Slagharen

We hebben een aantal aanbieders voor Slagharen voor je op een rij gezet:

Reviews over Slagharen

• 7René21-02-2017

Heerlijk vermaakt

Wij vonden het super... alleen jammer dat de attracties pas laat open gingen terwijl we al wel vroeg het park op mochten.

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

september 2016

• 6Kim13-07-2015

Best leuk maar een week is veel te lang

Klein dorp waar niet veel te beleven valt, wij zijn tijdens ons verblijf op het park 2x naar duitsland geweest (Lingen en Nordhorn)

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd in juli 2015

• 4Melanie07-07-2015

Nooit meer !!

Voor de kinderen is het leuk, maar de accomodaties zijn zeer slecht en de service en vriendelijkheid van personeel is heeeeeel ver te zoeken!

• 7Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn

juni 2015

• 9Meral Gnieser07-04-2015

Umgebung

Der freizeitpark Slagharen war Super und die Umgebung okay. Zu Fuß kann man einen Supermarkt in 15 Minuten erreichen und mit dem Auto ist man in 5-10 Minuten in der nächsten Stadt.

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

april 2015

• 6marja01-06-2004

slagharen is een heel leuk park om met de kinderen naar toe te gaan wij hebben een wigwam gehad .de kinderen vonden het heel erg leuk enigste minpuntje de wigwams zijn niet echt goed schoongemaakt dat doet de vorige bewoner voordat hij weg gaat je betaald dan ook geen schoonmaakkosten en je word verzocht om de wigwam schoon achter te laten. Het park is wel heel schoon en opgeruimd ook s avonds word er genoeg voor de kinderen gedaan kortom het park is ons goed bevallen ook de wigwams zijn leuk ,alleen mag het iets schoner

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2004

• 8B. Klinkhamer15-09-2004

Ik ben met mijn gezin in maart 2004 geweest. We hebben in de gewone huisjes gezeten. Klein minpuntje de schoonmaak van de huisjes zou beter kunnen. Verder prijs kwaliteitsverhouding perfect !

Gereisd in september 2004

• 9van Dongen Fabienne12-04-2005

Hebben begin april voor de 2de maal het park bezocht. Was net zoals de vorige keer heel leuk. zowel voor jong en oud, spijtig dat het weer ni echt mee zat, maar daar kan het park weinig aan doen. Wou nog wel laten weten, nen dikke PROFICIAT voor al het personeel. Zelden zag ik zoveel vriendelijke mensen samen. En ja, we gaan zeker nog terug.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in april 2005

• 8bianca matthijsse23-05-2015

mooie omgeving

Niet echt gebruik gemaakt van het dorp zelf

• 8Omgeving

goede supermarkt en bakker

juni 2012

• 1Fam Mulders20-08-2013

vervolg deel 2 Tipische tent

Het vervolg nader te omschrijven was is slecht kinderen onder de 4 jaar is lang wachten verveeld en scherpe zon. Vermosde parasols en enige beschutting in de schiettent was heerlijk. Ontbijt werd op park geserveerd. redelijk aanbod. Echter toen de kleine een glas jus om stootte werd er gevraagd of de schoonmaak haast had waarop mijn vrou reageerde er ligt overal glas op de grond. We kregen een vaadoek in de handen geduwd. We zijn verbaasd op gestaan en vertrokken. Het park heeft zoals ik zei een flinke bezem nodig de kinder atracties waren open om 10.30 sommige pas om 11.00 uur. Men ziet de jonge scholieren nog de laatste malboro wegschieten voor men de kinderauto's van de accu afhaald. Men word bedolven met zuurstokken en suikergoed. (dezelfde zuurstokken van 20 jaar geleden. Jammer dat niemand van het personeel nog hard heeft voor dit verouderde nostalgische park. De ziel is eruit. ik hoop echt dat mensen deze recentie goed lezen. Kinderen stuk vies en heb een half uur op ze geboend.

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving