Reviews over Luttenberg

super

krina polinder
    30-10-2018

het is super gezellig lekker groot... een heerlijk verblijf dus

Fantastisch, geweldig, spraak los van de gezellig.

Beduri Kadhim
    2-9-2018

Heel gezellig plaats en goede personeel aanbieden.

Meerdere malen geweest. ( bezoeken, eten/drinken, sport activiteit ).

Heel rustig en romantiek sfeer zijn. schoonheid, netjes geregeld.

Erg dankbaar zijn. genoten van alles. We zullen nog meer keren bezoeken komen.

We zijn heel tevreden zijn en fantastisch beoordelen.

Uitstekend en gastvrij

Gerrit Visscher
    31-8-2018

We waren met een groep vrienden hier te gast en maakten gebruik van de camping en de bed and breakfast. Tevens hebben we met elkaar genoten van "eten wat de pot schaft", Veronie heeft voor ons een zeer smakelijke maaltijd verzorgd.

Een zeer gastvrije ontvangst hebben we gehad en een uitermate prettig verblijf dankzij de attente en goede zorgen van Alphons en Veronie.

Geweldig

Jikke Amesz
    30-8-2018

Met partner en kinderen (5/7) een safaritent voor een midweek gehuurd op deze camping. Wat hebben we het hier fijn gehad, de kinderen hebben ook genoten en vonden vooral het avondprogramma van het animatieteam helemaal geweldig. Ze doen het ook echt leuk!

Sanitair prima en schoon, en vooral het grote toiletgebouw is voor de kinderen ook leuk om naar toe te gaan. Ook prettig dat hier 'familiedouches' zijn.

Over de safaritent: wat een ruimte. Compleet met servies, koelkast, tafel met stoelen, grote kast, loungeset en bank/stoelen buiten, lampen, gasfornuis, jerrycan noem maar op. We hebben niets gemist op deze camping en we zouden zó weer boeken.

Fijne camping met veel animatie en mooie zwembaden

Marjolijn
    30-8-2018

Een prachtig park met alles erop en eraan. Voor elk kind wat te doen. We hebben genoten van de musical en onze dochter was gek met en van de paardjes. Helaas waren de paardjes het zat en viel er weinig te rijden maar het knuffelen maakte dat weer goed. Onze Bergalow was top! Schoon en van alle gemakken (een vaatwasser en nespresso) voorzien. Zwembad buiten super alleen heel koud maar heerlijk met zon als verkoeling. Binnenbad vonden we troebel en verstikkend met alles dicht ondanks de warmte maar daar hebben we de kinderen niet over gehoord en die genoten. Helaas hebben we enorm last gehad van hangjeugd die onze zoon liep te klieren en diverse andere gasten tot laat op de avond/nacht. Wel melding van gemaakt maar kon niks meer aan gedaan worden. De skelterverhuur is prijzig maar de kids vonden dit erg leuk! Evenals alle andere activiteiten zoals de midgetgolf en de boswandeling. Hellendoorn op korte afstand met korting top!

Luttenberg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 34 reviews