Tubbergen

We hebben een aantal aanbieders voor Tubbergen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tubbergen voor je op een rij gezet:

Reviews over Tubbergen

Het was een fantastische week

Liesbeth,
    21-2-2017

de omgeving is geweldig mooi , neem de fiets of wandelschoenen mee want je kunt er uren genieten , ook is er veel cultuur en bezienswaardigheden.

super vriendelijke mensen.

uitgaansleven kan ik niets over vertellen omdat wij meer van de natuur houden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk onthaasten!

Carin,
    29-6-2015

Leuk om wat verschillende dorpen in de omgeving gezien te hebben, Denekamp, Ootmarsum, Oldenzaal. Ook een tip om net over de grens naar Nordhorn te gaan. We hebben ook op een solex lekker getoerd door Lutterzand, tip!

Gereisd met partner in januari 2015

Mwah

Melissa,
    17-4-2015

Tubbergen is ontzettend klein, maar de mensen zijn er erg vriendelijk en de omgeving is wel leuk. Het is wel handig om een auto te hebben als je er langer blijft, want anders zul je elke dag minstens 20 km moeten fietsen.

Gereisd met partner in april 2015

Een bijzonder Nationaal Landschap

J. Tijsma,
    23-6-2014

Het Nationaal Landschap Oost-Twente heeft een status met een visie. Dit landschap is uniek en moet niet verder worden aangetast. Commerciele vluchten vanaf de vliegbasis Twente zijn zeer ongewenst en een onjuiste keuze. Beter is is om te behouden wat we nu nog hebben en niet werken aan steeds maar meer.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Uit logeren

ricky mulder,
    7-6-2013

Uitstekende bestemming om uit logeren te gaan , weg uit waan van de dag en je gelijk thuis voelen . Het concept met producten zo puur mogelijk en uit de streek is heerlijk. We hebben genoten van elke maaltijd met fijne op elkaar aansluitende smaakjes. Omgeving is goed om te wandelen of te fietsen . Aan de receptie helpt men je graag aan routes en geeft ze aanwijzingen waar en hoe te beginnen.

We komen zeker terug om te genieten van de gastvrijheid en eerlijke smaakvolle inrichting van het hotel. Het is echt logeren.

Gereisd met partner in juni 2013
Tubbergen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 84 reviews