We hebben een aantal aanbieders voor Zuna voor je op een rij gezet:

Reviews over Zuna

Wij raden het aan!

Remco Huizen Oud,
    15-1-2019

Wij hebben een onstpannen kerstvakantie gehad. Wij raden het park een ieder aan. Wij waren er dit weekendje met basisschoolkids en die hebben het helemaal leuk gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Beste Remco,

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. We vinden het erg fijn om te lezen dat jullie geboekte kerstvakantie naar wens is verlopen! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,

Denise van de Maat

We gaan nog een keer terug

Bert-Jan Veldman,
    14-1-2019

Gezellig kerstvakantie gevierd. Park is mooi (en schoon), bij de tijds en personeel vriendelijk. In de omgeving is ook voldoende te doen, maar onze kinderen hoefden het park eigenlijk niet af.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Top ervaring!

K. Laarschot,
    9-1-2019

We hebben een top tijd gehad! Erg vriendelijk personeel en in het restaurant kun je heerlijk eten. In het zwembad beleven kinderen veel waterpret. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in november 2018

Beste familie Laarschot,

Hartelijk dank voor jullie fijne reactie. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het restaurant en het zwembad! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Namens vakantiepark Mölke

Mooie groepsaccommatie

Charlotte Achterkamp,
    7-1-2019

Groepsaccommodatie is een aanrader, was ook net nieuw en mooi inrichting. Zwembad niet echt voor volwassenen om een hele middag te spenderen, maar de kids konden zich dr wel even uitleven. Receptiedames uiterst vriendelijk bij ontvangst en reserveren activiteiten in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2018

Beste Charlotte,

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vonden het ook erg leuk om jullie als groep te mogen ontvangen! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Namens vakantiepark Mölke

Goede vakantie!

Willem Roelofs,
    7-1-2019

Afgelopen week het jaar ontspannen begonnen met halfpension arrangement op dit park. Mooi huisje, verzorgd. Ontbijt was iedere dag goed verzorgd. 's avonds diverse malen gegeten in het restaurant waar je zeer goed kunt eten voor ieder zijn porto.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
    Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 9-1-2019

Beste familie Roelofs,

Hartelijk dank voor jullie positieve beoordeling! We vinden het ontzettend fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het verblijf! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Zuna scoort een 8,7 uit 10, op basis van 44 reviews