vakanties Holten

Reviews over Holten

Hotel met mooiste Kerst decoratie

Tijger Deriga,
    4-12-2018

Sinds 3 jaar wordt Hotel Hoog Holten omgetoverd in een Kerst WinterWonderland.

We zijn er weer 3 dagen geweest en steeds zie je nieuwe dingen. Ongelooflijk hoeveel moeite ze doen om er iets bijzonders van te maken. Alle ruimtes zijn met een ander thema gedecoreerd. Zo smaakvol en een heerlijke sfeer om de Kerst te voelen.

Het personeel is ook zo super attent. En het eten was heerlijk. Weer Genoten

Mooi park, mooie omgeving

Fam. de Lange,
    1-12-2018

Het openlucht gemeente zwembad dat ernaast ligt is een grote plus in de zomer. Wat een speelplezier voor de kinderen.

Super relaxte vakantiewoning.

Noortje de Jong,
    28-11-2018

Super mooi en volledig ingericht huisje met een fantastisch uitzicht. We werden allerhartelijkst ontvangen. In een zeer rustige omgeving met vele wandel en fiets mogelijk heden. Wasmachine en droger zijn aanwezig en uitstekende bedden. We hebben een fantastische vakantie hier gehad en zullen zeker terug komen.

Geweldige vakantie!

Aafke de Vries-Scheltens,
    24-11-2018

We hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Heerlijk gezwommen in het zwembad, een heel mooi net schoon verwarmd binnenbad. Enorm luxe in dit op het park te hebben. Enige minpuntje is dat bubbels en sproeier zonder waarschuwing aan gaan waardoor we twee keer verrast werden en onze baby zich een ongeluk schrok.

De geitjes en kippen waren ook een groot succes.

Bij aankomst kregen we een kinderhuisje, omdat we in een rustige periode waren denk ik. En heel mooi net huisje, wel iets meer gericht op wat oudere kinderen, met stapelbedden en spelletjes. Onze baby had daar niet zo veel aan. Wel heel fijn een babykamer met commode. Voor kruipende babies is de woonkamer niet echt heel veilig dus dat was opletten geblazen.

Wij hadden huisje 75 met een prima ligging. Ik zou niet dichter bij het spoor willen zitten.

Al met al een super park en we komen hier zeker terug als de kleine wat groter is zodat hij ook in de mooie speeltuin kan spelen!

Voor altijd dit huisje in Holten

Jan Prins,
    21-11-2018

Wij komen al meer dan 40 jaar op het zelfde vakantie adres, het is een soort thuiskomen,zo mooi, zo eigen.

We genieten elke keer als wij hier komen.

Holten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 309 reviews