vakanties Ootmarsum

Reviews over Ootmarsum

Prima

Rein, 13-5-2018
    Mooi stadje en prachtige omgeving en gezellig

Een weekend om nooit te vergeten!!!!

Haaije Veenstra, 14-4-2018

Altijd goed om je voor te bereiden op de plek waar je naar toe gaat maar er moet ook iets over blijven als een verrassing.Laat je verrassen door een mooi stukje Nederland met het prachtige landschap van het Springendal.We hebben met kinderen en kleinkinderen een onvergetelijk paasweekend gehad.

We hebben genoten van de rust,het paasvuur op200 meter van onze accomodatie en last nut nog least...

De paaskerels ,optocht van jonge vrijgezelle mannen gekleed in regenjassen met hoge hoeden.

Al zingend (oude paasliederen) hand in hand met daarachter aansluitend wie naar wil.Mooi stukje folklore.

Ootmarsum, een bezoekje waard

Loes, 13-4-2018
    Ootmarsum is een prachtig plaatsje in het oosten van het land. Het is een stadje vol kunstenaars, galerieën en musea. Ook zijn er volop restaurants, terrassen en leuke winkeltjes. Aan de rand van het stadje is een leuk openluchtmuseum. En ook de omgeving is mooi, echt de moeite waard om er met de fiets op uit te gaan. Ik vind het echt een aanrader om een keer te bezoeken

Aanrader

Ton en Joke Duits, 5-4-2018
    Leuk en gezellig stadje. Leuke winkeltjes en restaurants.

Wandelen prima - centrum tegenvaller

Ben Koster en Atty Westerink, 26-11-2017
    Omgeving wandelen is heel mooi - centrum is snel bekeken en niet echt levendig
Ootmarsum scoort een 8,6 uit 10, op basis van 369 reviews