Deurningen

Reviews over Deurningen

wij komen steeds terug. TOP

martin,
    5-10-2018

Wij komen hier al vele jaren in verschillende jaargetijden en altijd weer een thuiskomen. De kinderen genieten volop. Prachtige Twentse omgeving met veel fietsplezier en goede uit- eet gelegenheden. Villa's keurig en schoon wat wij heel belangrijk vinden. De volgende reservering staat alweer geboekt. Top TOP

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantasties

h.w.swart,
    9-12-2017

dat er in de buurt een hele goede kaasboerderij in de buurt is tevens op het landgoed HET HULSBEEK'' kun je vol op recraeren zoals zwemmen,vissen zonnebaden karten kortom genoeg te doen op een steen worp afstand van het Villa park Eureka,ook kun je in de de omgeving prachtige tochten met de auto/fiets maken aanrader is manderveen met zijn aardbeienkwekerij,. tevens is Enschede Oldenzaal ,Almelo vlak bij bij regen kun je met de kinderen naar Enschede daar is een groot overdekt kinderspeelplaats heel mooi

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Deurningen is een klein dorpje.

Maureen,
    30-7-2013

In Deurningen zelf valt niet veel te doen. Het Hulsbeek, Hengelo, Oldenzaal en Enschede zijn de steden waar wat te doen is, maar ook de grotere dorpjes als Rijssen, Almelo, De Lutte, Ootmarsum, Weerselo zijn leuk om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Oldenzaal en deurningen

Ilka,
    15-2-2013

Uitgaansgelegenheid in deurningen is er niet echt volgens mij, maar in oldenzaal volop en dat is vlakbij.

In deurningen is vooral de kaasboerderij kaamps enorm leuk om te bezichtigen. In de omgeving kun je prachtig wandelen fietsen en paardrijden. Er zijn in en om het hulsbeek genoeg dingen te beleven en te doen.

Eetgelegenheden te over dus je kunt kiezen en je zit overal dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

geweldige omgeving

i.buurman,
    9-10-2011

Gweldige omgeving voor te wandelen en fietsen.

Goede bungalows en zeer vriendelijk receptie en service.

Is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en ouderen.

Mogen geen honden op dit park.

Ligt midden in de bossen.

Gereisd met vrienden in september 2011
Deurningen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 64 reviews