De Lutte

Reviews over De Lutte

Fantastische vakantie gehad

Corne van der Put
    6-8-2019

De camping ligt op een mooie plek in de bossen.het is een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. De camping is netjes en rustig,goede sanitaire voorziening die mooi wordt bijgehouden dus schoon en netjes is

Gereisd Met partner in augustus 2019

In De Lutte en omgeving kom graag nog eens terug.

Tony
    14-2-2018

De Lutte in gelegen in een prachtige omgeving met veel groen en glooiend landschap. Je vindt er in het buiten gebied goede hotel/restaurants met alles er op en er aan. De omgeving is prachtig om te gaan wandelen, fietsen of met de kinderen naar het Lutterzand te gaan waar ze zich lekker kunnen uitleven aan de oevers van de Dinkel. In het dorp vindt je eet cafe`s met terrasjes om even uit te rusten na een lange fietstocht. In de omgeving liggen de plaatsen Oldenzaal en Enschede om te gaan winkelen of een bezoek aan musea of casino te brengen.

fantastisch was allesalles

L.J.Kort Leeuwarden
    18-12-2017

Alless was goed 1st klasse eten(4 sterren) kamer bed en uitzicht prima bediening en ontbijt oop ok. het enige wat vervelend was was het weer buiten bijna alleen regen maar toch vermaakt oa in Denekamp en Lingen uitstapjes dus met de auto.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassend mooie omgeving, leuke stadjes.

Tonny
    5-11-2017

Oldenzaal (3 km van De Lutte)heeft een erg gezellig centrum. Met veel restaurants en cafés. Genoeg keuze. De Dominee en Sirtaki (Grieks) een aanrader. Wel reserveren, vooral in het weekend.
    Vanuit De Lutte maak je mooie wandelingen en fietstochten. Bad Bentheim, net over de grens, is met zijn fantastische burcht een heel leuk uitje. Indrukwekkend en leerzaam. Ook museum in het kasteel. Het stadje zelf is ook gezellig. Minpunten kon ik niet echt ontdekken, of het zou ons gedateerde hotel (Fletcher) moeten zijn maar dat heeft niets met de omgeving te maken.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein maar gezellig

Kees
    29-8-2017

De Lutte is een heel klein dorpje dat een goed startpunt is voor fiets-, wandel-, en autotochten. Prachtige omgeving, met Oldenzaal in de buurt en Bad Bentheim. In het dorp zelf is weinig vertier. Wel een paar goede restaurants, van heel eenvoudig tot heel duur, dus voor iedereen is er wel wat te vinden. In de omgeving zijn er verschillende mooie hotels te vinden. Als je het wilde stadsleven zoekt zul je dat in De Lutte niet vinden, maar voor rust en natuur zit je hier uitsteken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
De Lutte scoort een 8,4 uit 10, op basis van 298 reviews