Sorteren

Reviews over Zuna

Geweldig park in mooie Twentse omgeving

Geurtse
    11-11-2018

In oktober ben ik samen met mijn kinderen (7 en 4 jaar) een weekje weg geweest naar vakantiepark het Mölke in Zuna. Het was een fantastische ervaring. De eerste nacht verbleven we in de boomhut, de rest van de week in de Hooiberg.

Beide accomodaties zeer schoon en netjes. Ook voor de kinderen was er veel te ondernemen (Bowling, zwembad, speeltuin en kidsclub). Horeca van goed niveau met een goede menukaart.

Wij hebben een ontzettende leuke week gehad op vakantiepark Mölke. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Jantina ten Wolthuis
    19-9-2018

Ontzettend gastvrij en genoten. . voor elk wat wils.. Kinderen vonden het fantastisch.

Fantastische en schoon en gezelligheid

Gerrie en Arie
    18-9-2018

Wij kunnen zeggen dat wij nog nooit zo'n gezellig verblijf als het bij het Mölke hebben zeker 2 keer per jaar gaan wij daar naar toe en hebben alle chalets wel uit geprobeerd schoon netjes een vriendelijk kaartje ook het personeel is altijd even vriendelijk en in voor een praatje goede bediening lekker eten gezellig terras zelf je visite word leuk ontvangen wij zij nu 10 dagen geweest en hebben lekker weer geboek voor de kerst en proberen we eens lekker in de bedstee te slapen en een lekker lopend buffet met kerst bedank voor alle gezelligheid

Fantastische eerste camping ervaring met kinderen

Wendy
    14-9-2018

Het kindersanitair ziet er super uit. Het water van de douches mag er wel warmer. Waardoor we de douche hebben vervolgd bij het sanitair voor de volwassenen er tegenover.

De kinderen hebben heerlijk geknutseld, een vis aan een hengel. Bij het cup cake versieren was er meer animo dan verwacht maar de leiding was al snel onderweg om meer cupcakes er bij te halen.

Bij het dieren voeren was er weinig animo maar dat maakte de leiding niet uit.

Samen hebben we ook heerlijk gevaren in een bootje top uitzicht en prima boot!

De camping voelde veilig en vertrouwd.

Een aanrader!

Marianne G.
    12-9-2018

Ruime opzet, heerlijk rustig, goed viswater. Prima omgeving om te wandelen en te fietsen. Niet ver van de stad Rijssen. Vriendelijk personeel.

Wifi kan beter en zou bij de prijs in mogen zitten.

Zuna scoort een 8,7 uit 10, op basis van 44 reviews