Reviews over Sibculo

Als je wilt relaxen, zeker voor herhaling vatbaar

j van den Herik,
    3-12-2018

de bungalows zijn super schoon , wij hadden een soort serre met twee fijne stoelen er in waar we een eekhoorn en vogels buiten konden zien scharrelen. In de bungalow was een sauna en een sunshower. Dat was heerlijk smorgens een douche met uv stralen en s'avonds na het fietsen heerlijk infra rood De omgeving is ook prachtig met bv de duitst stad Nordhorn vlak bij. Mooi fiets en wandel gebied

Wat een rust!

Marjan,
    7-11-2018

Met oud-en-nieuw op dit park verbleven. Wel wat vuurwerk op het park, dat is ook toegestaan. Carbid schieten in de omgeving is flink hoorbaar.

Vriendelijk personeel. Kinderen werden ook echt gezien, leuk!

Het is een rustig park met veel bomen en groen. Mooie huisjes die volgens mij allemaal vernieuwd zijn/worden qua inrichting. De huisjes vonden wij boven op de slaapkamers wel erg koud. Ook moeilijk om een beetje aangenaam te krijgen voor de kinderen (waaronder een baby). Beneden was het wel goed warm te krijgen. Schoonmaak had iets beter gekund, bijvoorbeeld vieze sok onder het bed, wat serviesgoed niet helemaal goed schoon.

Op het park is eigenlijk niets te doen. Voor wat vertier moet je echt buiten het park zijn. Maar wij vonden het dus heerlijk.....wat een rust......

Mooi maar wel erg weinig voorzieningen

Christiaan,
    29-9-2018

Mooi gelegen park midden in de natuur. De naastgelegen N weg heb ik niet als hinderlijk ervaren.

Er zijn wel erg weinig voorzieningen op het park en de keuze in de naastgelegen (zelfstandige) brasserie is zeer beperkt.

In onze 4 pers. luxe bungalow ontbrak helaas de nespresso en stond een Senseo, dus alsnog pads moeten kopen.

Ook hebben we het gourmet arrangement afgenomen. Het bleek dat je hierbij geen gourmetstel (met pannetjes) kreeg maar een bakplaat (elektrische barbecue). Dit ging dus vrij moeizaam maar volgens de receptie van het park is dit altijd zo bij hen.

Al met al toch een mooie week gehad in een mooie omgeving.

Super personeel..let op met boeken, geen zwembad

Nico,
    27-8-2018

Geboekt op review cijfer. Stom...niet gekeken wat er was. Geen zwembad.

En helaas een huisje aan de doorgaande weg met veel vrachtverkeer.

Maar doordat het top personeel er alles aan deed om ons ter wille te zijn, konden we met gesloten beurs omboeken.

Helemaal happy nu in Landal Holten.

Leuk vakantiepark

Oldenburger,
    10-8-2018

Juli/augustus vakantie gevierd op Landal De Vlegge. Bungalow(korhoen 30) zag er prima uit, lekker ruim .Je hoort overdag wel het verkeer maar s avonds rustig , wij vonden dit niet storend. Wij hadden prachtig weer waardoor we veel gebruik hebben gemaakt van het recreatiemeer, echt een pluspunt. Op het park is er weinig voor kinderen (1 speeltuin) Maar in de omgeving is er genoeg te doen!! Snackbar bij Palviloen De Vlegge was prima. Bij het restaurant gedeelte kon het beter. Tips voor dagje uit. Attractiepark Hellendoorn, winkelen Almelo, Hardenberg. Ommen is een gezellig dorpje. Lekker winkelen ,bootje huren of bos wandeling. Engbertsdijkvenen ligt vlakbij het park en een prachtig natuurgebied!! Net over de grens tielpark Nordhorn, leuke dierentuin. Op het park is geen winkel, maar supermarkt de jumbo en de spar zijn vlakbij.

Sibculo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 37 reviews