Markelo

We hebben een aantal aanbieders voor Markelo voor je op een rij gezet:

vakanties Markelo

We hebben een aantal aanbieders voor Markelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Markelo

Leuk gezellig dorp met genoeg eetgelegenheden.

Hans,
    1-6-2017

Een van de oudste dorpen van Twente heeft wel wat, donderdags een leuk marktje. Genoeg eetgelegenheden en een prachtige omgeving.

De bevolking is heel vriendelijk en behulpzaam. Verwacht geen spektakel maar wel gezelligheid. IJssalon heeft lekkere smaken ijs. Aanrader om uit eten te gaan: "het wapen van Markelo" , was echt prima kwaliteit!!

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige omgeving

Albert,
    22-5-2017

Markelo is een klein dorp, gericht op toeristen. Door het dorp loopt een drukke doorgaande weg. Weinig winkels, wel een zeer grote plus supertmarkt en Etos.

Omgeving glooiend en afwisselend bossen en landerijen. Zeer goed voor wandelen en fietsen. Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2017

Vooral een fantastische omgeving

K. de Jong,
    24-4-2015

Markelo is een leuk dorp, maar heb er niet zoveel vertoefd. De omgeving is wel fantastisch; mooi glooiend landschap. Je waant je in Frankrijk ( vooral bij Stokkum). De Herikerberg heeft prachtig bos, mooie wandelpaden en veel uitzichten en bijzonderheden (grafheuvels uit de oudheid, leemkuilen, reeen, eekhoorntjes et cetera).

Gereisd zakelijk in maart 2015

Leuk dorp in mooie omgeving

Maartje Brouwer,
    21-4-2015

Markelo is een leuk dorp in een mooie omgeving. Er zijn een paar restaurantjes, supermarkten, bakkerij e.d. Voor wie echt van uitgaan houdt ligt er een grote discotheek (Dieka) een stuk buiten het dorp.

Gereisd met partner in april 2015

Landgoed van Nederland

Jacqueline ,
    3-12-2014

De omgeving van Markelo heeft veel te bieden. Voor wandelaars en fietsers, voor rustzoekers, maar ook voor families met kinderen. Er zijn pretparken in de omgeving. Eetgelegenheden variëren van de friettent tot goede restaurants. De gezellige winkelstraat heeft alle winkels voor dagelijkse boodschappen. Wij genoten van het heuvelachtige landschap met open velden en bosrijke gebieden. Het mooiste nationale park van NL, de Sallandse heuvelrug is nabij. De grote bungalowparken en campings zijn gecentreerd rondom Holten, Rijssen en Hellendoorn en wij wilde daar niet tussen zitten. Vandaar onze keuze voor Machtig Mooi Markelo

Gereisd met partner in november 2014
Markelo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 154 reviews