Hoge Hexel

Reviews over Hoge Hexel

Fantastisch 🥰

lilly buffing
    25-4-2019

Dit is echt een fantastische plek voor jong en oud prachtige wandel/ fiets routes ook hele gave mountainbike paden Hele leuke plaatsjes om te bezoeken Ook zit je vlak bij Duitsland
    En iedereen is hier super vriendelijk geïnteresseerd in je verhaal wat je hier doet en geven leuke tips om nog te kunnen doen Wij gaan nu voor het vijfde jaar en iedere keer ontdekken we iets nieuws 👍🏻👍🏻

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Piepklein dorpje met gemeenschapszin

Corine
    3-9-2017

Hoge Hexel is een piepklein dorp, zonder voorzieningen. Wel is het sfeervol en bij een vorig bezoek, rond Bevrijdingsdag, was het hele dorp versierd. We hadden de indruk dat het met de gemeenschapszin wel goed zit. Vlakbij het kerkje is een oude, mooi gerestaureerde schaapskooi, die nu dienst doet als rustpunt en als ruimte voor bijeenkomsten. De omgeving van Hoge Hexel is landelijk en liefelijk. Het grootste nadeel zou je kunnen zeggen is dat het slecht bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke omgeving (gemeente Hellendoorn)

Heleen2919
    26-5-2017

Bosrijke omgeving met veel mogelijkheden. Avonturenpark Hellendoorn, winkelen in Nordhorn of kasteel Bentheim (Duitsland), fietsen langs de Vecht of IJssel, Vergeet Vogelpark De Lorkeershoeve niet, kleinschalig mooi aangelegd park en drink er iets. Zó gezellig! Ommen is ook een leuk stadje en plan daar een etentje bij De Zon en je bent echt een avondje uit. Het eten is er geweldig, maar kleed je wel een beetje netjes. Veel natuur om te wandelen. Ga 's avonds in de schemer op binnenweggetjes rustig rijden, kans dat je reeen ziet. Kijk verder op de ansichtkaarten van de omgeving, zoek bij Zoover naar beoordeelde activiteiten en vraag bij de VVV naar de evenementen in de buurt. Meestal erg de moeite waard. Geniet!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Omgeving leuk en gevarieerd

Karen Jansen
    17-5-2015

Hoge Hexel is een "gehucht", tien kilometer van Almelo. Wierden, op 2 km fietsen, is een leuke en sfeervolle bestemming. Aardige restaurants, leuke winkeltjes, een goed (binnen)zwembad. Niet bezocht, maar het uitgangsleven (kroegjes) leek aardig. Natuurlijk heeft Almelo wat meer te bieden. Recreatieplas Het Lageveld, ligt in Hoge Hexel. Hier kun je zomers, maar ook bij lekker weer, goed toeven. Ritjes in de buurt zijn prima te doen. Ootmarsum, Oldenzaal, maar ook Hardenberg en Ommen liggen op 20 minuten rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Fantastische plek!!

Theo en Therese
    31-3-2014

Uitstekende bestemming voor de karper vissers, wel strenge regels, alleen vissen met boilies, geen weerhaakjes, en je moet een groot visnet hebben en een onthaakmat. En je mag de Karpers niet boven kniehoogte houden, en zo gauw mogelijk weer terug zetten. Regels liggen in het huisje. Je kan in de omgeving heerlijk wandelen, Sallandse heuvelrug.

Gereisd Met partner in maart 2014
Hoge Hexel scoort een 9,3 uit 10, op basis van 44 reviews