Ootmarsum

We hebben een aantal aanbieders voor Ootmarsum voor je op een rij gezet:

vakanties Ootmarsum

We hebben een aantal aanbieders voor Ootmarsum voor je op een rij gezet:

Reviews over Ootmarsum

Maak het adults only, wees meer klant gericht!

GHV,
    6-1-2019

Ik heb met stijgende verbazing kennis genomen van het luidruchtige verblijf van families met kinderen.

Bijzonde in het zwembad.

Toen wij er waren leek het meer een park van keten dan een wellness en spa resort.

Kinderen liepen zonder regels te respecteren de sauna en stoombad ruimte in en uit.

Enkele echtparen zijn zelf weggegaan van het zwembad naar elders om rust te vinden.

Bij het uitchecken aangegeven dat we geen relaxte dagen hebben gehad die we bij een wellnes en spa hotel van de allure die ze zichzelf aanmeten hadden mogen verwacht.

Personeel geweldig, maar maak het adults only!

Jammer dat we een gewenste tafel in de Wanne niet konden krijgen, we moesten afwachten tot andere gasten aangaven welke tafel ze zaterdag wilden.........

Heb dus gecanceld, slechte customer focus terwijl we er toch 5 dagen waren.....

Wij komen nooit weer, kiezen voor die prijs liever voor Kaap Verdië

Helaas, gemiste kans...” De Wiemsel”

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer

Christina,
    6-1-2019

Prachtige locatie en voornamelijk, op sommelier en restaurantmanager na, zeer vriendelijk , behulpzaam en gastvrij personeel.

Ruime kamers, aparte badkamer en toilet.

Hygiëne in hele hotel goed en smaakvol ingericht.

Fijne ontvangst tijdens behandelingen in de Spa.

Helaas geen 'adults only' hotel, waar het toch écht geschikt voor is en waar je als gast een flinke prijs voor betaald.

Door de komst van 3 families (grootouders, ouders en kinderen), leeftijd variërend v 0-tot 15 jaar, werd het meer een spektakel in een park van keten dan een duur en luxueus Spa en Wellness hotel, wat veel ergernis en onrust veroorzaakte bij meerdere gasten en beklag over werd gedaan.

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk te genieten v de weinige momenten v rust die we kregen, maar gaan hier nooit meer terug of het moet een ' Adults Only' hotel worden

Hopelijk gaat directie/management met deze klachten v meerdere gasten aan de slag!

Gereisd met partner in januari 2019

Een toplocatie met twentse gastvrijheid

jan verschuur,
    5-1-2019

We hebben geweldig genoten!

we zijn hier met kerst en oud en nieuw geweest met onze camper en hebben genoten van de natuur, de rust en zeker de gastvrijheid.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de campingeigenaar en netjes rondgeleid over het terrein.

de camping is mooi natuurlijk aangelegd en ziet er verzorgd uit, ook het sanitair was mooi schoon.

Ook het eetcafé is een aanrader!

Gereisd met partner in december 2018

Basic, gehorig hotel met goed ontbijt behalve de k

Hans Janssen,
    30-12-2018

Het is een basic, gedateerd hotel. Het is enorm gehorig zó erg heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het ontbijt is prima, hoewel de koffie bijzonder lauw is. Ligt er dus aan waar iemands prioriteiten liggen.

Gereisd zakelijk in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Bob Vroegindeweij,
    29-12-2018

Gezellig kleinschalig hotel met een goed restaurant.

Gereisd met partner in december 2018
Ootmarsum scoort een 8,7 uit 10, op basis van 378 reviews