Luttenberg

We hebben een aantal aanbieders voor Luttenberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Luttenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Luttenberg

Mooie uitvalbasis voor leuke tochten door Salland

OL,
    13-12-2018

Met de motor een lentetoer gemaakt.

Camping, rustig, op orde en verzorgd.

Gereisd alleenreizend in april 2018

Gastvrij en zijn goede vrienden geworden

Cees Sol,
    12-12-2018

We waren bij Alfons en Veronie tijdens de kerstdagen in de heel mooie en verzorgde bed and breakfast.We kregen een heerlijk kerstdiner aangeboden in hun huis.

Heel mooi verblijf en zeker een aanrader daar te verblijven.We hebben daar ook nog 2 keer met de caravan gestaan op de camping.Verder in de bed and breakfast en in de Salland suite.

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch, geweldig, spraak los van de gezellig.

Beduri Kadhim,
    2-9-2018

Heel gezellig plaats en goede personeel aanbieden.

Meerdere malen geweest. ( bezoeken, eten/drinken, sport activiteit ).

Heel rustig en romantiek sfeer zijn. schoonheid, netjes geregeld.

Erg dankbaar zijn. genoten van alles. We zullen nog meer keren bezoeken komen.

We zijn heel tevreden zijn en fantastisch beoordelen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Uitstekend en gastvrij

Gerrit Visscher,
    31-8-2018

We waren met een groep vrienden hier te gast en maakten gebruik van de camping en de bed and breakfast. Tevens hebben we met elkaar genoten van "eten wat de pot schaft", Veronie heeft voor ons een zeer smakelijke maaltijd verzorgd.

Een zeer gastvrije ontvangst hebben we gehad en een uitermate prettig verblijf dankzij de attente en goede zorgen van Alphons en Veronie.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Jikke Amesz,
    30-8-2018

Met partner en kinderen (5/7) een safaritent voor een midweek gehuurd op deze camping. Wat hebben we het hier fijn gehad, de kinderen hebben ook genoten en vonden vooral het avondprogramma van het animatieteam helemaal geweldig. Ze doen het ook echt leuk!

Sanitair prima en schoon, en vooral het grote toiletgebouw is voor de kinderen ook leuk om naar toe te gaan. Ook prettig dat hier 'familiedouches' zijn.

Over de safaritent: wat een ruimte. Compleet met servies, koelkast, tafel met stoelen, grote kast, loungeset en bank/stoelen buiten, lampen, gasfornuis, jerrycan noem maar op. We hebben niets gemist op deze camping en we zouden zó weer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Luttenberg scoort een 9,6 uit 10, op basis van 35 reviews