Reviews over Steenwijk - De Bult

9-11-2018

We zijn 2 nachten geweest en is ons goed bevallen

Paula Tempelman
    5-11-2018

Heerlijk hotel, schoon en mooie kamers, super inloopdouche, vriendelijk personeel, het diner en ontbijt geweldig, complimenten aan de kok. Geweldig mooie omgeving, echt een aanrader, wij komen terug (ook met de hond)

Fantastische romantisch weekend gehad

Gerda Spang
    4-11-2018

Een heerlijk romantisch arrangement geboekt in het weekend.

Super!,

Annemarie Bel
    4-11-2018

Het was erg leuk, vriendelijk personeel, het eten was goed en onze hond was ook welkom.

Fantastisch en uniek

Hendrikus
    4-11-2018

Een echt familiepark, waarin laagdrempelig een hoge service wordt geboden, gratis poffertjes voor iedereen en een mooie groepsaccommodatie die een eigen stijl heeft, dus hier geen vinex gevoel maar alles een eigen stijl met prima bedden en sanitair. Animatie was erg leuk, weer iets te warm. Restaurant met streekproducten is aanrader, goed en niet duur.

Steenwijk - De Bult scoort een 8,2 uit 10, op basis van 124 reviews