Amersfoort

vakanties Amersfoort

We hebben een aantal aanbieders voor Amersfoort voor je op een rij gezet:

Reviews over Amersfoort

• 9natacha10-06-2015

echt een hele mooie stad waar veel te zien is

je kunt zeker vaker naar Amersfoort gaan want er valt een boel te beleven en dat kun je niet in een dag doen. Je kunt als je er meer dagen verblijft zeker logeren in Lange Jan Hotel. Midden in het centrum en uitstekend verzorgd. Ook voor buitenlandse gasten een aanrader

• 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2015

• 8fayora26-06-2011

geweldig gezellig heerlijk ontspannen

veel cultuur, groen, terras, gezelligheid, bijna elk weekend wel wat te doen in amersfoort door de gemeente en andere instellingen. autoluw, nette winkels, aardige mensen, volgens mij weinig ellende van criminaliteit in winkels. betaalbare terassen. leuke bootjes door de grachten door vrijwilligers, echt super. heerlijk buiten natuurbad en natuurlijk dierentuin amersfoort.

tulip inn hotel is ons hotel, geweldig sfeervol, goed en uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils, lief personeel, mooie en grote doucheruimte, goede bedden en schoon. kinderen kunnen buiten spelen en lopen in het bos, wij hebben 3 kinderen van 14, 10 en 5 jaar en ze vinden het alledrie super gezellig en leuk.

mei 2011

• 10Johan11-05-2010

Prachtige stad!

Amersfoort heeft een van de best bewaarde binnensteden van Nederland. Het centrum is mooi compact, daardoor alles op loopafstand. Vele goed onderhouden monumenten, grachten (incl. rondvaart) smalle straatjes en hofjes. Een absolute aanrader voor liefhebbers van historische binnensteden

Gereisd met partner in april 2010

• 5Ingrid18-04-2017

Meest slechte info over een stad ooit

Wij waren met de paasdagen in Amersfoort. Op het internet via de site van de VVV goed gekeken naar de openingstijden van de winkels. Zeker omdat het Pasen was. Alle winkels zouden volgends de site VVV eerste paasdag 16 april vanaf 12.00 uur open zijn. Wij plannen de dag.. we zouden even door de stad wandelen, bij El Corracon een koffie drinken ( Fantastisch restaurant trouwens). onze tickets voor de bootvaart Westroute afhalen en dan na de boottocht naar het hotel terug gaan. Van 12.00 uur tot na de boottocht hebben we ons in een zware regenbui door de stad gezworven. van pure ellende zijn we bij de Mac Donalds op de bovenverdieping gaan zitten om op te drogen en te wachten tot we met de boot mee konden. De VVV is in deze tijd nog niet bezig met stadsgasten........misschien is een website nakijken en aanpassen teveel werk.. voor ons in ieder geval een reden met feestdagen nooit meer naar Amersfoort te gaan.....

• 1Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Peter Ruitjens23-08-2009

Geweldige stad !

Amersfoort is een prachtige stad in het midden van het land. Er is entertainment voor jong en oud, zoals de vele musea, vele verschillende festivals, tentoonstellingen, bioscoop, het filmhuis, de terrasjes en natuurlijk gewoon de mooie oude binnenstad. Er is wel degelijk een disco, namelijk de Rumours. Ook is er de Karseboom, de Long John, de Joy, de Flame, de Booth hill en nog talloze gezellige cafe'tjes. Het uitgaansleven is lang niet zo dood als iedereen beschrijft, zolang je de goede plekjes weet. Ook is de sfeer altijd goed en zijn de meeste Amersfoorters erg aardig en beleefd. Echt een topstad die iedereen zeker een keer gezien moet hebben !

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9toos07-08-2007

ontzettend gezellig.nu waren wij er met schitteren weer,wat het geheel toch ook wat gezelliger maakt. leuke terrassen,veel keuzes in restaurantjes.voor herhaling vatbaar.

• 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd in augustus 2007

• 9Mirjam15-05-2008

Prachtig oud centrum, mooie routes om te lopen, leuke rondvaart boot. Vanaf de maand Mei bijna wekelijks een festival, muziek of cultuur. Ook voor kinderen is er altijd wel iets te doen.

• 8Cultuur

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Tom09-09-2014

Leuke stad

Leuke stad met veel leuke winkels. Ziet er netjes en opgeruimd uit.

Gereisd met partner in september 2014

• 9mjlvereecken03-10-2012

Zeker een bezoek waard

Een mooie stad, die een bezoek waard is

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9AdavanHummel13-04-2015

Mooie historische stad

Prachtig centrum met inwoners die uitstralen dat ze trots zijn op hun stad. Deze stad heeft heel veel actieve vrijwilligers. Top!

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2015