Haaksbergen

Reviews over Haaksbergen

Fantastisch mooi gedeelte van Oost Nederland

Tineke
    10-7-2014

Haaksbergen is een leuk dorp waar je eigenlijk alles kunt krijgen voor je dagelijkse behoeften. 's Woensdag een gezellige markt. Klein minpuntje, het centrum mag wel eens een opknapbeurt hebben, wat meer groen enzo. De omgeving is gewoonweg geweldig, je kunt er heerlijk wandelen en fietsen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Een stad met genoeg winkels en restaurants

fam trompert
    24-7-2013

Vanaf de camping Scholtenhagen is Haaksbergen aan te lopen cq fietsen dagelijkse boodschappen keuze genoeg uit supermarkten. Heerlijke ijstentjes en regelmatig evenementen. Carnavals optocht is zeker leuk om te gaan bekijken en Duitsland ligtom de hoek.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje

Fam. Overeem
    15-12-2012

Ijssalons zijn een bezoekje waard evenals de Wereldwinkel. Op het plein bij de kerk is een aantal tegels waarmee de kinderen klokkenspelgeluid konden maken. De Joodse synagoge is bijzonder om bij stil te staan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superplek, zo dicht bij een enorm natuurgebied.

Freddie
    7-8-2010

Door de uitgestrekte natuur, Haaksbergse Veen, Buurser Veen, Lankheterbos, supergebied om te wandelen, fietsen en vooral buiten te sporten. Daarnaast zijn de mensen erg gastvrij en vriendelijk. Uitgaan is enigszins beperkt, maar diverse restaurants zijn echt goed, zoals bijvoorbeeld 't Notarishoes, in het centrum met zijn topkok Ben. We komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2010

Heerlijk tot rust komen in een prachtige omgeving.

Familie Meijer
    19-7-2010

Geweldige vakantie doorgebracht in Haaksbergen. Prima uitvalsbasis voor diverse dagtripjes en een zeer gezellig centrum. De kinderen hebben zich prima vermaakt en vooral de MBS en Waterpark het Lankheet zijn zeer de moeite waard. Vriendelijke mensen en lekker eten. We komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Haaksbergen scoort een 8 uit 10, op basis van 64 reviews