We hebben een aantal aanbieders voor Beerze voor je op een rij gezet:

Reviews over Beerze

Karateristiek dorpsgezicht

Rinus Manders
    8-8-2017

Beerze is een piepklein gehucht dat bekend is vanwege de karakteristieke boerenhoeven die nu allemaal in gebruik zijn als woonboerderij, ze zijn allemaal met riet bedekt, het gehucht zelf heeft geen voorzieningen maar de omgeving is prachtig om er te wandelen en te fietsen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Uniek stukje Nederland

Maichel
    20-8-2014

De omgeving in Beerze is werkelijk geweldig. Veel Natuur en oude gebouwen. Maar ook erg leuke uitjes om met de kinderen te doen. Erg leuke fiets en wandelroutes. Kortom omgeving Ommen/Hardenberg is een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Beerze

Monique
    15-8-2014

Klein boerendorp in Overijssel. Heerlijke omgeving om te fietsen en wandelen. Dichtbij rivier de Vecht. Een aantal grote campings dichtbij. Op korte afstand van recreatieplas De Oldemeijer (honden niet toegestaan) midden in het bios bij Rheeze. Activiteiten en uitgaan in Ommen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en rustgevend!

Ellen Linde
    6-5-2014

Mooie omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen in de bossen. Ook zijn er genoeg fietsroutes en mountainbikeroutes. Je kunt ook met de kinderen de boerderij bezoeken van de familie Zandman. Je kunt daar heerlijke kaas kopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie bestemming, maar geen grote winkels

Roodhart
    18-4-2014

Mooie ouderwetse plaats met veel campings (vooral aan te Vecht). Voor grote winkels moet je eigenlijk in Hardenberg of Ommen zijn, maar dat is op een kwartiertje afstand.. Het is verder omringd met bomen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Beerze scoort een 8,1 uit 10, op basis van 71 reviews