• Type accommodatie

vakanties Ootmarsum

Reviews over Ootmarsum

ineke Foolen
    9-9-2018

een mooi en oud dorpje fijn om er te verblijven veel oude gebouwen en ook de bestrating aangepast aan het dorp zeer veel eet gelegenheden en galerieën je kunt je daar goed vermaken

Kom er regelmatig

Pim
    23-8-2018

Leuk stadje, veel kunst, gezellig, en duur

Geweldig

Marijke
    18-7-2018

Ootmarsum is een stadje met een kunstzinnige sfeer. Wel heel druk en warm. maar de omgeving is prachtig. En vlakbij het centrum is een parkje met een lief monumentaal theehuisje. Daar hebben we heerlijk geluncht. Heel verrassend en aardige bediening. Het was er koel onder bomen en rustig. Er hoort een leuke volkvertelling bij. Ga erheen en vraag naar het verhaal. Dat wil ik warm aanbevelen.

Gezellig Ootmarsum

Theresia van der Harst
    4-7-2018

Ootmarsum is een gezellig dorp, met leuke winkeltjes, ook gezellige terrasjes. Bent u in de buurt, dan is het een bezoekje waard.

Stadje is prachtig maar erg toeristisch, omgeving

Fam. van Royen
    25-6-2018

Het is een mooi oud plaatsje. Met heel veel gallerietjes en musea. En volop restaurants en hotels.

Hierdoor erg toeristisch. Het schoolmuseum is educatief met een interessante film.

De omgeving van Ootmarsum is prachtig. Veel fiets en wandelmogelijkheden.

Ootmarsum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 375 reviews