Hengelo

Reviews over Hengelo

Geweldig!

Vivian van Loo,
    26-4-2018

Hengelo is een prima stad! Genoeg eetplekken en gezellige café's. Ook de natuur is hier erg mooi, veel genoten van de bomen en de parken. Als je zin hebt in de Mc Donalds of KFC kan je terecht bij plein Westermaat. De lekkerste ijsjes kan je kopen bij Van der Poel. Het onderwijs in Hengelo is ook zeer goed. Het is een duurzame, milieuvriendelijke stad. Nooit zo genoten van mijn vakantie! Helemaal gezellig!

Gereisd met vrienden in april 2018

Leuke plaats

Lex en Thea,
    13-9-2015

Eerste keer hielden wij Centrum aan, maar kwamen bij een grote parkeerplaats van AH en klein overdekt winkelcentrum. Volgende dag zochten wij naar adres: Telgen, eettenten etc. en daar waren wel volop winkels en gezellige terrasjes/restaurants waar je lekker kon eten.

Gereisd met partner in september 2015

Aardige stad

Danny,
    10-8-2015

Hengelo is een prima stad waar ook goed gewinkeld kan worden. Qua sfeer kan het wel allemaal wat beter in Hengelo, het marktplein is nogal dood, maar bijvoorbeeld de horeca iets verderop is enorm gezellig. Eten kan goed bij de Twee Wezen bijvoorbeeld, maar ook Hisar is uiteraard erg lekker. Uitgaan kan prima in de stad (in het weekend), vanaf een uurtje of 12 begint Hengelo centrum vol te druppelen met uitgaansmensen. Er zijn meerdere clubs, kroegen, terrasjes en discotheken voor vermaak. Voor overdag is bijvoorbeeld Enschede een leuke plaats om te winkelen, en een tripje naar bijvoorbeeld Ootmarsum is ook leuk. Over de grens zijn Bad Bentheim en Lingen goede plaatsen om heen te gaan. Outlet Center FOC in Ochtrup is ook een aanrader! Voor de grote winkels moet u bij Plein Westermaat zijn: Ikea, Intersport Megastore, Toys XL etc. kunt u daar allemaal vinden. Conclusie: Een prima omgeving om eens een kleine vakantie te vieren.

Gereisd met partner in januari 2015

Hengelo gezellig en leuk.

Fam. Meijer,
    17-7-2014

Zijn nu al een paar keer in Hengelo geweest. Leuke stad, niet zo massaal met voldoende "bekende" winkels. Ook diverse voorstellingen in het gezellige Rabotheater bezocht. Parkeerkaart voor €3,00 laten afstempelen bij bezoek theater. Ideaal.

Gereisd met partner in juli 2014

Boeiende plaats.

gerard slokkers,
    17-2-2014

Ik was zeer onder de indruk van het museum Heim, waar ik de hele middag geweest ben en nog kwam ik tijd te kort. Ook prima gegeten in De Blauwe Engel, heerlijk tapbier, prima maaltijd tegen redelijke prijs, goede bediening.

Gereisd met partner in februari 2014
Hengelo scoort een 7,1 uit 10, op basis van 79 reviews