We hebben een aantal aanbieders voor Enter voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Enter voor je op een rij gezet:

Reviews over Enter

Mooi huis op een leuk kleinschalig park

Fam de Jong,
    8-1-2019

De Kleilutte is een mooi, kleinschalig vakantiepark. De kinderen hebben zich er heel goed vermaakt met de binnenspeeltuin (trampoline, pannakooi ed) en (ondanks het weer) buiten (water, zand, crossbaan).

Het huis waarin we verbleven (De Hoch) was perfect voor 10 personen. Het huisje is van alle gemakken voorzien en modern ingericht en schoon.

Alleen het aantal zitplaatsen in de zithoek is niet helemaal toereikend, zonder de eetkamerstoelen erbij te zetten.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super!

Joost Peters,
    4-1-2019

Heerlijk kleinschalig park met prachtige faciliteiten voor de kinderen. Voor ons een perfecte accommodatie, groep met 10 volwassenen en 10 kleine kinderen (oudste 6jr).

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heerlijk

Oosterwijk,
    28-12-2018

We waren er tijdens de kerstdagen met onze hele familie in huis Zuiderveld. Heel fijn huis en met de overdekte speelzaal super fijn voor de kinderen

Gereisd met vrienden in december 2018

luxe voor een prima prijs

fam. van Leeuwen,
    28-12-2018

Fantastisch huis op een kleinschalig, kindvriendelijk park, prachtige keuken van alle gemakken voorzien. Aardige eigenaren, mooi uitzicht, goed sanitair en heerlijke vloerverwarming

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Super

De Jong,
    26-12-2018

Mooi huisje, kachel was al aan toen we kwamen. Ruim uitgerust voor het aantal personen

Gereisd met vrienden in december 2018
Enter scoort een 8,6 uit 10, op basis van 80 reviews