Sorteren

vakanties Amersfoort

Reviews over Amersfoort

Heleen Bulthuis
    7-8-2018

Amersfoort is een fantastische stad! Maak een boottocht door de grachten en eet daarna een heerlijk ijsje bij Mazzoli in de Langestraat, of ga met de fietsboot over de Eem naar Bunschoten of Eemnes. Een heerlijk ijsje halen bij Vitelli op de Kwekersweg in het oude tankstation. Maar ook economie slenteren langs de grachten en over de Muurhuizen. Een zeer verrassende stad!

Veel meer dan shoppen.

Katwijkse
    5-5-2018

Amersfoort is leuk om te winkelen maar biedt veel meer:een ritje met het treintje,een boottochtje door de grachten.Voor de fietsers: met de fietsboot naar bijv Eemdijk en dan verder/ terug fietsen.Allemaal mogelijk dankzij de inzet van de geweldige vrijwilligers van Waterlijn!Geweldig!

super

evert
    27-3-2018

gewoon een leuke stad met alles

Geweldig

De Keyser Martine
    31-1-2018

Breng een fiets mee en wandelschoenen

Een hele mooie stad

Booi
    10-1-2018

Dierentuin, museum, oude binnnenstad, rondvaart, Jump xl, winkelen, wandelen, terrassen, markten, kringloopwinkel, uit eten, zwembad Amarena, sporten, Flit theater, film theater, Jazz weekend, smartlappen, proef Amersfoort, aardige inwoners. Kom naar Amersfoort voor een ongelovelijke ervaring. Voor jong en oud valt er altijd iets te doen.

Amersfoort scoort een 8,4 uit 10, op basis van 314 reviews