We hebben een aantal aanbieders voor Almelo voor je op een rij gezet:

Reviews over Almelo

Almelo een leuke stad

Hugo,
    13-7-2018

Almelo is een leuke stad met een compact centrum. Wij hadden een arrangement geboekt bij het Van der Valk Theaterhotel dat ca. 235 meter ligt vanaf de markt. Om Almelo te bezoeken heeft de VVV een brochure gemaakt met een 7 km. lange wandeling door de stad met uitleg van alle bijzondere gebouwen. Op deze route ligt ook het Bolletjemuseum waar u koffie kan drinken en op zolder het gratis te bezoeken museum kan bekijken waar regelmatig een vrijwilliger uitleg geeft.

Gereisd met partner in juli 2018

Erg leuk centrum

Ross van Piere,
    27-6-2018

Ga altijd als ik in Preston Palace verblijf even een middagje naar het centrum van Almelo,niet dat ik graag winkel maar mijn vrouw en deze keer mijn kleindochter van 7 jaar,vinden winkelen heerlijk ,en dat kun je goed in Almelo prettig centrum met mooie winkels,voor ieders wat,ook fijne koffietentjes en paar leuke terrassen,kortom een fijne middag gehad ,dit moet ik nog kwijt we hadden een taxi besteld,naar het centrum,was een ontzettende fijne vriendelijke Chaffeur van Turkse afkomst,we hebben heel fijn gepraat over de toeristische plaatsen in Turkije waar hij gewerkt had,en ik al minimaal 50 keer ben geweest,had zijn telnr belde hem en 10 minuten later stond hij op de afgesproken plek weer klaar om ons terug te brengen naar preston palace,als ik volgend jaar terug ga bel ik hem op zeker weer,

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een gezellig bruisende stad.

Henk,
    1-10-2017

Het hele zomerseizoen waren er vele activiteiten op sport cultuur en culinair vlak. Almelo is een bruisende stad met veel mogelijkheden. Een verrassende stad waar aan ook hard wordt gewerkt aan de toekomst. Vergeet niet het doelengebied en het kolkje en de gravenallee te bezoeken. Heel leuk is het kanoën door de stad. Of slaap eens in de gevangenis! Geniet van een Belgisch biertje op het gelijknamige terras. Waan je in weelde bij de gastvrijheid van Nielz café. Zoek vertier bij Amalia! Pak de rust en vrijheid in de de groene longen, het buitengebied van Almelo. Ooit al eens in de lekkerste portiersloge van Nederland geweest? Het lan allemaal in Almelo. Ik ben echt een Almelo freak! Hun slogan is oprecht. Almelo altijd wat te doen! Overtuig je zelf en kom!

Gereisd alleenreizend in september 2017

rustig

gaea,
    13-3-2016

rustige stad, helaas aardig wat leegstand, mooie gebouwen. We hebben de waterroute wandeling gedaan. Zeer weinig mogelijkheden om op een bankje te zitten, je kunt op de hele route eigenlijk alleen in het centrum iets nuttigen, dus neem een picknick mee. Ze promoten het water, maar die mag wel eens schoon gemaakt worden. De meeste restaurants hebben eigenlijk het zelfde op het menu. Vanuit Almelo station ben je snel in andere steden/natuurgebieden om te bezichtigen. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. We gingen voor rust en ontspanning en dat hebben we gekregen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Leegstand en winkelketens

De Vries,
    21-9-2014

Geen leuke winkels, alleen ketens. Veel leegstand. Slecht tot geen openbaar vervoer op zondag. Alleen pleintje rond de bioscoop is gezellig. Niets te doen. Het Bolletje-museum noemen ze hier cultuur....??

Uitgewoonde binnenstad.

Omgeving is mooi.