Oldenzaal

We hebben een aantal aanbieders voor Oldenzaal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oldenzaal voor je op een rij gezet:

Reviews over Oldenzaal

• 7E. Postma18-04-2006

Oldenzaal is een leuke stad, jammer dat er zoveel lege winkelpanden zijn. De winkelcentra zijn mooi maar ook ongezellig. De omgeving is prachtig, daar mag Oldenzaal wel eens meer naar kijken. Jammer dat er in Oldenzaal geen "fatsoenlijke"camping is.

• 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2006

• 9Sjantie07-10-2005

ja er is wel een strand, die van het hulsbeek en zeker de moeite waard zomer en winter. gezellige stad met een goed uitgaansleven.

Gereisd in oktober 2005

• 10Jaah haleuww01-10-2005

Jaah haleUww.. Oldenzaal is sUperr.. wat dacht je zelf dan

Gereisd in oktober 2005

• 8joop28-07-2005

leuk stadje. mooie winkelcentra. Een plein vol cafes en terrasjes. Erg gezellig. vooral de laatste weekend van de bouwvak. Feest in de stad. Het hulsbeek, mooi en lekker zwemmen.

• 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 2005

• 7Tonny maat08-07-2013

Goede plek

Mooi en gezellig plein in het centrum

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Margriet28-09-2016

Heerlijke stad

Feest vieren kunnen ze in Oldenzaal! Gezellige kroegen en eetgelegenheden aan een intiem, romantisch en gezellig marktplein.

Wandelen in Oldenzaal en De Lutte is een groot genot. Een weids uitzicht. Schijnt het zonnetje een beetje? Mooie foto's gegarandeerd.

Een beklimming van de St. Plechelmusbasiliek is aan te bevelen. Deze kerk heeft historie en immense kerkklokken. Het plein is het mooiste kerkplein van het land volgens deskundigen in het Blauwe Kamer Jaarboek 2014-2015. "Stedenbouwkundigen en landschapsarchitecten zijn vol lof over de sobere ambachtelijkheid waarmee dit plein is vernieuwd" alsdus Tubantia op 11 mei 2015.

Verder zijn HEMA, Blokker en reformwinkel Rozemarijn ook gewoon in Oldenzaal. In het weekend kan het in hartje stad 's avonds wat luidruchtig zijn, maar ja: in Oldenzaal vieren ze feest. De stad heet dan ook 'De lach van Twente' ...

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Otje13-08-2006

Strand is ver te zoeken. Verder is Oldenzaal gewoon TOP

Gereisd met familie in augustus 2006

• 10anna03-08-2008

gewellig

de boeskool is het mooiste feest echt super gezellig!!!!

• 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9T. van der Stoop18-07-2015

Gezellig

Centrum is niet groot maar heel gezellig. Allemaal terrassen op het plein midden in het stadje, ook leuke winkeltjes

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Esther23-07-2013

Prima stad

We hebben een prima biertje gedronken op het uitgaansplein in Oldenzaal. Het was midden in de zomer, rustig. De omgeving is leuk om te fietsen en recreatiepark Hulsbeek is een fantastiche plek.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving