We hebben een aantal aanbieders voor Heeten voor je op een rij gezet:

vakanties Heeten

We hebben een aantal aanbieders voor Heeten voor je op een rij gezet:

Reviews over Heeten

Mooi, klein, rustig, maar niet saai

Kaat,
    20-2-2017

De omgeving is mooi om te wandelen, te fietsen en te picknicken. Ook is er vanalles te doen. Er is een leuke landelijke winkel, er is een speeltuin en in de supermarkt is er alles wat je nodig hebt. Er is alleen niet echt goede frites te koop..

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi

Fam. Lugtenberg,
    14-5-2016

Het dorpje Heeten heeft genoeg winkels voor de praktische boodschappen. Een prima supermarkt en een heel fijne bakker bijvoorbeeld. Wil je meer variatie, dan liggen Deventer, Raalte en Holten vlakbij. De omgeving is beeldschoon. Mooi om te wandelen of te fietsen. En sla de Holterberg niet over!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Mooie omgeving

Monique Schulze,
    28-12-2015

Heeten is een klein dorp waar niet zoveel te beleven is. Wel een leuk buitenbad voor in de zomer. Gelukkig is er een goede supermarkt aanwezig. Deventer ligt op korte afstand en in de omgeving van Heeten is genoeg te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier moet je zijn geweest

jordan,
    11-7-2015

Heeten zelf is een dorp voorzien van supermarkt en een bakker. Raalte ligt op steenworp afstand en dit dorp heeft een bruisend centrum. Voor lekker eten kan je het beste naar Schalkhaar en landelijk genieten bij Eten bij Pa en Ma

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige rurale omgeving

Lindy Vredenburg,
    28-6-2015

Het dorp Heeten is klein, wel de nodige voorzieningen (pinautomaat, supermarkt, restaurantje). In Deventer zijn we geweest om een avondje te stappen. Prima te doen met de taxi en erg gezellig plein met veel kroegen. Erg naar onze zin gehad. De omgeving is werkelijk Prachtig. Ruraal, rustig, iedereen zegt elkaar gedag!

Gereisd met vrienden in juni 2015
Heeten scoort een 8,2 uit 10, op basis van 55 reviews