Vollenhove

Reviews over Vollenhove

Mooi stadje

ollie.pluis,
    25-8-2014

Vollenhove is een mooi stadje. Het leent zich goed om er door te lopen, via het centrum, langs de kerken met bij één een mooie tuin ernaast en de ander ligt aan het binnenhaventje. Het hele stadje ziet er netjes en goed onderhouden uit.

Gereisd met partner in augustus 2014

Plaatsje met stadrechten.

Angelique ,
    3-12-2013

Grappig plaatsje, maar je hoeft er niet speciaal voor om te rijden als je op zoek bent naar een bruisend centrum. Er zitten een paar restaurantjes, waarvan een aantal vrij prijzig. De ruïne van hotel Oldruitenborgh is erg mooi om te zien.

Gereisd met partner in november 2013

mooi en compact

Conny,
    29-10-2013

Vollenhove is een mooi dorp met prachtige oude huizen die goed onderhouden worden door de huidige bewoners. Heerlijk om rond te slenteren en gewoon te genieten van de oudnederlandse architectuur. Verder is er voldoende horeca om ook nog even te pauzeren met een hapje of drankje.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Sfeervol

Bartho,
    27-2-2013

Gezellig, klein stadje in Noordoost Overijssel. Veel mooie oude gevels en enkele kerkjes. Er is wat horeca,niet zoveel winkels. Al hoewel Vollenhove de moeite waard is voor een korte stop tijdens je trip door deze streek, vonden we het nabije Blokzijl meer sfeer hebben. Dus als je moet kiezen..

Gereisd met partner in februari 2013

Mooi vestingstadje

Rosemarie,
    31-10-2012

Helaas was het cultuur Historisch Centrum gesloten vanwege het seizoen. Maar ondanks dat het al herfst is kan je er heerlijk uit eten gaan en in cafe t Saantje kan je tot de late uurtjes uit je dak gaan. Daarnaast voldoende faciliteiten zoals een grote C1000, boekwinkel, bloemenzaak, dus alles wat je nodig hebt is er te vinden. Mooie wandelroute door het park met ruine Toutenburg gemaakt.

Hotel de Herbergh is een goede uitvalsbasis.

Gereisd met vrienden in oktober 2012
Vollenhove scoort een 6,6 uit 10, op basis van 29 reviews