Reviews over Bunschoten/Spakenburg

heel gezellig!

Eleonore
    28-3-2018

Wij zijn in het centrum van Spakenburg geweest, er zijn veel winkels en een mooie haven, door de kou was het een beetje rustig, maar met mooi weer op een terras zitten, dan is het prima vertoeven hier!

sfeervolle dorpen

Conny
    5-12-2016

Bunschoten-Spakenburg zijn 2 sfeervolle oudhollandse dorpen waar het water een grote rol speelt. Je ziet er nog mooie oude huizen en ook de nieuwbouw is redelijk in stijl gehouden. Aan de haven liggen oude botters bijna zij aan zij met nieuwe jachten. Verder zijn er heerlijke terrassen en mooie musea. Beslist een plaats waar je je een dag kunt amuseren!

B
    30-9-2016

Allesss is geweldig , een super leuk dorp

Fantastische plek

Henk lindeboom
    16-8-2016

Spui 76 is zeker een aanrader

het is daar prachtig

c.van gool
    7-5-2016

zou niet weten wat er mis was alles prachtigen mooi

Bunschoten/Spakenburg scoort een 9 uit 10, op basis van 52 reviews