Reviews over Heeten

Echt een aanrader!

Cathy,
    13-12-2018

Wat een gave plek! Super weekend gehad in een 8-pers grundalow. Prachtig huisje, haast nieuwstaat ondanks dat ze er al 6 jaar staan. Frisse bedden, schone badkamers. Kortom top :-) Het koeien melken maakte ons weekend helemaal onvergetelijk. Koe in de kost is echt een aanrader, bedankt boer Frans, Truus, Loes en Lenn!

Fijne plek

Roeland Brinkers,
    25-11-2018

Fantastische midweek gehad en mogen genieten van het boerenleven.

Kinderen hebben elke avond enthousiast met boer Lenn kunnen melken en dat deed hij erg leuk. Ze werden fan vh boerenleven, zeker nadat op de laatste avond ook nog een kalfje werd geboren.

Dank voor de fijne week en de gastvrijheid vh hele gezin!

Heerlijk genieten op de boerderij

Nelleke De Jong,
    13-11-2018

Heel fijn ontvangst, erg vriendelijke eigenaren. Prachtige boerderij, veel te beleven voor jong en oud. We hebben erg genoten. Echt een aanrader als je van dieren / natuur / ontspanning houdt.

Koe in de Kost, Eigenaar, 23-11-2018
    Lieve Nelleke! Wat een mooie krachtige review! Fijn te lezen dat jong en oud hebben genoten. Andersom net zo... dank jullie wel voor jullie komst en graag tot ziens op de boerderij! Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Alles klopt. Prachtige plek, lieve mensen en fanta

Marieke,
    12-11-2018

Alles klopt. Prachtige plek, lieve mensen en fantastisch speelparadijs. We hebben de kindjes nauwelijks gezien. Ze waren te druk met koeien melken, de pony uitlaten, trampoline springen, skelteren, de kalfjes voeren en spelen in de hooiberg. Wij genoten van het uitzicht en de gastvrijheid met een prima huisje.

Koe in de Kost, Eigenaar, 23-11-2018
    Lieve Marieke, mooi hè...dat kinderen te druk zijn met buitenspelen en ouders eindelijk de rust krijgen om even 'niets' te doen! Zulke berichtjes zijn voor ons het allergrootste compliment, hier doen we het immers voor! Dus super dank je wel. Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Een aanrader!

Annemarie,
    28-10-2018

Een heerlijk familieweekend gehad. Twee gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen en niet te vergeten de hond die ook meteen twee hondevriendinnen had bij aankomst. Iedereen kon heerlijk z'n gang gaan op de boerderij, koeien melken, kuikens knuffelen, racen met de skelters, de pony uitlaten, eieren rapen en 's avonds lekker fikkie stoken. Bij aankomst een gastvrij onthaal, maar ook bij vertrek nog even de tijd voor een rustig bakkie koffie. Truus en Frans, dank voor de gastvrijheid!

Koe in de Kost, Eigenaar, 23-11-2018
    Lieve Annemarie, jullie ook bedankt voor de 'gastvrijheid'. Het is voor ons ook zo fijn om zulke lieve en leuke families te mogen ontvangen op de boerderij. We hebben genoten van jullie! Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus
Heeten scoort een 8,4 uit 10, op basis van 55 reviews