vakanties Overijssel

Reviews over accommodaties in Overijssel

Volgende keer weer

Horst Hauckelt, 19-5-2018

Heb nog nooit zo een Boerencamping zoschoon mee gemaakt ,

Plaatsen zeer groot met mooi grasveld,Santair brandschoon,Eigenaars zeer vriendelijk echt aan te bevelenvoor rustzoekers van mij en dikke 9,5

Annelies Brommer, 18-5-2018
    Het huis was fantastisch,maar als je een boot bezit is het nog mooier omdat je aan huis in je boot kunt stappen !Verder is de omgeving ook mooi ,Giethoorn ligt op 3km afstand.
    Team Waterpark Belterwiede, Beheerder, 21-5-2018
    Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jullie ervaring Annelies! Wat fijn dat jullie hebben genoten! Graag tot een volgende keer

Comfortabel hotel, startpunt mooie fietstochten

Bert, 17-5-2018

Een comfortabele hotelaccommodatie op een mooie en rustige locatie. Netjes onderhouden, schone kamers met dagelijkse handdoekenwissel. Geen airco maar dat was tijdens ons verblijf niet echt een gemis. Het bijbehorende ontbijt is goed en praktisch geregeld. Tijdens ons verblijf werd het ontbijt "gerund" door een ervaren en hartelijke vrouw.

Het diner was niet bijzonder.

"business meeting point"

C.S.W., 16-5-2018

Een geweldig hotel!

Alleen jammer dat wij tijdens het ontbijt het idee hadden in een grote vergaderruimte te zitten! Overal zakenmensen met laptops!

Zakelijke besprekingen met alleen een kop koffie passen niet echt in een ontbijt ruimte.

Uitstekend B&B-adres !

Mieke, 10-3-2018
    B&B Heanigan is onderdeel van Vakantieboerderij Salland en bestaat onderandere uit 3 sfeervolle, mooie B&B kamers met goed bed, ruime badkamer, gashaard, compleet aanrecht (inclusief gelegenheid tot koken), lekker ontbijt, gastvrije eigenaresse. Kortom, een prima adres, voor herhaling vatbaar.
Overijssel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6841 reviews