We hebben een aantal aanbieders voor Holten voor je op een rij gezet:

vakanties Holten

We hebben een aantal aanbieders voor Holten voor je op een rij gezet:

Reviews over Holten

Een plaats om geweest te zijn

Henk Roelfzema,
    9-1-2019

Holten is een leuke plaats met veel natuur in de omgeving. Een prima bakker waar je ook kan genieten van een drankje en heerlijk gebak en van oliebollen voor oudjaar. Supermarkten en parkeerplaats vlakbij als ook andere eetgelegenheden. Een plaats om te bezoeken is ook de Canadese begraafplaats op wandelafstand van Holten. Vanaf de Holtense berg is het heerlijk wandelen in bos en hei.

Gereisd met vrienden in december 2018

Leuk dorp met aantal winkels en veel groen!

Marjan,
    7-11-2018

Meerdere malen in Holten geweest. Leuk dorpje met aantal winkels en supermarkten. Ook zitten er een aantal restaurantjes. De omgeving is prachtig. Kinderboerderij de Dondertman is erg leuk met kinderen. Ook de bossen zijn erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

leuk dorpje

M,
    30-8-2018

Holten is een gezellig en leuk plaatsje waar je goed boodschappen kan doen.

In het dorp hebben ze geprobeerd om een woonerf aan te brengen maar dit is volledig mislukt omdat het slecht staat aangegeven en de drempels ontbreken.

Met als gevolg dat sommige verkeersdeelnemers en met dik 50 km/h doorheen rijden.

En dat kan ik ze gezien de situatie niet kwalijk nemen , maar wel de gemeente Holten-Rijssen , dus doe hier zo snel mogenlijk iets aan anders vallen daar slachtoffers!

Verder is het buiten het dorpje een verassende en leuke omgeving.

De holterbergweg is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor de natuur en wandelgelegenheid zeker de moeit

Herman Maarschalkerweerd,
    30-8-2017

De Holterberg vonden wij wel mooi, diverse wandelroutes, aan het begin zitten er een paar restaurantjes waar je aan het begin of aan het eind van de wandeling heerlijk kunt zitten, eten en drinken.

en er zit een museum met opgezette dieren die er op holterberg en omgeving leven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Het was zo mooi en geweldig ,,prachtige plek.

An Cornelissens,
    5-7-2017

Als u een leuke plek zoekt om heerlijke pannenkoeken is de Holterberg een uitgelezen plek.om te vertoeven.

Hele leuke kinderspeelhoek zowel buiten op terras als binnen voor grote en kleine kinderen .

En de pannenkoek is een maaltijd zo flink en lekker als hij is.

Gereisd met partner in juni 2017
Holten scoort een 8,2 uit 10, op basis van 311 reviews