• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Overijssel

Kwalitatief Uitermate Terleustellend

Beverloo
    18-8-2018

De afgelopen 7 jaar zijn we hier op de camping geweest met onze 3 kinderen (Nu 10, 15 en 18) dat was zeer goed.

Echter dit jaar is het minder.

Vooral de bewaking die al om 22.45 komt verkondigen dat het bedtijd is (tegen de volwassenen)

Ook stuurt hij de pubers al om 11 uur naar de tent, terwijl de keet om 00.30 sluit.

Ook de schoonmaak in de toiletgebouwen is dit jaar stukken minder, het toilet papier wordt ook niet meer op tijd nagekeken en bijgevuld.

We weten nog niet zeker of we volgend jaar terug komen.

Prima te doen!

Maikel
    18-8-2018

6 dagen verbleven in een bungelette met 2 kids 2/5 erg tevreden. Huisje was netjes, kinderen hebben niet veel mee gedaan aan de activiteiten er waren speel mogelijkheden genoeg. Het komt nog niet mee aan een nieuw landal of Roompot park maar het is prima te doen!! Als je op alles gaat letten kun je Beter in huis blijven! wat mensen vinden overal wel iets van.

Fantastisch hotel met prima verzorging.

R. Bisalsky
    17-8-2018

Mooi hotel en prachtige ligging. Zeer vriendelijke ontvangst door gastheer Edwin, je voelt je gelijk welkom als gast. De kamer was dik in orde en wat ons opviel, netjes en schoon. Het diner was zeer smaakvol en prima verzorgt en bij het ontbijtbuffet was ook alles aanwezig. Het personeel is zeer betrokken bij de gast en geen moeite is teveel. Ook de interactie door het personeel met de gasten is zeer prettig, kortom échte twentse gastvrijheid. We komen zeer zeker vaker terug. Dit hotel is echt een aanrader !.

Super hotel voor zakelijk verblijf in Oldenzaal.

Paul
    17-8-2018

Dit hotel is uitgebreid met 18 kamers van hoge kwaliteit. De luxe kamers zijn niet heel groot, maar uitermate comfortabel met alle zaken die je mag verwachten.

Regendouche, gratis wifi, koelkast.

De nieuwe kamers hebben heerlijke bedden. Stevig maar comfortabel.

Diner en ontbijt zijn prima. Als je goed weer hebt, is het terras aan de vijver erg aangenaam om 's avonds te eten en te borrelen.

Personeel is vriendelijk, betrokken en behulpzaam.

We hebben ervan genoten

de boer
    30-6-2018

De accommodatie was prima

Ontbijt en diner goed tot zeer goed

Overijssel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6901 reviews