Rijssen

We hebben een aantal aanbieders voor Rijssen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rijssen voor je op een rij gezet:

Reviews over Rijssen

Een plek om naar terug te komen

Lidy Lowenthal,
    15-6-2018

Rijssen is een geweldige plaatsje, vol met leuke winkels en heerlijk om te wandelen of te fietsen. Je mag met de fiets aan de hand door de gezellige winkelstraat. Véle leuke terrasjes en het is goed toeven op het terras van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug. Dit hotel ligt midden in de natuur, het plekje is geweldig en ook hier is het heerlijk fietsen, bult op, bult af..... Dus in de pendalen !!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een heerlijke plek om op adem te komen

Lidy,
    1-11-2017

Rijssen is een leuke plaats met mooie winkels. Verder is Enter de moeite waard om te bezoeken en ga dan eens lunchen bij R 1854 - wel een tafel reserveren. De omgeving van Rijssen straalt rust uit en het is hier heerlijk om te wandelen, fietsen of een mooie autotour te maken.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Gezellig dorpje in OV.

D. ten Pierik,
    6-4-2017

Leuke winkelstraat. Alles wat je nodig zou kunnen hebben tijdens vakantie is aanwezig. Aantal bekende ketens zijn hier ook vertegenwoordigd en de rest word opgevuld met leuke kleine winkeltjes van zelfstandige ondernemers.

Goede afwisseling tussen kleding, snuisterijen, snackbars en restaurants.

Let wel even op de verschillende openingstijden van winkels en restaurants. Op dinsdag bijv. is er het 1 en ander gesloten of gaat eerder dicht.

Musea zijn er ook, maar die heb ik niet bezocht.

Mvg Dani

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een gezellige stad met meerdere mogelijkheden.

Ina,
    27-11-2016

Ik was er samen met mijn 95-jarige invalide moeder. De mensen zijn er erg vriendelijk en hulpvaardig. Mooie kledingzaken! We hebben ontzettend gezellig en heerlijk gegeten bij de Stadsboerderij Rijssen, een aanrader! Wat een tegenstelling tot de drukte in het Westen van ons land. Mooie natuur. Hier kan een mens tot rust komen. We willen in het voorjaar nog een keer terugkomen. Een bezoekje aan het brandweer museum en het er tegenover liggende kasteel en daarna de molen was de moeite waard. Ons verblijf was te kort om verder nog meer te ontdekken.

Gereisd met partner in november 2016

Mooie plaats, met groot aanbod van winkels

V, de Groot,
    13-11-2016

Een mooie plaats met een gezellig shopgebied met veel mooie kledingzaken. Genoeg parkeergelegenheid. Helaas kende ons bezoek aan Rijssen ook een minpuntje. Tijdens het winkelen, werden we in het voetgangersgebied, omver gereden door 2 fietsende jongens, waarbij het stuur van 1 van de fietsen verstrengeld raakte in het hengsel van mijn handtas, met als gevolg, dat de zijkanten van de tas er compleet werden afgescheurd. De scholieren maakten zich heel snel uit de voeten. Toen wij hen nariepen om toch te stoppen, werd daar geen gevolg aan gegeven. Jammer, zoiets verwacht je wel in de Randstad, waar wij wonen, maar niet in het mooie, bosrijke, christelijke Rijssen. Wordt dus een nieuwe tas aanschaffen! Extra controle op fietsers in het winkelgebied misschien een optie? Prachtig gelegen Fletcher hotel in de omgeving!

Gereisd met partner in november 2016
Rijssen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 590 reviews