Reviews over Luttenberg

mooie omgeving leuk om te fietsen en schoon

wiljo
    5-1-2018
    Alles is er goed en mooi goed om te fietsen veel activiteiten rondom en de boerderijen zijn mooi om te zien veel leuke campings

parel van Salland

jan
    12-12-2017
    alles mooi op fiets afstand

fantastisch

B. Boshoven
    12-7-2017
    Luttenberg ligt midden in het Sallandse gebied. Raalte, Ommen, Nijverdal en Hellendoorn liggen op fietsafstand. De fietsroutes zijn mooi aangegeven en gaan door een mooi oud agrarisch gebied. In Luttenberg wordt door de bevolking heel veel georganiseerd. De camping ligt even buiten het dorp en is heel goed voorzien van dat wat een kampeerder graag zou hebben. Het beheer is vriendelijk en heel behulpzaam als het nodig is, zonder de kampeerder lastig te vallen.

Een terugkomer

Janny
    24-5-2016
    Gastvrijheid goed sanitair mooie plaatsen

geweldige natuur en leuke fietsroutes

Fie en Han Bakker
    9-10-2015