• 1.213

Reviews over accommodaties in Noord-Holland

Goed gelegen park

Bert Vreezen
    19-11-2018

Weekendje met kinderen en kleinkind. Heerlijk gewandeld in duinen en strand

Aanrader

Miranda Berenschot
    19-11-2018

Mooi park met een verrassend schoon en ruim chalet! Aardige dames bij de animatie. Kortom een aanrader voor een fijn verblijf.

Fantastisch hotel

Irma Roos
    19-11-2018

Wij waren 16 november '18 twaalf en half jaar getrouwd en daarom zijn wij er drie dagen even tussenuit gegaan. Helaas was ik herstellende van een longontsteking maar voelde mij toch nog wel enigszins ziek 😔. Maar hebben ondanks dat toch genoten van het hotel.

Prima!

Trijnie
    18-11-2018

We moesten naar een beurs in Amsterdam. Ligging was erg goed. ‘s Avonds even op de dijk gelopen. Vriendelijk personeel.

Hebben genoten!

Mieke de Boer
    18-11-2018

In verband met mijn 60e verjaardag werden we verrast door de kinderen om een weekeind in het marinapark in Volendam te verblijven met onze kinderen en kleinkinderen. Vanuit het huisje hadden we een prachtig uitzicht op de jachthaven. S morgens geweldige zonsopkomsten!

Zaterdag met z'n allen naar Amsterdam. Met de bus ben je in 20 minuten op CS. De metro gepakt naar de Albert cuip markt.

Zondag met weer heerlijk weer over de dijk geslenterd. Kortom....een geweldig weekeind op een uitstekende plek.

Wij hebben genoten!