We hebben een aantal aanbieders voor Olst voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Olst voor je op een rij gezet:

Reviews over Olst

Prima bestemming met wandel/fiets mogelijkheden

Fam. Haringa
    2-7-2017

De omgeving biedt veel verscheidenheid. Het open poldergebied langs de IJssel met natuurgebieden en mooie lintbebouwing van vaak mooie huizen en boerderijen. Aan de andere kant veel mooie bossen en landgoederen. Diverse mooie steden en dorpen met vaak een historisch centrum. Wijhe, Hattem, Deventer, Zutphen, Heino enz.enz.. Wel veel leegstand in verschillende centra, dit doet vaak desolaat aan. In juni zijn veel horecagelegenheden door de week gesloten. Het is soms zoeken om een terrasje .

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel cultuur

Enne
    5-9-2013

Met een schoolreisje hebben we Olst bezocht: specifiek het landgoed De Haar en de bunkers uit de Koude Oorlog vlakbij Olst. Erg mooi. In het rustige centrum van Olst zit een perfecte snackbar, daar lekker gegeten. Vervolgens met de pont de IJssel over. Een topervaring, ook voor de leerlingen!

Gereisd met vrienden in april 2011

IJsseldorp

Rinus
    29-7-2013

Olst is een levendig dorp gelegen aan de rivier de IJssel, het dorp had oorspronkelijk een agrarisch karakter maar is thans meer een forensendorp met behoorlijk wat voorzieningen. De omgeving is landschappelijk erg fraai er bevinden zich enkele landgoederen in de nabijheid van het dorp. Landgoed Groot Hoenlo is niet voor het publiek toegankelijk, dit in tegenstelling tot landgoed De Haere waar het fraaie Engelse landschapspark wel voor het publiek is geopend, er bevind zich hier een bijzondere zonnewijzer in het park. In het bij Olst behorende gehucht Den Nul staat een fraai sculptuur van een dijkwerker.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Olst ligt mooi aan de IJssel

Simon Westerhof
    25-5-2013

mooie bestemming om er te kamperen aan de IJssel. Een fietstocht te maken en te wandelen. Verblijfsrecreatie aan de IJssel kan nog worden verbeterd door er voorlichting te geven over de omgeving, wat je ziet en wat historie. Ook wat banken en piichnickmogelijkheden langs de IJssel, Wat schuilplaatsen voor fietsers en wandelaars die er veelal langs de IJssel komen, Enige uitkijkpunten en uitkijktorentjes zouden mooi kunnen. Ook wat observatiemogelijkheden voor vogels etc.

Gereisd met partner in Sat May 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Olst scoort een 8,7 uit 10, op basis van 24 reviews