• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Rijssen

Een plek om naar terug te komen

Lidy Lowenthal
    15-6-2018

Rijssen is een geweldige plaatsje, vol met leuke winkels en heerlijk om te wandelen of te fietsen. Je mag met de fiets aan de hand door de gezellige winkelstraat. Véle leuke terrasjes en het is goed toeven op het terras van Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug. Dit hotel ligt midden in de natuur, het plekje is geweldig en ook hier is het heerlijk fietsen, bult op, bult af..... Dus in de pendalen !!

Heel goed

Denissen
    8-6-2018

Met camper heerlijk paar dagen op camping goolne kete'n gestaan.voor campenaars prettig dicht bij centrum Rijssen 5 min. Fietsen 20 min lopen. In Rijssen zijn bijna alle winkels

Leuke plaats!

IlseD
    12-11-2017

Sallandse Heuvelrug vind ik erg mooi, centrum van Rijssen heel gezellig, wat een kerken in 1 plaatsje! Plaatsje Enter, even verderop, ook erg gezellig.

Een heerlijke plek om op adem te komen

Lidy
    1-11-2017

Rijssen is een leuke plaats met mooie winkels. Verder is Enter de moeite waard om te bezoeken en ga dan eens lunchen bij R 1854 - wel een tafel reserveren. De omgeving van Rijssen straalt rust uit en het is hier heerlijk om te wandelen, fietsen of een mooie autotour te maken.

Leuk plaatsje

A.H. (Bert)
    22-7-2017

Rijssen is leuk met enkele mooie winkels en voldoende horeca.

Rijssen scoort een 8 uit 10, op basis van 590 reviews