Reviews over Gramsbergen

Heerlijk en rust!

Twee Levensgenieters
    19-7-2018

Verbleven met z'n 2 in een 6 persoons chalet op 't Hooge Holt. Helemaal top. Gramsbergen zelf is rustig, de kerk staat centraal in het prachtige dorp. Mooi gerestaureerd, lieflijk. Aantal winkelpanden staan leeg. Alleen het museum bezocht, leuke ervaring. Geen museumjaarkaart geldig.

Niet gegeten in het dorp, kwam er niet van. Zijn wel aantal restaurants en snacken kan ook.

Plus supermarkt, heerlijke winkel, alles is er en betaalbaar. Leuke aanbiedingen.

Ook voor je vakantiebon krant, zoals het AD.

Vriendelijke mensen, pracht omgeving.

Door de jaren heen

Claudia
    30-8-2017

Bij mij begon Gramsbergen als vakantie bij " het hoge holt" in 2001 (ik woonde in Limburg) .. Nu jaren later woon ik er zelf en beginnen onze kinderen aan het het meest gezellige feestweek van heel Nederland!!

Mijn ouders slapen nu geregeld bij het hoge holt en er hebben geen klagen!!

Geweldig stadje.

Hetty van den Bout
    25-8-2017

Gramsbergen lichtstad.

Eind augustus begin september the place to be!

Super gezellig

Prachtige omgeving

J. Monster
    6-8-2017

We hebben daar gefietst.

Heerlijk langs het water. Mooie omgeving en leuke dorpjes.

leuk plaatsje

kroning64
    12-10-2016

klein, gezellig dorpje. De winkels die voor dagelijkse benodigdheden nodig zijn, zijn er.

Gramsbergen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 110 reviews