Sorteren

Reviews over Ootmarsum

Geweldig

Gast
    17-11-2018

Mooi hotel. Alles goed verzorgd. Ze zijn al druk bezig om het voor de kerst gezellig te maken. Ze doen echt hun best voor de gasten. Eten toppie!

Heerlijk

Fam de Vries
    14-11-2018

Zeer goede keuken en gastvrouwschap

trekkershuisje niet weer

kim
    1-11-2018

we hadden het trekkershuisje voor een nacht gehuurd, niet weer doen, de andere accomodaties zijn veel mooier maar niet te huur voor maar een nacht, huisje was vochtig en donker heb niet lekker geslapen, de camping was uitgestorven 's avonds terwijl er een prachtig restaurant is waar je lekker kunt eten en niet duur , er was een kinder animatie, het sanitair is prachtig en heel handig een gezinsdouche

Zeer leuke en mooi camping

G.helmhout
    21-10-2018

Mooie camping en hartelijke mensen .

Komen hier al jaren met onze ouders en wij weer met onze kinderen!

De natuur en omgeving zeer mooi!

Wel genoten, maar te goed van vertrouwen.

Geetje
    18-10-2018

Fijn gemoedelijk hotel, goed gegeten goede bediening.

De eigenaar doet het bedienen bij het diner helemaal alleen, zodat bij volle bezetting alles wel wat langer duurt.

Het interieur beneden is gerestyled, op de kamers is alles nog wat oubollig en een "stacaravan badkamer" met vervelend douchegordijn, maar de bedden zijn heerlijk!

De rekening krijg je handgeschreven op een stukje papier zonder enige toelichting op de post consumpties .

In goed vertrouwen het eindbedrag betaald, maar thuis gekomen bleek de rekening niet te kloppen, te hoog. Volgens mijn berekening zouden onze kopjes koffie en thee €3,95 per stuk gekost hebben, dit klopt niet want de biertjes waren apart berekend maar €2,25 per stuk. Ik heb hierover gemaild, maar kreeg geen antwoord. Dus een volgende keer tel ik de rekening goed na.

Jammer, want de mentaliteit in Ootmarsum en Twente is juist zo gemoedelijk en goed van vertrouwen!

Ootmarsum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 377 reviews