Sorteren

Reviews over Zandvoort

herhaling vatbaar

CARINE VAN OVERWAELE
    13-11-2018

We waren met 3 grote kinderen voor Midweek; Maandag goed aangekomen en ingestalleerd , Dinsdag naar centrum gewandeld 15 minuten + de winkels; Woensdag marktdag en avonds bowling ; Donderdag daguitstap naar Amsterdam met de trein (aanrader) Vrijdag hebben de kids tennispartij in de strandhotel dan reden we tevreden huiswaarts;;;;;

relaxt

Lianda Massar
    13-11-2018

mooi rustig park nabij het strand en op loop afstand van het centrum van Zandvoort.

super goed te bereiken met het ov

Boven verwachting

Saar
    3-11-2018

Van te voren de reviews gelezen dus was een beetje sceptisch, maar alles was boven verwachting goed! Mooie nette kamer gekregen, mooi uitzicht over zandvoort op de kamer! Locatie is top alles is vlakbij (strand, station, dorp) . In de avond in de zizo lounge gegeten was ook top!

Prettig verblijf

Tim
    3-11-2018

Fijn hotel super ligging en dichtbij station en strand.

Fijn verblijf

Rachel
    2-11-2018

Super fijn gehad. Kamers waren modern ingericht ook ontbijt ruimte zag er mooi en strak uit. Wij komen graag nog een keer!

Zandvoort scoort een 8 uit 10, op basis van 530 reviews