Sorteren

Reviews over Almelo

Inspiratie.

Rob Koenders
    2-10-2018

Elke laatste zondag van de maand zijn de ateliers open voor bezoekers.

Almelo een leuke stad

Hugo
    13-7-2018

Almelo is een leuke stad met een compact centrum. Wij hadden een arrangement geboekt bij het Van der Valk Theaterhotel dat ca. 235 meter ligt vanaf de markt. Om Almelo te bezoeken heeft de VVV een brochure gemaakt met een 7 km. lange wandeling door de stad met uitleg van alle bijzondere gebouwen. Op deze route ligt ook het Bolletjemuseum waar u koffie kan drinken en op zolder het gratis te bezoeken museum kan bekijken waar regelmatig een vrijwilliger uitleg geeft.

Erg leuk centrum

Ross van Piere
    27-6-2018

Ga altijd als ik in Preston Palace verblijf even een middagje naar het centrum van Almelo,niet dat ik graag winkel maar mijn vrouw en deze keer mijn kleindochter van 7 jaar,vinden winkelen heerlijk ,en dat kun je goed in Almelo prettig centrum met mooie winkels,voor ieders wat,ook fijne koffietentjes en paar leuke terrassen,kortom een fijne middag gehad ,dit moet ik nog kwijt we hadden een taxi besteld,naar het centrum,was een ontzettende fijne vriendelijke Chaffeur van Turkse afkomst,we hebben heel fijn gepraat over de toeristische plaatsen in Turkije waar hij gewerkt had,en ik al minimaal 50 keer ben geweest,had zijn telnr belde hem en 10 minuten later stond hij op de afgesproken plek weer klaar om ons terug te brengen naar preston palace,als ik volgend jaar terug ga bel ik hem op zeker weer,

een leuk stad

jeanpaul
    6-4-2018

almelo is een plaats om door heen te lopen als je der oog voor heb zie je leuke gevels ook rond het kasteel is het leuk wandelen

Een gezellig bruisende stad.

Henk
    1-10-2017

Het hele zomerseizoen waren er vele activiteiten op sport cultuur en culinair vlak. Almelo is een bruisende stad met veel mogelijkheden. Een verrassende stad waar aan ook hard wordt gewerkt aan de toekomst. Vergeet niet het doelengebied en het kolkje en de gravenallee te bezoeken. Heel leuk is het kanoën door de stad. Of slaap eens in de gevangenis! Geniet van een Belgisch biertje op het gelijknamige terras. Waan je in weelde bij de gastvrijheid van Nielz café. Zoek vertier bij Amalia! Pak de rust en vrijheid in de de groene longen, het buitengebied van Almelo. Ooit al eens in de lekkerste portiersloge van Nederland geweest? Het lan allemaal in Almelo. Ik ben echt een Almelo freak! Hun slogan is oprecht. Almelo altijd wat te doen! Overtuig je zelf en kom!

Almelo scoort een 7,4 uit 10, op basis van 159 reviews