Reviews over IJsselstein

Weekendje ijsselstijn

Peggy De Bie,
    27-5-2018

Gezellig dorpje, leuke uitbater. Aangenaam verblijf

Een echt thuis ver weg van huis!

Jolanda,
    1-5-2018

Voor mij een fijne plek om "thuis" te komen ver weg van mijn eigen huis. Na een lange vlucht en drukke werkdagen in Nederland is Neder Oudland echt een plekje om telkens heerlijk te relaxen. De uitvalsbasis voor mijn verblijf in Nederland. Perfect centraal gelegen, dicht bij mijn familie en de oude vertrouwde wiinkels in De Meern en IJsselstein. Een super heerlijk en vooral lekker warm bed, goede douche en bovenal de gezellige keuken met grote eettafel was mijn favoriete plekje. Gerline is een zorgzame gastvrouw. Ik voelde me meteen welkom. Narcissen, fruit en kleine eigen gebakken appeltaartjes stonden op me te wachten. En niets is haar te veel om te regelen. Het terras moest ik even laten gaan, want ik verbleef er in de extreem koude dagen in maart.Komend jaar ben ik weer een paar weken in Nederland en "woon" ik zeker weer in "mijn Nederlandse thuis" Gerline, hartelijke bedankt voor alles en tot ziens.

Jolanda

een aanrader

J.Hendriks,
    23-10-2017

gezellig hotel met goed eten.

Eigenaar die echt zijn best doet

Super plek!

Danny,
    9-4-2017

Zo voelt dus een warm bad wat een fijn ontvangst met kleine appeltaartjes en wat een prachtige B&B. Dit weekend was ik met mijn moeder en zus maar kom zeker nog een x terug met man en kinderen.

prima hotel met een zalig restaurant

monique boer,
    13-10-2015

Nachtje geslapen.. mooi in centrum Ijsselstein. Kamers niet groot.. maar schoon.. met airco..

Echt zalig gegeten in hey restaurant onder het hotel.. wat een aanrader.. allemaal tappas hapjes. . Voor ieder wat wils...goede wijn.. fijne bediening echt top..

Enig minpuntje is het ontbijt... dat liet echt te wensen over.

Maar het restaurant zou ik iedereen aanbevelen. .

IJsselstein scoort een 8,8 uit 10, op basis van 24 reviews