Collendoorn

Reviews over Collendoorn

Geweldig,zeer kindvriendelijk!

Rick,
    11-7-2010

Wat hebben wij weer een fijne vakantie gehad in ponypark city. De mensen zijn daar altijd super vriendelijk en dragen enorm bij aan het vakantiegevoel.We waren er nu voor de derde keer en gaan volgend jaar zeker weer. Helemaal goed dat er geen groot scherm was voor het voetbal,maar dat het familie/kinderprogramma met een clown gewoon doorging. Niet iedereen houd van voetbal,zeker niet alle kinderen,en het is wat dat betreft heel goed dat het voor de kinderen gewoon doorging zoals gepland.Top!!! De pony's zijn ook erg leuk,elk hun eigen karakter. Jammer dat sommige kinderen maar rondgalopperen en geen rekening houden met minder ervaren ruitertjes. Wel heel leuk dat de rijlessen de kinderen wat meer vertrouwen kunnen geven in hun pony door de oefeningen die ze doen op de pony,zoals met de handen los rijden e.d.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Ontzettend,super,fantastisch leuk!!!

Connie Prooi,
    1-8-2009

Ik kom er al vanaf dat ik 6 ben, toen ik wat ouder werd gingen we naar attractiepark slagharen maar ik bleef toch met het treintje dat heen en weer rijd tussen ponyparkcity en slagharen naar collendoorn gaan en nu ik zelf een zoontje heb die ook weg is van paarden gaan we er een aantal keer per jaar heen, hij wil geen andere vakantie meer. Kortom leuk voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Collendoorn scoort een 9,4 uit 10, op basis van 24 reviews