Sorteren

Reviews over Hellendoorn

Elke keer weer genieten

jw klepper
    19-11-2018

Heerlijk park , twee keer geweest dit jaar , gaan gelukkig in december weer.

Geweldig!

Janna
    19-11-2018

Heerlijk verblijf in een huis voor 14 personen! Genoeg ruimte met zn allen. De badkamers zijn vrij luxe en modern. Het park is gezellig en ruim opgezet. Prima vertoeven.

Geweldig park waar het heerlijk vertoeven is!

Erwin Sikkema
    19-11-2018

Het is een mooi en modern park. Het 14-persoons huisje is modern en van alle gemakken gezien. Zeker een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dhr van den Bergh
    19-11-2018

Een geweldig mooi park op een rustige locatie. Mooi centraal en in het luxe huis voor 14 personen was het goed toeven.

Aanrader!

Claudia van den Hoven/Arno Maas
    19-11-2018

Wij komen jaarlijks 1/2 keer bij het Hof van Salland omdat het een super fijne, rustige plek is. Hier kunnen we echt ontspannen. De accommodaties zijn van alle gemakken voorzien (luxe en schoon), de ontvangst is hartelijk en prijs-kwaliteit verhouding goed. Eventuele "problemen" worden direct en goed opgelost. In de omgeving is meer dan genoeg te doen; voor ons is Deventer en de Sallandse heuvelrug favoriet.

Hellendoorn scoort een 8,1 uit 10, op basis van 181 reviews