Zandvoort

Reviews over Zandvoort

Fantastisch!

Carin Kuijpens
    2-4-2019

Wat een fantastische badplaats, zelfs in de winter van alles te doen! Lekker uitwaaien aan zee en daarna genieten van een kopje koffie aan de boulevard bij de zeerover. Winkels met leuke hebbedingen, design of trendy kleding en de echte aanrader; dineren bij de 3 aapjes in de haltestraat! Super lekker eten en uiterst vriendelijk personeel in een prettige sfeer. En dit alles voor een betaalbare prijs, wij komen zeker weer!!

Gereisd Met partner in februari 2019

De moeite waard.

Joris
    30-7-2018

Mooi strand, lang ondiep, zeer geschikt voor kinderen. Voldoende (mobiele) eet en drinkkgelegenheid. Voldoende verhuur ligbedden e.d. Weinig openbare toiletten en douches voor zoveel badgasten. Dorp heeft een overvloed aan horeca, maar in 10 minuten zit je in de stilte van de duinen. Gelet de drukte zouden meer fietspaden prettig zijn, zeker met kinderen. Overall zeer de moeite waard voor alle leeftijden.

Super

d.beneker
    6-5-2018

Zandvoort is het leukst om een paar dagen ff lekker weg te zijn Emmer mee en schelpen zoeken Mis wel winkels zoals kledingen en schoenen die betaalbaar zijn het is klein en dat is ideaal Alles op loopafstand. Nadeel...overal betaald parkeren

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

weekendje uit

Johan van Maaren
    19-2-2018

Dit keer waren we van 16 t/m 18 febr. in Zandvoort. Drie volle dagen midden in de winter, maar met fantastisch weer. Alle drie dagen op terrassen kunnen zitten in de zon. Hiervoor hoef je niet naar het buitenland. Geweldig gegeten bij Meijer aan Zee. Een aanrader...

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plaats om naar toe te gaan

Angelique
    5-2-2018

Zandvoort, de leukste plaats als je naar het strand, het centrum en eventueel naar het circuit wilt. Meer dan voldoende aanbod van eetgelegenheden en hotels/B&B. Centrum is ook in de avonden heel gezellig. Enige minpuntje is dat het verkeer altijd vastloopt als er iets te doen is op het circuit en het dan ook langdurig vast staat.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Zandvoort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 532 reviews