Denekamp

Reviews over Denekamp

Voor herhaling vatbaar.

Danny
    4-7-2018

Denekamp is een gezellige plaats. Het kent een aantal restaurants, o.a. Italiaan, Chinees, Hollandse keuken, Franse leest keuken. Verder kent het gezellige terrasjes waar je vrij van auto verkeer zit. Het heeft een aantal bezienswaardigheden die de moeite zijn te bezoeken (deze houd ik voor de volgende keer) maar de info gelezen te hebben, interessant. De omgeving is voor diegenen die van fietsen in de vrije natuur houden met af en toe boerderijen met wat vee een heel fijne ervaring. Plaatsen als Ootmarsum, Losser, De Lutte liggen op fietsafstand dichtbij. Hele mooie natuur, met golvende landschappen, bossages, weilanden en beekjes.

Gereisd Met partner in mei 2018

Vooral de omgeving.

Frank
    4-6-2018

Lieflijk plaatsje waar eigenlijk niet veel te doen is. Je verblijft er eigenlijk alleen om te fietsen in de prachtige omgeving wat erg mooi is. Enkele restaurants en terrassen waar je iets kunt eten en/of drinken. Nog gefietst naar Nordhorn maar bij het passeren van de grens weer snel terug naar Nederland gegaan, niet erg mooi daar.

Gereisd Met partner in mei 2018

Henk en Ria
    29-12-2017

We zijn nu in december geweest, gezellig kerstdorp. Singraven was geweldig, prachtig versierd, genoten van het dameskoor!! Meestal zijn we in de zomermaanden in Denekamp. Heerlijk om lange fietstochten te maken, maar wil je wandelen, ook prima. Lutterzand blijft voor ons geweldig, je ontdekt telkens nieuwe dingen. Ook de overige plaatsen in Twente zijn heerlijk om te verblijven. Openluchtmuseum in Ootmarsum had nu een kerstspel, met levende kerststal, kinderen genoten! Oldenzaal is een leuke stad. Bad Bentheim is ook prima te doen per fiets, of auto. Kortom, je kunt je er prima vermaken.

Gereisd Met partner in december 2017

Grard Snelders
    30-8-2017

Leuk dorp, veel eet- en uitgaansmogelijkheden. Kan nog wel wat kwaliteit gebruiken. Wordt nu verwezenlijkt bij de Hoogklimmer dat aangepast gaat worden. De wethouder wordt de naam. Wordt gegarandeerd een verbetering. Omgeving is geweldig om te fietsen, wandelen en b.v. Ootmarsum, cultuur snuiven.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fietsersparadijs

Michel van Straten
    22-2-2017

Soms lichtelijk glooiend, dan weer open gebied of bebossing. Het is voor fietsers en wandelaars goed toeven in de buurt van Denekamp. Leuk om ook even de grens over te steken. Nordhorn is een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Denekamp scoort een 8,5 uit 10, op basis van 164 reviews