Amersfoort

We hebben een aantal aanbieders voor Amersfoort voor je op een rij gezet:

vakanties Amersfoort

We hebben een aantal aanbieders voor Amersfoort voor je op een rij gezet:

Reviews over Amersfoort

Goed hotel met goed ontbijt.

Ineke,
    29-12-2018

Goed hotel, goed ontbijt, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Prima kamer met zeer schoon sanitair.

Gereisd met partner in december 2018

genieten met alles onder één dak

Ton,
    9-12-2018

Goede locatie, vd Valk service, prima kamer. Qua bediening rommelig, mn bij ontbijt, geen van de bediening zei goedemorgen terug op 1 meisje na die nieuw was die morgen ( 9/12)

Gereisd met partner in december 2018

Anouk,
    27-11-2018

Het was een mooie kamer met een luxe inrichting. We hebben genoten. Ook waren de werknemers heel vriendelijk en duidelijk.

Gereisd met partner in november 2018

Super!

Dewi,
    12-11-2018

Super verblijf! Vanuit het hotel loop je door een stukje oud centrum, zo het centrum in. Ruime schone kamers, met een grote luxe badkamer. Je hebt geen last van de geluiden van de gang en de gordijnen verduisteren de kamer goed. Wij waren er in de zomer en waren erg blij met de airco. Wij komen hier graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Slechtste ontbijt ooit gegeten bij Van der Valk

Jacques van der Valk,
    12-11-2018

Ontvangst receptie was correct, vriendelijk enz. Wij hadden een luxe kamer die voldeed aan de normen en het diner arrangement met aangepaste wijnen was heerlijk en met een zeer vriendelijk bediening.

Na heerlijk geslapen te hebben troffen wij het slechtste ontbijtbuffet aan ooit bij Van der Valk meegemaakt.

Op het overgrote deel van de tafels stond een bordje gereserveerd, terwijl wij na het het ontbijt om 10.30 uur (einde ontbijttijd) de zaal verlieten de tafels nog altijd onbezet waren.

De Chafing dish met roerei was bijna leeg met alleen wat uitgedroogde ei-resten de naam roerei onwaardig, de 2de Chafing dish met uitgebakken spek was meer rauw dan gebakken, flets van kleur en nogmaals de naam gebakken spek onwaardig.

Dan maar gevraagd of ik een spiegelei kon krijgen, dat kon maar ik moest wel even op het belletje duwen, na ongeveer 4 minuten kwam er iemand opdagen die een paar eitjes gebakken heeft.

Ook geen vers gesneden fruit gezien of gevonden, mijn partner vroeg of er magere yoghurt was maar het bedienend personeel kwam na 3 minuten terug vertellen dat er geen magere yoghurt was, waarom geen kaartje bij de diverse bereidingen met daarop wat het voorstelt. Ook de zoutmolen op onze tafel was leeg, en als laatste het totaal ongeïnteresseerd bedienend personeel, absoluut niet vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2018
Amersfoort scoort een 7,9 uit 10, op basis van 316 reviews