Sorteren

vakanties Dalfsen

Reviews over Dalfsen

Nooit meer omdat men rondsnuffeld als je weg bent.

Peter
    12-11-2018

Een ruim, erg schoon, modern en volledig ingericht appartement. Alleen is tijdens onze afwezigheid de eigenaar in het appartement geweest, is op alle slaapkamers wezen kijken en heeft persoonlijke spullen op een andere plaats gezet, de kachel hoger gedraaid en het licht in de keuken aangelaten. We waren overdonderd toen we van een lange fietstocht terugkwamen en de eigenaar zei “u bent toch maar boven gaan slapen?” Dit gaf ons een erg onvrij gevoel. Daarom zullen wij nooit meer naar dit logeeradres gaan. Ook vertelde hij dat het verhuren meer het ding van zijn vrouw was, maar deze hebben we alleen van een afstand heel even gezien en zij zocht geen toenadering. Wij hadden voor 2 nachten geboekt.

Fantastische uitvalsbasis voor fietsers

Wendy
    11-11-2018

Geweldig mooi park, rustig gelegen, wel niets te doen voor kinderen op het park. Prachtige huisjes. Wij zijn er een paar jaar terug ook geweest en toen vonden we het huisje er wel veel schoner uit zien. Door viezigheid onder het bed hadden we heel veel last van mieren. Er was ook geen volleybalnet meer en je kan ook niet meer in de gezamenlijke ruimte om een spelletje te doen, terwijl dat eerst voor iedereen toegangkelijk was. Wij hadden als enige geen hordeur, maar daar zouden ze iets aan doen. Ik had het idee dat de vorige beheerders veel meer hart voor de zaak hadden. Die poetsen het huisje na elke logeerpartij van binnen en buiten helemaal schoon. WiFi deed het ook niet goed. Verder is het park een echte aanrader vooral voor fietsers een prachtige plek met zeer mooie fietstochten in de omgeving. Je hebt wel een auto nodig voor de boodschappen enz. De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk en namen de klachten serieus.

Voor herhaling vatbaar!

MH
    28-10-2018

Een net park met een keurig boschalet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Leuke camping met prachtig sanitair

AnneliesV
    25-9-2018

Wat een mooie camping in een schitterende omgeving! Ontvangst door een goedlachse eigenaar. We krijgen een infopakket en kunnen keuze maken uit diverse beschreven fietstochten. We kiezen een plaats op het Vilsteren veld, niet wetende dat we de komende dagen bij vlagen worden getrakteerd op een eikeltjesregen zodra het waait of regent. We staan echter wel helemaal naar ons zin. Het sanitairblok ligt vlakbij het eerste veld op redelijke afstand van ons veld. Dat sanitairblok is zeer verzorgd, schoon, modern en verwarmd. De douches werken met een tegoedkaart. De toiletten hebben wc-rollen. Voorin het gebouw zijn afwasmogelijkheden. Bij ons veld staat ook een mooi afwaspaviljoen, dus geen ver gesjouw. Vanaf de camping zijn schitterende fietstochten te maken en het gezellige Dalfsen ligt op korte fietsafstand. Onze Minicampingcard biedt ook nog eens een 7=5 aanbieding buiten het hoogseizoen. Alles bij elkaar reden om terug te komen!

we hebben genoten

Fam. Rook
    23-9-2018

Een heel mooi schoon boschalet, niets op aan te merken.

Prachtige omgeving om te fietsen. Zeker het pontje op zonnepanelen was een hele ervaring.

Auberge 't As je is ook zeker een aanrader om lekker uit eten te gaan.

Dalfsen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 106 reviews