Reviews over Steenwijk - De Bult

Mooi kamer en een goede service

B.,
    13-1-2019

Mooi omgeving. Lekker eten, ontspannen in de wellness

Zeer goed

Teunis jager,
    13-1-2019

Zeker vriendelijk personeel en schone kamers en goed ontbijt

Uniek

Frans,
    10-1-2019

Hotel De Eese ligt in een prachtig natuurgebied waar je fantastisch kunt fietsen en wandelen. De Weerribben zijn dichtbij en ook Giethoorn is zeer dichtbij. Je bent ook dichtbij de kolonie van Weldadigheid met Frederiksoord en Wilhelminaoord met een zeer interessante geschiedenis.Kortom een goed hotel in een prachtige omgeving

Angela Vuijk,
    10-1-2019

Wij waren hier tijdens Sinterklaas. Wat was het geweldig. Sinterklaas en zijn pieten, en voor alle kindjes een cadeautje. Heerlijk gezongen voor de Sint. Geslaagde dag. Top.

Heerlijk genieten

Corrie,
    6-1-2019

Het hotel ligt op een mooie locatie in bosgebied. Ruime kamer,zag er netjes uit. Er was ook een zwembad met sauna en een stoomcabine, verder was het eten heerlijk. Goede bedden en een niet te zacht kussen. Vlakbij was Steenwijk en Giethoorn.

Steenwijk - De Bult scoort een 8,4 uit 10, op basis van 124 reviews