Reviews over Rijssen

als je van de natuur houd een topper

gaea,
    27-9-2018

Het hotel ligt heerlijk tussen de natuur. Het hotel is oud maar netjes.

Kamer was ruim. Simpel zitje, koelkastje, helaas geen waterkoker en koffieapparaat. Matrassen waren wel erg zacht. Nette badkamer.

Zwembad heerlijk. Er wordt wel zwemles gegeven waardoor je in die tijden geen gebruik mag gebruiken van het zwembad (beetje jammer).

Ontbijt is buffet en is prima.

Diner goed, maar we moesten wel erg lang wachten voor iedere gang.

Personeel vriendelijk, beleeft en behulpzaam.

Er ligt een map met diverse korte en lange wandel/fietsroutes en een map met activiteiten/attracties in de buurt.

Genoten op de Grimberghoeve

A. Hoogervorst,
    17-9-2018

Afgelopen weekend genoten op de Grimberghoeve. Dit jaar al eerder een weekend en een week geweest. Mijn kinderen (8 en 11) willen niet naar een andere camping. Gelukkig vinden wij dit ook een fijne camping 😁. De meiden zijn vooral fan van de pony’s; veel knuffelen, borstelen, invlechten, wandelen en rijden. Maar ook de trampoline, rekstok en de stepjes vinden ze helemaal leuk. De plaatsen zijn heel erg ruim en het toiletgebouw is lekker verwarmd en super schoon! Douches zijn met pasjes (vind ik zelf minder prettig) maar geeft de kinderen inzicht dat water geld kost. Rond de camping hebben we heerlijk gewandeld en het dorp is lekker dichtbij. Voor de BBQ hebben we vlees gehaald bij de campingeigenaar en dit was top! Op vrijdag en zaterdag kun je patat en snacks bestellen bij de receptie.

De meiden kunnen niet wachten om weer te gaan!

Heerlijke vakantie

Gezin uit de Meern,
    23-8-2018

Eigenlijk willen we geen review schrijven.Want we zijn bang dat er dan meer mensen naar de Grimberghoeve willen. :-) Wij hebben 2 weken gelogeerd in het hooiberghuisje de klaproos.Klein maar fijn.Verzorgd en schoon!We zijn echt onthaast.Genoten van de rust en de vriendelijkheid van de mensen.Veel privacy.De hottube en hangmat die je kan huren waren voor ons een meerwaarde.De kinderen(3 en 8) vonden de skelters op het terrein fantastisch.Ook de trampoline en luchtkussen waren een mooi vertier.We hebben vlees gekocht bij de boer van zijn eigen koeien.Heerlijk!Grimberghoeve ons zie je zeker een keer terug.Dank voor jullie gastvrijheid.

Gewoon een weekend gehad om nooit meer te vergeten

gerrit,
    19-6-2018

top ligging van het Hotel, super mooie kamer en badkamer, best eten.....heerlijk ontbijt, was Elvis weekend en dat was het ruigste wat ik ooit op muziek gebied hebt meegemaakt, echt heel erg vet, en alles was enorm goed geregeld !!

Dank je wel mensen van Sallandse Heuvelrug

Lidy Lowenthal,
    11-6-2018

Voor de 3de keer in 2 jaar terug naar deze heerlijke plek midden in de natuur. Wat een rust en prachtige flora en fauna. We waren hier met onze moeder van bijna 89 jaar en hebben werkelijk 3 dagen genoten. Vriendelijk en prettig ontvangst bij binnenkomst waar we 2 prachtige kamers kregen ( op de begane grond) met balkon. Lekker centraal gelegen voor onze moeder. Wil je luxe en strak interieur dan moet je hier niet zijn. De bediening was behulpzaam en mensgericht ( zelfs nog wat mensen van vorig jaar oktober teruggezien, dat voelde goed( Sharon en Madelon) Het ontbijt was prima en tot het laatste moment wordt alles keurig aangevuld. De lunch was goed en de soep lekker warm. We hebben genoten van het 3-gangendiner. Het was super weer en het hotel zat vol met iets te weinig personeel. Tafels konden niet ( op tijd) opgeruimd worden laat staan dat iedereen vlot zijn drankje ontving. Zeker na 22.00 uur - dat was niet erg prettig !

Rijssen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 590 reviews