We hebben een aantal aanbieders voor Zwolle voor je op een rij gezet:

vakanties Zwolle

We hebben een aantal aanbieders voor Zwolle voor je op een rij gezet:

Reviews over Zwolle

Een stad waar je een keer geweest moet zijn

Jeanet
    17-11-2018

Mooie stad. Centrale ligging. Station vlakbij de winkels gelegen. Veel winkels en leuke restaurantjes. Mooi dat rondom de winkels een kanaal zit waar je wanneer eventueel het zonnetje schijnt lekker kunt zitten.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

R de Nennie
    31-10-2018

Zwolle heeft een hele erge mooie binnenstad,afgebakend door stadsmuren.Het is een vestigingsstad. Heel veel leuke winkels om te shoppen,genoeg cafés en kroegen ,heel veel mooie oude details,huizen die naar voren staan,heleboel kerken,de 1 nog mooier dan de andere.Supermooi museum waar je wow tegen zegt,zowel aan de binnenkant als de buitenkant en niet vergeten ,hele vriendelijke mensen

Gereisd Met partner in oktober 2018

Marja
    8-10-2018

Zwolle is een mooie stad en heel gezellig. Prachtig om door de gracht te varen en de mooie huizen vanaf het water te bezichtigen. In Augustus is er kermis en muziek door het hele centrum zo gezellig!! Ook hebben ze een hele mooie bioscoop.En natuurlijk fijne eetgelegenheden . Zwolle is zeker een aanrader..

Heerlijk Shoppen

Jos
    7-10-2017

Een heerlijke shop stad. Bezoek gemeentelijk museum, echt leuk. Heel veel cafe's en restaurant. Gegeten bij Zo Xander, super goed. Het was schrikken na een dagje shoppen en s-avonds eten in Zwolle bij de parkeergarage s-middags 15,00 euro en s-avonds 10,00 euro, daar wordt je niet vrolijk van. Maar Zwolle is en blijft leuk.

Gereisd Met partner in september 2017

Zwolle, genoeg te beleven!

M.E.G.Arentsen
    27-5-2017

In Zwolle is museum de Fundatie een must. Heel bijzonder! Ook boekhandel Waanders in de Broerenkerk moet bezocht worden, ze hebben echt alles. De gillende keukenmeiden is een café met eigengemaakte taarten, je eet je vingers erbij op! Op vrijdagochtend de markt is mooi, zo in die binnenstad tussen oude gebouwen en huizen! Restaurant de Librije is in prachtige oude gebouwen gevestigd. (o.a. De oude stadsgevangenis) In het weekeinde worden er door de VVV stadswandelingen in Zwolle georganiseerd. Een bezoekje op de Melkmarkt aan het historisch museum geeft de geschiedenis van de stad goed weer. En heb je nog energie over, dan kun je de toren van de Peperbus beklimmen. Je krijgt dan een mooi overzicht over de stad. Op de fiets naar het Engelse Werk, een oud stadspark aan de rivier de IJssel...
    Zwolle, in één woord PRACHTIG!

Gereisd Met partner in maart 2017
Zwolle scoort een 8,2 uit 10, op basis van 228 reviews