Sorteren

vakanties Zwolle

Reviews over Zwolle

Marja
    8-10-2018

Zwolle is een mooie stad en heel gezellig. Prachtig om door de gracht te varen en de mooie huizen vanaf het water te bezichtigen. In Augustus is er kermis en muziek door het hele centrum zo gezellig!! Ook hebben ze een hele mooie bioscoop.En natuurlijk fijne eetgelegenheden . Zwolle is zeker een aanrader..

Compact en gezellige stad

Sandra
    11-8-2018

Een heerlijke en overzichtelijke stad. Schattige straatjes maar ook de grote ketens zijn er.

Leuke eetgelegenheden.

Mooie en propere stad

Michel v
    6-3-2018

We zijn in de ijselhallen geweest naar een beurs en even in het centrum voor de rest weinig gezien.

Heerlijke stad

Lia Nieuwenhuis
    2-11-2017

Gezellige stad met veel leuke winkels en goede musea. De mooiste boekwinkel van Nederland!

En wat een aardige mensen.

Heerlijk Shoppen

Jos
    7-10-2017

Een heerlijke shop stad. Bezoek gemeentelijk museum, echt leuk. Heel veel cafe's en restaurant. Gegeten bij Zo Xander, super goed. Het was schrikken na een dagje shoppen en s-avonds eten in Zwolle bij de parkeergarage s-middags 15,00 euro en s-avonds 10,00 euro, daar wordt je niet vrolijk van. Maar Zwolle is en blijft leuk.

Zwolle scoort een 8,4 uit 10, op basis van 223 reviews