We hebben een aantal aanbieders voor Ommen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ommen

Plek om terug te komen!

Hank Jansen,
    16-11-2018

Prachtige omgeving, leuk klein stadje met gezellige terrassen!

In het centrum kun je lekker lunchen, maar om echt lekker te eten met je iets buiten het centrum zijn. Wij hebben op verschillende plekken gegeten, maar Restaurant Wildthout steekt er met kop en schouders bovenuit!

Gereisd met partner in augustus 2018

leuk stadje

Frank,
    12-7-2018

Ommen is een leuk en gezellig plaatsje aan de Vecht met genoeg leuke eet tentjes waar je met het mooie weer buiten kan zitten (aan het water).

De moeite waard is een sloepje huren voor 2 uurtjes voor een tochtje over de Vecht.

Natuurlijk de omgeving prachtig voor een mooie fietstocht.

Prima voor een paar daagjes.

Gereisd met partner in juli 2018

Toch leuk stadje met gezellige terrasjes!

Jonge,
    14-5-2018

Ommen was altijd in mijn geheugen in echt leuk stadje. Deze keer viel me dat een klein beetje tegen maar dat komt omdat er ge(ver)bouwd wordt én wat ik zelf heel jammer vond is dat er vlak aan het water gebouwd is! Écht heel erg jammer. Wat ook slecht geregeld is is het verkeer bij de brug, met de auto/caravan vanwege drukte bijna niet over te komen en op de fiets ben je overgeleverd aan de welwillendheid van bestuurders of ze je over laten steken. Levensgevaarlijk!!!

Dus Ommen, superleuk gezellig stadje met gezellige terrasjes en leuk winkelaanbod, maar zeker ook nog wel het een en ander te verbeteren. Van de zomer logeren we opnieuw op de Besthemerberg, een topcamping overigens, en ik hoop dat dan ook het centrum van Ommen positief verbeterd is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Leuk, pittoresk stadje.

Luc De Winter,
    3-11-2017

Ommen is gemakkelijk te bereiken. In het stadje is het leuk wandelen en shoppen. Je vindt er ook verscheidene eetgelegenheden en er zijn grote supermarkten in de buurt.

De mensen zijn er erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2017

Genieten van dit mooie plaatsje

Fam.Hilboesen,
    26-9-2017

Ommen is een gezellig plaatsje,het heeft echt alle winkels die je maar kan wensen,gezellige terrasjes en goede restaurants.De natuur rond ommen is prachtig mooi vooral voor te fietsen of wandelen.De Ommer bissingh dagen zijn in de zomer super leuk.Het vakantiepark van de Wilde Roos is echt top, met prachtige bungalows.Het wereldrestaurant "de Lindenbergh"is echt een aanrader.De vecht is echt mooi om er langs te fietsen of wandelen. Ommen wandel er door heen,het is genieten van dit mooie plaatsje.

Gereisd met partner in september 2017
Ommen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 296 reviews