Reviews over Enter

Heerlijk park, gezellige sfeer en mooie omgeving

Familie
    6-11-2018

Heerlijk weekje weg! Wij hadden geluk met het mooie weer dus heerlijk gefietst en gewandeld. Enorm genoten van het rustige (lekker warme) zwembad. In het gerenoveerde restaurant kan je heerlijk eten ziet er mooi uit. Ontzettend mooi park, huisjes zien er van binnen en buiten erg mooi uit. Een echte aanrader!

'k Zou er ook nog eens in de zomer naar toe willen

Maaike en fam
    6-11-2018

Heel mooi kleinschalig park, uitstekend geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen, die er veilig kunnen rondlopen. Huisje van alle gemakken voorzien; fijn dat er 2 douches zijn om wachtrijen te vermijden.

AnnekeGoedegebuure
    5-11-2018

Wij waren op vakantiepark Kleilutte voor een familieweekend.

Het is ons als familie met 5 kinderen in de leeftijd tussen de 6 en 14 jaar heel erg goed

bevallen. Een kleinschalig park, schitterend gelegen met prachtige huizen.

Veel vertier voor kinderen. Het huis waar wij in zaten was prachtig, van alle gemakken voorzien. Voor herhaling vatbaar!

Vooral een goed park met kleinere kinderen

Pierre
    5-11-2018

Perfecte locatie, zeker als met kleine kinderen bent. Voor hen voldoende animatie, zowel binnen als buiten. Goede en schone huisjes. Slaapkamertjes klein maar voldoende. Uitgebreide en goed uitgeruste keuken.

Minpuntjes zijn dat de autoweg goed hoorbaar is. Ook tijdelijk lawaai van nabijgelegen crossterrein (zondags).

fantatastisch

Joseph Pattirane
    30-10-2018

we hebben een leuke weekend gehad met de kinderen en kleinkinderen.

een aanrader voor iedereen

Enter scoort een 8,4 uit 10, op basis van 80 reviews