Delden - Ambt Delden

We hebben een aantal aanbieders voor Delden - Ambt Delden voor je op een rij gezet:

vakanties Delden - Ambt Delden

Reviews over Delden - Ambt Delden

Wij hadden hele fijne dagen in en rondom Delden

Carin Hoogeveen,
    23-7-2017

We hebben een stadstoer gedaan obv een gids. Zo leer je meteen het stadje kennen. Kasteel Twickel is een echte aanrader. We hebben veel gefietst. Knooppunten waren pas vernieuwd en er was nogal verwarring met de oude knooppunten / fietsroutes. de oude waren (nog) niet verwijderd.

Verder prachtige omgeving en hele vriendelijke behulpzame mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellige bestemming in Twente

Entius,
    6-5-2015

Delden is een heel gezellige plaats in een mooie omgeving en goed uitgangspunt voor verdere ontdekking van Twente, bijv. bezoek aan Oldenzaal waar leuke winkels zijn . Redelijk dicht ook bij Duitse grens.

Gereisd anders in mei 2015

Leuke fietsomgeving

Familie Van der Heijde,
    23-12-2013

In de omgeving van Ambt-Delden zijn leuke fietstochten te maken en is genoeg te zien. Wij waren er in juni 2013 en vanwege het koude voorjaar stonden de rododendrons nu in volle bloei. Normaal zijn ze rond deze tijd uitgebloeid. Vooral de kasteeltuinen zagen er schitterend uit. Bij kasteel Twickel werden de kasteeldagen gehouden. Het kasteel kan dan na reservering bezocht worden. De tuin van het kasteel in Diepenheim is ook de moeite waard. Prima bistro in Borgerbroek! Omweg waard!

Gereisd met partner in juni 2013

mooie plaats

Jan Willem,
    24-9-2013

mooie plaats. Kasteel + landgoed etc. Helaas gaat er altijd iets mis, en ook nu weer: lelijk souvenierswinkeltje bij het kasteel: slecht gekozen stijl, want past totaal niet in de bouwstijl van kasteel en bijgebouwen. Jammer, dit. In het centrum staat een betonnen ding... ik houd mijn hart vast...wat gaat dat worden? nu is Delden nog redelijk mooi... hopelijk blijft dat zo...!!!

En tot slot: er zit in het centrum een bakker die op maandagmiddag dicht is. Gelukkig is even verder een bakker die wel open is, dus: dat scheelt weer.

Gereisd met partner in januari 2013

Leuke plaats

Rinus,
    26-8-2013

Delden is een leuke plaats met heel wat voorzieningen, het dorp heeft enkele fraaie historische huizen een mooie kerk en een prachtige, in 1894 gebouwde watertoren.

Nabij het stadje ligt het uitgestrekte landgoed Twickel met het fraaie kasteel, het kasteel is soms te bezichtigen, het park en de tuinen zijn iedere dag geopend.

In de bosrijke mooie omgeving ligt de Noordermolen, een fraaie wateroliemolen waarvan de geschiedenis terug gaat tot 1347

Gereisd met partner in april 2009
Delden - Ambt Delden scoort een 8,8 uit 10, op basis van 115 reviews