We hebben een aantal aanbieders voor Haarle voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Haarle voor je op een rij gezet:

Reviews over Haarle

Zeker oké maar niet fantastisch

Ronald en Jolien Schalkwijk,
    28-12-2018

Huisje nummer 30 prima. Luxe woning, wat inhoudt goed bed en sauna, verder niet per se het extra geld waard. Wij waren vlak voor de kerstdrukte, dan is het zwembad/speelzolder enz. groot zat, maar toen de grote (kerst)drukte kwam was het hutje mutje. Ik vond het wel erg gehorig snacht's met auto's en treinen. Mooie omgeving en genoeg te doen (weer of geen weer). Leuk voor een weekje ertussenuit, maar weet niet zeker of ik er weer terug naartoe zou gaan. Het park ziet er wel prachtig uit qua infrastructuur, mooie huisjes van buiten, doet dorps aan. Bij binnenkomst en de eerste avond koken vond ik nog etensresten in de pan van de vorige bewoner, gewoon vies in de kast gezet en waarschijnlijk nooit gecontroleerd, beetje jammer of aso. Verder moet je je eigen pannen en bestek meenemen, want dat is er niet in overvloed (wij moesten steeds onze messen afwassen voor dat we gingen eten, geen ramp, hooguit irritant).

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

mijn favoriete camping

meijer,
    5-12-2018

Prachtige ligging, dorpswinkel op 1 km afstand.

Heerlijk rustig, geen kinderen.

ruime plekken

vanaf deze camping wandel je de sallandse heuvelrug in.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed eten! Echt de moeite waard.

Kristel,
    19-11-2018

Verrukkelijk gegeten in het restaurant! Gezellig, gemoedelijk ietwat ouderwets maar dat heeft zijn charme. Echt mensen, de eigenaar ontvangt je vriendelijk. En het bedienend personeel is ook vlot en vriendelijk.

Echt de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

Reserveren is echt nodig want in het weekend en zeker op zaterdag is het heel druk. Zondag trouwens ook. Parkeerplaats aan de overkant van de straat en de omgeving is er prachtig de Haarlerberg.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Zeer fijn park!

Evelien van Roosmalen-Broek,
    3-11-2018

Mooie huisjes op een schitterende plek. Het is voor ons de derde keer op dit park, maar zeker niet de laatste keer!

Gereisd met vrienden in november 2018

Heel fijn park. Mooie huisjes, leuke activiteiten.

Marije Heuvelink,
    29-10-2018

Superpark met kinderen. Mooie (vernieuwde) huisjes. Leuk zwembad, (kleine) indoorspeelplaats. We waren met ons zoontje van 3 en voor zijn formaat was alles perfect. Leuk animatieteam ook. Activiteiten voor alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Haarle scoort een 7,3 uit 10, op basis van 71 reviews