Sorteren

Super

d.beneker
    6-5-2018

Zandvoort

is het leukst om een paar dagen ff lekker weg te zijn

Emmer mee en schelpen zoeken

Mis wel winkels zoals kledingen en schoenen die betaalbaar zijn

het is klein en dat is ideaal

Alles op loopafstand.

Nadeel...overal betaald parkeren

weekendje uit

Johan van Maaren
    19-2-2018

Dit keer waren we van 16 t/m 18 febr. in Zandvoort. Drie volle dagen midden in de winter, maar met fantastisch weer. Alle drie dagen op terrassen kunnen zitten in de zon. Hiervoor hoef je niet naar het buitenland. Geweldig gegeten bij Meijer aan Zee. Een aanrader...

Heerlijke plaats om naar toe te gaan

Angelique
    5-2-2018

Zandvoort, de leukste plaats als je naar het strand, het centrum en eventueel naar het circuit wilt. Meer dan voldoende aanbod van eetgelegenheden en hotels/B&B.

Centrum is ook in de avonden heel gezellig.

Enige minpuntje is dat het verkeer altijd vastloopt als er iets te doen is op het circuit en het dan ook langdurig vast staat.

Sandra
    8-12-2017

Het winkelcentrum bij het strand is heel divers en leuk. En er is ergens een heerlijke ijssalon waar je heerlijk goed ijs kan eten.

voor herhaling vatbaar

petit et soif
    6-12-2017

prettige omgeving zowel uit als thuis

Zandvoort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 527 reviews