Sorteren

Reviews over Amersfoort

Veel meer dan shoppen.

Katwijkse
    5-5-2018
    Amersfoort is leuk om te winkelen maar biedt veel meer:een ritje met het treintje,een boottochtje door de grachten.Voor de fietsers: met de fietsboot naar bijv Eemdijk en dan verder/ terug fietsen.Allemaal mogelijk dankzij de inzet van de geweldige vrijwilligers van Waterlijn!Geweldig!

super

evert
    27-3-2018
    gewoon een leuke stad met alles

Geweldig

De Keyser Martine
    31-1-2018
    Breng een fiets mee en wandelschoenen

Een hele mooie stad

Booi
    10-1-2018
    Dierentuin, museum, oude binnnenstad, rondvaart, Jump xl, winkelen, wandelen, terrassen, markten, kringloopwinkel, uit eten, zwembad Amarena, sporten, Flit theater, film theater, Jazz weekend, smartlappen, proef Amersfoort, aardige inwoners. Kom naar Amersfoort voor een ongelovelijke ervaring. Voor jong en oud valt er altijd iets te doen.

Heerlijke stad

ine
    1-12-2017
    leuke winkels, goede restaurants,Downey’s Coffee and Tea.is een aanrader.
Amersfoort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 313 reviews