Rheezerveen

Reviews over Rheezerveen

Prachtige omgeving

Jaap
    14-9-2016

Veel bos, veel fietspaden, de Vecht op makkelijk fietsbare afstand net als Hardenberg waar volop te doen is. Een echt vakantiegebied. Veel keuze om op zondag naar de kerk te gaan (Hardenberg, Lutten, Slagharen).

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit verveeld!

Fam Bos
    18-8-2016

Zelfs met slecht weer hebben wij ons hier nooit verveeld! Van alles te doen voor jong en oud. Ruime kampeerplaatsen op het RIF veld. Nadeel is dat je alleen met pinpas of stoetenslagh pas kunt betalen. Niet met contant geld. Verder denken we erover na om volgend jaar terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Mooie omgeving

hogeland
    23-8-2014

De camping is, in mijn ogen, voornamelijk bedoelt en geschikt voor jeugd vanaf 13/14 jaar. Toezicht en orde is soms ver te zoeken en dat is jammer want op zich is het er erg leuk en zoveel van te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

Jacob van der Meer
    17-6-2013

Uitstekende bestemming voor mensen die rust zoeken. overigens is er voor kinderen een leuk aangelegd speelgebiedje en een springkussen. Ook kunnen zij ,uiteraard tegen betaling ,gebruik maken van aktiviteiten met paarden.

Gereisd Met partner in juni 2013

Camping het Stoetenslagh

Ireen
    20-11-2008

Deze camping heeft een groot strandbad, midden in de bossen. Voor de kids een ideale speel en zwemmogelijkheid, met bewaakte glijbanen. Midden in de bossen, prachtige wandelingen zijn hier te maken. Het animatie team zorgt voor leuk entertainment voor iedereen, niet alleen voor de kleintjes. Ook voor de jeugd vanaf 12 jaar is er een eigen honk met disco en allerlei activiteiten, dus het hele gezin komt hier aan zijn trekken.

Gereisd Familie in juli 2008
Rheezerveen scoort een 2,9 uit 10, op basis van 48 reviews