Reviews over Almelo

Leuk en divers, maar prijzig en vechtpartij

R,
    9-12-2018

Met een groep 1 overnachting van zaterdag op zondag in Preston Palace geweest. Goed eten en veel keuze, hetzelfde geldt voor het aanbod qua drank en barretjes (complimenten voor barman Rick in de scheepsbar, die jongen verstaat zijn vak!). Een bittergarnituurtje zou wel een leuke toevoeging zijn! Genoeg te beleven qua faciliteiten. Minpunten: erg prijzig in het weekend t.o.v. het aanbod en andere dagen, voor mij een reden om alleen nog doordeweeks te gaan omdat zo'n bedrag het niet waard is. Daarnaast is het publiek in het weekend anders dan doordeweeks (vanzelfsprekend meer groepen en gasten van buiten), er was in de Preston Hall ook een vechtpartij tot bloedens toe, wat zorgde voor een omslag qua sfeer de rest van de avond. Ik vernam van anderen dat het op meer plekken raak was, o.a. in de wc en rookruimte. Jammer! Ik kom nog wel een keer doordeweeks terug, mits een leuke aanbieding!

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 12-12-2018

Beste meneer/ mevrouw R.,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review!

Het is mooi dat u heeft genoten van een leuk en divers weekendje weg in Preston Palace. Wij nemen uw persoonlijke beleving met uw tips en tops mee in onze bespreking, onze collega Rick zal enorm verheugd zijn!

Wij vinden het erg leuk dat u ook de sfeer van een midweek verblijf gaat proeven. Wanneer u dan graag gebruik wilt maken van een mooie aanbieding, adviseren wij een (gratis) abonnement op onze online nieuwsbrief. Dat is zeker de moeite waard!

Wij wensen u fijne feestdagen toe en zien u graag terug als onze gewaardeerde gast in Preston Palace!

Preston Palace tot volgend jaar

Evelien Verhaar,
    7-12-2018

Op zondag om 12.00 uur aangekomen. Eerst koffie gaan drinken en daarna een rondje door Preston P. gelopen. De koffers naar de kamers gebracht. De kamers waren goed en schoon. Daarna zijn we gaan lunchen. De lunch was ook prima en had een zeer uitgebreid assortiment. Tot aan het diner vermaakt met bowlen, kermis en live muziek. Het diner hebben we in de bistro gedaan, wel tegen bijbetaling, maar wij vonden het meer dan waard. Prima eten, relaxed en gezellig personeel. Afgesloten in de scheepsbar. Goed geslapen op prima bedden en goed wakker geworden onder de stort-douche. Het ontbijt was ook meer dan prima, ruime keuze in eten en drinken. Nog een bakkie gedaan en om 10.30 uur weer naar huis gereden. Op donderdag kreeg ik de vraag van het stel dat ziek thuis was gebleven of ik een annuleringsnota had gekregen, 1 telefoontje naar Preston P. en een uur later had ik het via de mail en konden ze het gebruiken voor hun annuleringsverzekering

Beste mevrouw Verhaar,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij vinden het heel fijn dat u de moeite heeft genomen uw positieve ervaring met ons te delen.

Alvast hele goede feestdagen toegewenst en tot ziens in 2019!

Voor herhaling vatbaar

Gjalt,
    1-12-2018

Kamers waren aangepast aan een moderne tint. Invalide toilet was te laag.

Verder erg gezellig en hoop te doen en te eten.

Geweldig wat een heerlijk hotel

Thea,
    25-11-2018

Heerlijke ruime kamers vriendelijk personeel lekkere bedden heerlijk ontbijt

Ontspannen belevenis en héél veel te doen

Saskia Jacobs,
    14-11-2018

Mijn vriend en ik zijn vandaag thuis gekomen van 3 geweldige dagen Preston Palace. We hebben het heerlijk gehad en komen zéér zeker een volgende keer terug. We hebben ons geen moment verveeld en voelden ons thuis. Alles was boven onze verwachting en we hebben ons iedere keer verbaasd. Goeie service, vriendelijk personeel, prima kamers en fantastische faciliteiten. Het zwembad was magisch, echt een waar paradijsje! Het eten is meer dan genoeg, word steeds bijgevuld en is enorm lekker. Chapeau voor de kok!

Het enige minpuntje vonden wij, dat je op je aankomstdag pas mag inchecken vanaf 15:00, en je vertrekdag om 11:00 al uit de kamer moet. Behalve als je extra bijbetaald. 3 dagen word hierdoor eigenlijk maar 2 dagen, en dat is erg jammer. En ook jammer dat we onze calorieën er niet meteen af konden sporten in een fitness, die misten we wel. Maar dat laatste is maar een ieniemienie puntje van kritiek ;-)

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 20-11-2018

Beste mevrouw Jacobs,

Welkom thuis!

Het is fantastisch dat uw hotelarrangement in Preston Palace een ontspannen belevenis is geweest. Hartelijk dank voor het delen van deze positieve ervaring!

Uw complimenten en "ieniemienie" puntjes van kritiek nemen wij met veel plezier mee in onze werkbespreking.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Almelo scoort een 7 uit 10, op basis van 159 reviews