Reviews over Gramsbergen

Heel fijn voor paar dagen of zomervakantie met de

Marry
    6-11-2018

Praktische gezellige finse bungalow met veranda! Fijne privacy en veel zon om even buiten te zitten. Landelijke en agrarische omgeving. Vlakbij dorp met super en paar kleine gezellige winkels. Park heeft gezellige sfeer voor jong en oud. Heel rustig.autoluw. mooie tuinplek(gras) rond de bungalow.

Leuk!

Gabie
    4-11-2018

Leuk park! Kleinschalig en erg gezellig. Animatie is top 👍

Zelfs buiten de vakantie waren er activiteiten 😃

Restaurant is ook wel aardig. Fijn dat indoor spoelhal er naast zit. Voor/na het eten kunnen de kinderen lekker spelen. De villa’s hebben een houten (1e etage) vloer. Daardoor wat gehorig 😅

Beste vakantiepark in Nl qua animatie voor kids

Wil
    28-10-2018

Super leuke week gehad met jonge kinderen. Animatieteam is super en nog veel dezelfde als vorig jaar. Dit was helemaal geweldig voor de kinderen.

We komen zeker weer terug

Met grote dank aan guus en gelien!😍

Alleen het zwembad was koud, die slaan we de volgende keer over...

Voor de kleinkinderen was het geweldig!

A.G.E. van Es
    27-10-2018

Er is geen supermarkt op het park, maar wel dichtbij in Gramsbergen.

Brood kan wel besteld worden.

Er is heel veel te doen op het park, al zijn de tennisbaan, pingpongtafel etc . wat verouderd.

Voor herhaling vatbaar

Bianca
    22-10-2018

Wij hebben hier een weekend mogen genieten met ons gezin en opa en oma. We vonden het een leuk park met zeer vriendelijk personeel. Onze dochter vondt het animatie team leuk, lekker knutselen en dansen. Onze zoon heeft gevist met zijn opa. Het park en het huisje waren netjes.

Gramsbergen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 111 reviews