Sorteren

Reviews over Zandvoort

De moeite waard.

Joris
    30-7-2018

Mooi strand, lang ondiep, zeer geschikt voor kinderen. Voldoende (mobiele) eet en drinkkgelegenheid. Voldoende verhuur ligbedden e.d. Weinig openbare toiletten en douches voor zoveel badgasten. Dorp heeft een overvloed aan horeca, maar in 10 minuten zit je in de stilte van de duinen. Gelet de drukte zouden meer fietspaden prettig zijn, zeker met kinderen. Overall zeer de moeite waard voor alle leeftijden.

Een gezellige badplaats waar het goed vertoeven is

F.G. Krooder
    22-7-2018

Eigenlijk alleen maar positief dingen

Super

d.beneker
    6-5-2018

Zandvoort

is het leukst om een paar dagen ff lekker weg te zijn

Emmer mee en schelpen zoeken

Mis wel winkels zoals kledingen en schoenen die betaalbaar zijn

het is klein en dat is ideaal

Alles op loopafstand.

Nadeel...overal betaald parkeren

weekendje uit

Johan van Maaren
    19-2-2018

Dit keer waren we van 16 t/m 18 febr. in Zandvoort. Drie volle dagen midden in de winter, maar met fantastisch weer. Alle drie dagen op terrassen kunnen zitten in de zon. Hiervoor hoef je niet naar het buitenland. Geweldig gegeten bij Meijer aan Zee. Een aanrader...

Heerlijke plaats om naar toe te gaan

Angelique
    5-2-2018

Zandvoort, de leukste plaats als je naar het strand, het centrum en eventueel naar het circuit wilt. Meer dan voldoende aanbod van eetgelegenheden en hotels/B&B.

Centrum is ook in de avonden heel gezellig.

Enige minpuntje is dat het verkeer altijd vastloopt als er iets te doen is op het circuit en het dan ook langdurig vast staat.

Zandvoort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 530 reviews