Bunschoten/Spakenburg

We hebben een aantal aanbieders voor Bunschoten/Spakenburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bunschoten/Spakenburg

heel gezellig!

Eleonore,
    28-3-2018

Wij zijn in het centrum van Spakenburg geweest, er zijn veel winkels en een mooie haven, door de kou was het een beetje rustig, maar met mooi weer op een terras zitten, dan is het prima vertoeven hier!

Gereisd met partner in maart 2018

sfeervolle dorpen

Conny,
    5-12-2016

Bunschoten-Spakenburg zijn 2 sfeervolle oudhollandse dorpen waar het water een grote rol speelt. Je ziet er nog mooie oude huizen en ook de nieuwbouw is redelijk in stijl gehouden. Aan de haven liggen oude botters bijna zij aan zij met nieuwe jachten. Verder zijn er heerlijke terrassen en mooie musea. Beslist een plaats waar je je een dag kunt amuseren!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

knusse oude vissersplaats

Jan,
    7-8-2015

gezellige haven, veel mooie oude schepen, botters enz. vriendelijke sfeer, prettig om er door heen te wandelen. en vergeet niet een heerlijk visje of paling te eten in een van de uitstekende vis eetgelegenheden.ruim winkelaanbod

Gereisd met partner in juli 2015

een leuke plek op de zolder.

Dekker,
    14-6-2015

Van de punten hier boven hebben wij geen gebruik van gemaakt, waardoor ik daar ook geen oordeel kan geven. In Spakenburg zijn wel verschillende musea, verder een leuke haven en net er buiten een klein strandje. Dit hebben we wel gezien.

Gereisd met partner in juni 2015

Alsof je weer terug in de tijd bent

miekepisa984,
    6-11-2014

Zo'n knus Holland's sfeertje, je kunt je fiets daar zonder slot laten staan. Sprak daar een jongen , was geboren in Spakenburg en had nog nooit van een fietsslot gehoord. Was ook zo trots toen ik zei dat ik het zo gezellig en sfeervol vond.

Bewoners hebben voor/buiten hun huis bankjes, planten en soms lampjes staan. De markt op zaterdag, een bakker met brood en koeken.........................alles komt net uit de oven. Nog nooit zo lekker brood en koek gegeten. Nou daar ga ik zeker nog een keer naar terug!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2014
Bunschoten/Spakenburg scoort een 9 uit 10, op basis van 52 reviews