Reviews over Haarle

Zeer fijn park!

Evelien van Roosmalen-Broek
    3-11-2018

Mooie huisjes op een schitterende plek. Het is voor ons de derde keer op dit park, maar zeker niet de laatste keer!

Heel fijn park. Mooie huisjes, leuke activiteiten.

Marije Heuvelink
    29-10-2018

Superpark met kinderen. Mooie (vernieuwde) huisjes. Leuk zwembad, (kleine) indoorspeelplaats. We waren met ons zoontje van 3 en voor zijn formaat was alles perfect. Leuk animatieteam ook. Activiteiten voor alle leeftijden.

Dit was de 2de keer. Komen vast nog wel een terug

Ap Brouwer
    22-10-2018

Super schoon huis. Heerlijke bedden. Goede winkel. Bowlingbanen slecht en niet verlicht. Goed opgelost door personeel, halve huur. Mooi park. Relatief weinig privacy door situering van huisjes. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Fijne vakantie gehad

Esther
    5-10-2018

Rustig park. Aanrader om fietsen te huren. Wij hadden een bakfiets gehuurd waar je een maxicosi kon opklikken.

Wij zaten aan de kant van het bos.

Wat ons tegenviel is dat alle huisjes dicht op elkaar staan en je hierdoor weinig privacy hebt. Wij hadden kinderhuisje 6ck 201.

Mooi huisje en goede bedden. Wel wat mankementen; vaatwasser wast niet schoon, koelkast en vriesvak sloten niet goed. Verder ontbrak zand uit de zandbak en was het loopautootje kapot. Huisje is ook erg gehorig. Trap en bovenverdieping kraken flink.

Kleine park supermarkt aanwezig. Onze boodschappen gedaan in Nijverdal.

Op het park is een restaurant en snackbar aanwezig en een speelzolder voor kinderen welke met een trap te bereiken is. Verder een prachtige omgeving.

Fijne vakantie gehad.

Goede keus

Loes
    5-10-2018

4B prima huisje. Was nog niet gerenoveerd maar dat wisten we ook. Leuk park en hele mooie omgeving. Overal bos en fijne omgeving om te wandelen. Vriendelijk personeel. Restaurant prijzig voor hetgeen geboden wordt. Hadden qua weer de goede week uitgekozen en we zijn tevreden.

Haarle scoort een 7,7 uit 10, op basis van 71 reviews