IJsselstein

Reviews over IJsselstein

Een mooie oude biinnenstad

Cobie Scholman,
    3-11-2018

Ijsselstein heeft een oude binnenstad met een mooie Basiliek en een oude

stadhuis en nog een oude hervormde kerk een kerstmarkt en elk jaar

gaan de lampjes aan in de gebrando toren een televisie /radio toren

vorig jaar was de bliksem er in geslagen en konden ze het niet meer repareren

Het is een leuke stad met een leuke kerstmarkt en van ver af is de grootse kerstboom te zien

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

IJsselstein heeft mij aangenaam verrast!

Bart,
    25-9-2012

IJsselstein heeft mij aangenaam verrast!

Ik dacht dat het niet veel zou voorstellen maar er staan veel mooie oude gebouwen en een winkelstraat met een diversiteit aan winkels.

De molen is ook echt een bezoek waard! Deze heeft een eigen winkeltje waar je producten kunt kopen, je kunt ook een rondleiding krijgen.

Ik zou er geen 200 km voor rijden om te bezoeken, maar als je in de buurt woont zeker een bezoek waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooie plaats voor een trouwpartij

Geraldine Fabel,
    19-8-2012

Na een mooie huwelijksplechtigheid in een historisch stadhuis hebben we genoten van de fantastische sfeer van weleer, die IJsselstein nog steeds heeft. Dat is genieten. Helemaal buiten de jachtigheid van de dagelijkse besognes.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Fantastische woon/leef omgeving

Floris,
    27-4-2010

Leuke stad, jaja ijsselstein heeft stadsrechten! Kun je van anderen niet zeggen. Het is een gezellige binnen stad om uit te gaan! Vandaar dat er ook uit dorpen/stadjes uit omgeving iedereen hierheen komt! en het hier dus overbevolkt is op de zaterdagavond!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Geweldig oud stadje

L.Klumpenaar,
    11-9-2009

Erg leuk om deze stad aan de IJssel te bezoeken, mooie oude binnenstad met een hele historie. Ook te bereiken per boot. Leuke winkels en goede restaurants.

IJsselpopfestival op iedere 3e zaterdag in september met wisselend programma en kinderkermis, braderie en veel leuke muziek, gratis toegankelijk.

Gereisd met vrienden in september 2009
IJsselstein scoort een 9 uit 10, op basis van 24 reviews