Hardenberg

Reviews over Hardenberg

Gezellig en gemoedelijk stadscentrum

mariska
    4-8-2018

Superleuk, gezellig en overzichtelijk stadscentrum! Leuke winkels, prima terassen, vooral lunchroom De Koffiepot was perfect voor de lunch!! Even wennen dat de winkels niet op zondag open zijn, maar dat is eigenlijk wel prima ook!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een top plaats.

Johan Lodewegen
    3-7-2018

Wij vinden Hardenberg een gezellige winkel straat hebben en ziet er gezellig en verzorgd uit. Veel mooie winkels.En je kunt er van alles kopen en gezellig een terrasje pakken is heerlijk in Hardenberg

Gereisd met partner in juli 2018

Een gezellig stadje.

Lia Kiewiet
    27-6-2018

Hardenberg is een gezellige stadje. Om te winkelen of een terras te pakken. Voor een restaurant de tip ga naar Dos Pimientos. Wat kan je daar heerlijk eten. En de omgeving van Hardenberg is heel mooi om te fietsen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hardenberg mooie plaats aan de vecht .

Fam.Kurvink
    18-6-2018

Leuke plaats zo aan de vecht ,gezellig winkelen en diverse eetgelegenheden . Goed bereikbaar met de fiets en goede fietspaden ,met de auto ook goed bereikbaar . Hardenberg met zo veel campings/ recreatieparken binnen hun grenzen ,jammer dat je overal moet betalen voor het parkeren .

Gereisd met partner in mei 2018

Fam. De Graaf
    1-1-2018

Geweldig leuk dorp. Mooie ligging en een erg leuk winkelgebied. Altijd wat te doen en supervriendleijke mensen! Volgende vakantie gaan we niet naar deze omgeving en daar baal ik echt van. Hardenberg is een super dorp.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hardenberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 254 reviews