Sorteren

Reviews over Ootmarsum

Gezellig Ootmarsum

Theresia van der Harst
    4-7-2018
    Ootmarsum is een gezellig dorp, met leuke winkeltjes, ook gezellige terrasjes. Bent u in de buurt, dan is het een bezoekje waard.

Stadje is prachtig maar erg toeristisch, omgeving

Fam. van Royen
    25-6-2018

Het is een mooi oud plaatsje. Met heel veel gallerietjes en musea. En volop restaurants en hotels.

Hierdoor erg toeristisch. Het schoolmuseum is educatief met een interessante film.

De omgeving van Ootmarsum is prachtig. Veel fiets en wandelmogelijkheden.

fantastisch

Frank Janssen
    24-6-2018

Ootmarsum is een geweldig mooi stadje.

En de omgeving is mooi om te fietsen.

Prima

Rein
    13-5-2018
    Mooi stadje en prachtige omgeving en gezellig

Een weekend om nooit te vergeten!!!!

Haaije Veenstra
    14-4-2018

Altijd goed om je voor te bereiden op de plek waar je naar toe gaat maar er moet ook iets over blijven als een verrassing.Laat je verrassen door een mooi stukje Nederland met het prachtige landschap van het Springendal.We hebben met kinderen en kleinkinderen een onvergetelijk paasweekend gehad.

We hebben genoten van de rust,het paasvuur op200 meter van onze accomodatie en last nut nog least...

De paaskerels ,optocht van jonge vrijgezelle mannen gekleed in regenjassen met hoge hoeden.

Al zingend (oude paasliederen) hand in hand met daarachter aansluitend wie naar wil.Mooi stukje folklore.

Ootmarsum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 372 reviews