Gramsbergen

We hebben een aantal aanbieders voor Gramsbergen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gramsbergen voor je op een rij gezet:

Reviews over Gramsbergen

Simpel, maar vriendelijk en behulpzaam parkje.

T van DIjk,
    13-1-2019

Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. probleem met de douche was zo opgelost. 6 persoons huisje luxe. wasmachine en droger moet je via buiten betreden. Huisjes zijn klein maar prima. trap naar boven wel erg smal. douche mag wel een opknapbeurt gebruiken. bad onder schuine wand en douche daarnaast. Grond wordt daardoor erg nat wat niet heel prettig is. Weinig pannen voor 6 personen. Voor jonge kinderen leuke dingen om te doen. Voor 15+ niet. avondshows vooral leuk voor kinderen. Zwembad erg simpel/ klein en (ik vermoed) alleen camera toezicht. Als je iemand nodig hebt dan moet je naar de plaza in je zwemkleding. Eten is gewoon goed en normaal geprijst. klein winkeltje aanwezig. niet echt een supermarkt. zijn wel broodjes van tevoren te bestellen. plus op 5 min. rijden en lidl. aldi en jumbo op ca 10 min rijden. Al met al een leuk/simpel parkje voor jonge kinderen. Maar verwacht er niet te veel van.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastische midweek

Janse,
    4-1-2019

Erg leuk park. Mooi nieuw zwembad. Leuk huisje aan het water. Gezellige open haard. Prima horeca met vriendelijk personeel.

Super gezellig

Fam. Korporaal,
    4-1-2019

Het is een leuk park waar kinderen zich goed kunnen vermaken. Leuk speel, klim en klauter speeltuig. Een prima zwembad en goed restaurant.

De omgeving biedt veel leuke uitstapjes.

Heerlijk ontspannen

Martijn,
    4-1-2019

Oud&Nieuw gevierd hier. Lekker gezwommen, gegeten, gebowld en ontspannen.

Heerlijk ontspannen park

Michelle,
    23-12-2018

We hadden een heerlijke chalet met bad en douche, sauna en zelfs een vaatwasser. Het park was heel rustig in de week dat wij er waren 7 december tm 14 december. Het restaurant was prima en de binnenspeeltuin erg fijn! Het zwembad was best koud dus zijn we maar 1x geweest

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Gramsbergen scoort een 8,9 uit 10, op basis van 112 reviews