Vakantiehuis Aan Zee Slapen

VakantiehuisWeer vandaag16°13°
Vakantiehuis Aan Zee Slapen
9,2

296 reviews over Vakantiehuis Aan Zee Slapen in het Nederlands

Prima verblijf voor herhaling vatbaar

Cees Markus
18-6-2018

Prima ligging. Vriendelijke ontvangst. En een prima ingericht huisje met alles wat je nodig mocht hebben.

Ontbijt bij strandhuis karig voor de prijs.

‘t Is gewoon fantastisch! Leuke huisjes aan zee! Fijn team, wij zijn er nu 3x geweest. Op verzoek in hetzelfde huisje, in 2019 zijn we weer aanwezig, zeker weten!

Omgeving ,duiven en vos heel mooi om in te fietsen

Henk Ruiter
17-5-2018

Goed hotel , maar de zee spoelde veel viezigheid aan. Veel vliegtuig lawaai! !

Heerlijk!

Roos
13-9-2017

Heel fijn dat er een pick-up service is vanaf de parkeerplaats.

Ondanks dat het niet hoeft, helpt Bart mee in- en uitladen. Ook na het uitchecken is Bart oproepbaar voor het terugbrengen naar de parkeerplaats. het contact is prettig.

Het huisje zelf is netjes, ruimtelijk ingericht, alles wat je nodig hebt is er. Wifi is matig, maar dat vind ik een pluspunt.

Mijn ervaring is wel dat het altijd er hard waait, een windscherm zou handig zijn zodat je toch lekker buiten kan zitten en wat kinderbestek/borden kan handig zijn.

Erg leuk!

Yvonne
12-9-2017

Mooie ligging direct op het strand. Perfect bij mooi weer. De laatste avond stormde en regende het. Daardoor schudde het huisje heen en weer, klapperde de deuren en voelde je binnen alles klam worden. Dat is een nadeel. Maar dat doet verder uiteraard niets af aan het huisje zelf. De inrichting was minimaal maar precies genoeg wat je nodig hebt. De bedden waren prima. En erg attent dat er bij aankomst een flesje rosé klaarstond. Dat zijn kleine dingen, maar doen veel voor de totale beleving.

De ontvangst door Astrid was heel hartelijk en warm en voor de rest was alles top!

Fantastisch verblijf, wat een geweldige plek!

Anneke Neele
5-9-2017

Men mag van zand houden, echter het huisje is zo weer zand vrij, bezem en veger en blik aanwezig.Prima douche, fijne badhanddoeken. Kortom als je van het strand houdt is dit DE plek om te onthaasten, het geluid van de Zee, klinkt als muziek in je oren, heerlijk geslapen daar!!!Parkeerterrein zonder kosten op 250meter. De bolderkarren zijn te leen om je spullen uit de auto te vervoeren naar je huisje, echt top! Prettige ontvangst, flesje rosé stond koud, koffie en thee voldoende. Kortom een hartelijk welkom.Super kind vriendelijk, kort strand dus zo bij de zee.

Van der Ploeg
3-9-2017

Perfecte ligging op het strand. Erg mooie en functioneel ingerichte strandhuisjes. Super om uit de koude zee, zo naar een warme douche te kunnen rennen! Fles rosé stond al koud. Koffie/thee, keukendoeken, wc-papier, handdoekken, allemaal al aanwezig. Prima volwaardige keuken om prima zelf te kunnen koken. Alleen een vaatwasser ontbreekt, maar dat zou ook een beetje decadent zijn, voor een strandhuisje...

Kinderen (0,2,4) hebben zich prima vermaakt op het strand. Geholpen door het heerlijke weer. Who needs Frankrijk?! Wij gaan volgend jaar weer naar Wijk aan Zee!

Fantastische lokatie

Loes Penning
2-9-2017

Een huisje om naar terug te gaan met alles er op en er aan.

We hebben een heerlijke paar dagen gehad - dankzij het mooie weer.

Het flesje wijn, de aanwezige koffie en thee, badproducten geven je een warm welkom.

Ook het restaurant van De Kust is een aanrader. Wat hebben we lekker gegeten.

Wat wellicht handig zou zijn is een eigen parkeerplek voor de slapers van deze huisjes.

Wilma Gielen
17-8-2017

Keurig uitziend strandhuisje, met meer faciliteiten dan ik verwacht had. Alle dagen genoten ondanks het minder mooie weer. Voor herhaling vatbaar. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan Zee Slapen in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan Zee Slapen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Aan Zee Slapen scoort een 9.16 uit 10 op basis van 317 reviews.