Sorteren

Reviews over Amersfoort

Super!

Dewi
    12-11-2018

Super verblijf! Vanuit het hotel loop je door een stukje oud centrum, zo het centrum in. Ruime schone kamers, met een grote luxe badkamer. Je hebt geen last van de geluiden van de gang en de gordijnen verduisteren de kamer goed. Wij waren er in de zomer en waren erg blij met de airco. Wij komen hier graag nog eens terug!

Slechtste ontbijt ooit gegeten bij Van der Valk

Jacques van der Valk
    12-11-2018

Ontvangst receptie was correct, vriendelijk enz. Wij hadden een luxe kamer die voldeed aan de normen en het diner arrangement met aangepaste wijnen was heerlijk en met een zeer vriendelijk bediening.

Na heerlijk geslapen te hebben troffen wij het slechtste ontbijtbuffet aan ooit bij Van der Valk meegemaakt.

Op het overgrote deel van de tafels stond een bordje gereserveerd, terwijl wij na het het ontbijt om 10.30 uur (einde ontbijttijd) de zaal verlieten de tafels nog altijd onbezet waren.

De Chafing dish met roerei was bijna leeg met alleen wat uitgedroogde ei-resten de naam roerei onwaardig, de 2de Chafing dish met uitgebakken spek was meer rauw dan gebakken, flets van kleur en nogmaals de naam gebakken spek onwaardig.

Dan maar gevraagd of ik een spiegelei kon krijgen, dat kon maar ik moest wel even op het belletje duwen, na ongeveer 4 minuten kwam er iemand opdagen die een paar eitjes gebakken heeft.

Ook geen vers gesneden fruit gezien of gevonden, mijn partner vroeg of er magere yoghurt was maar het bedienend personeel kwam na 3 minuten terug vertellen dat er geen magere yoghurt was, waarom geen kaartje bij de diverse bereidingen met daarop wat het voorstelt. Ook de zoutmolen op onze tafel was leeg, en als laatste het totaal ongeïnteresseerd bedienend personeel, absoluut niet vriendelijk.

Dubbel gevoel

Karin
    1-10-2018

Goed hotel,al meerdere keren geweest.

Kregen de invalidenkamer,dus erg ruim,wat fijn was.is eerlijk gezegd wel aan wat onderhoud toe(verfje,vloer)

Douche te laag ivm met doelgroep invaliden.Bed erg goed.

Om 7.00 wakker gemaakt door een groep die buiten hard praatte en met kamerdeuren smeet.Hierdoor slecht geslapen.

Zijn we overigens niet gewend in dit hotel,waar het meestal als thuiskomen voelt en rust heerst.Personeel receptie erg vriendelijk,zo ook in de rest van het hotel.

Heerlijk verblijf

Ilse
    17-9-2018

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum. Alles lijkt vrij nieuw; mooie open receptie en lobby, ruime kamers, goed sanitair. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Vonden het ontbijt te duur, dus dat hebben we niet genomen.

Geweldig!!! Super!!!!

S Woudstra
    8-9-2018

De service was helemaal geweldig. Upgrade van de kamer!!! Medewerksters aan de receptie waren geweldig. Ga ik zeker naar terug. Geweldig hotel!!!!!

Amersfoort scoort een 8,3 uit 10, op basis van 316 reviews