Sorteren

vakanties Overijssel

Reviews over accommodaties in Overijssel

De moeite waard geweest en zeker nog eens terug

Anita Brands
    15-10-2018

Hoe schoon en rustig het park is

Goed hotel voor een gezellig weekend Deventer.

Fam. Wijtman
    14-10-2018

Mooi oud gebouw gelijk in het centrum. Verbleven in luxe twee persoonskamer, verwacht je iets extra's maar dat was er niet, al was bv. een iets groter TV. Maar wel op een rustige plaats geen geluiden van andere kamers. Ontvangst was vriendelijk en correct. Ontbijt was ruim voldoende en als je op tijd aanwezig bent (voor 9 uur) ruim voldoende plaats. Zou ik opnieuw kiezen voor dit hotel, ja. Parkeren in de directe omgeving niet mogelijk omdat het een wandelgebied is. Tip, parkeer als je voor een weekend trip komt bij Saxion P3 dat is gratis in het weekend. Anders betaal je € 10 tot € 25 per dag. Het is wel ca. 1100 m lopen maar daar kan je weer een drankje voor kopen.

Helemaal te gek!

hannie
    14-10-2018

Wederom een heerlijk verblijf gehad. Prima e-bike gehuurd en genoten van onze fietstocht. Er is niets wat niet goed is bij De Landmarke!

Fijn adres om vaker te komen

Carla Brouwer
    13-10-2018

Erg hartelijke ontvangst, mooie kamer, lekker zitje buiten. Comfortabel verblijf,goede bedden. Buiten op het terras lijkt niet echt veel privacy te zijn als alle kamers verhuurt zijn, maar misschien valt dat mee. Wij willen zeker terugkomen, ook voor de prachtige omgeving

Absolute aanrader!

Familie Koemans
    17-8-2018

Een absolute aanrader. Mooi, schoon appartement. Veel speelruimte voor de kinderen. Fijn contact met de eigenaren. Veel te doen in de omgeving.