Vakantiehuis Aan Zee Slapen

Vakantiehuis
Vakantiehuis Aan Zee Slapen

Omschrijving
Bij Aan Zee Slapen (Wijk aan Zee) slaap je in simpele maar goed ingerichte huisjes direct aan het strand. Je wordt vriendelijk ontvangen met een drankje en je kunt er een ontbijt bij boeken. Je zit aan het mooie strand van Wijk aan Zee, maar bent ook dicht bij de steden Haarlem en Zaandam voor een daguitstapje of een dagje shoppen.

299 reviews over Vakantiehuis Aan Zee Slapen in het Nederlands

Fantastische ervaring

Erwin,
25-8-2018

Wat een fijne huisjes hebben ze daar bij aan zee slapen. Comfortabel en echt op loopafstand van zee. Wij zaten in de duinzijde huisjes. Deze waren splinternieuw en enigszins beschut wat wel fijn is. Wij kijken terug op een prima week dank jullie!!

P.J. Maassen,
20-7-2018

Mooie en schone huisjes en hele goede service,koffie kan direct gezet worden want dat staat in de kastjes, met andere woorden perfect,wij komen zeker terug 🌞🌞🌞

Super ervaring, wat een uitzicht!

Bianca,
2-7-2018

Het huisje is erg leuk ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Leuk welkomstkado. Je kijkt echt uit op zee en hoort de zee, heerlijk. Zelfs met dagje slecht weer geniet je hier. Heel aardige mensen. Centraal gelegen tov steden.

Prima verblijf voor herhaling vatbaar

Cees Markus,
18-6-2018

Prima ligging. Vriendelijke ontvangst. En een prima ingericht huisje met alles wat je nodig mocht hebben.

Ontbijt bij strandhuis karig voor de prijs.

‘t Is gewoon fantastisch! Leuke huisjes aan zee! Fijn team, wij zijn er nu 3x geweest. Op verzoek in hetzelfde huisje, in 2019 zijn we weer aanwezig, zeker weten!

Omgeving ,duiven en vos heel mooi om in te fietsen

Henk Ruiter,
17-5-2018

Goed hotel , maar de zee spoelde veel viezigheid aan. Veel vliegtuig lawaai! !

Heerlijk!

Roos,
13-9-2017

Heel fijn dat er een pick-up service is vanaf de parkeerplaats.

Ondanks dat het niet hoeft, helpt Bart mee in- en uitladen. Ook na het uitchecken is Bart oproepbaar voor het terugbrengen naar de parkeerplaats. het contact is prettig.

Het huisje zelf is netjes, ruimtelijk ingericht, alles wat je nodig hebt is er. Wifi is matig, maar dat vind ik een pluspunt.

Mijn ervaring is wel dat het altijd er hard waait, een windscherm zou handig zijn zodat je toch lekker buiten kan zitten en wat kinderbestek/borden kan handig zijn.

Erg leuk!

Yvonne,
12-9-2017

Mooie ligging direct op het strand. Perfect bij mooi weer. De laatste avond stormde en regende het. Daardoor schudde het huisje heen en weer, klapperde de deuren en voelde je binnen alles klam worden. Dat is een nadeel. Maar dat doet verder uiteraard niets af aan het huisje zelf. De inrichting was minimaal maar precies genoeg wat je nodig hebt. De bedden waren prima. En erg attent dat er bij aankomst een flesje rosé klaarstond. Dat zijn kleine dingen, maar doen veel voor de totale beleving.

Hwt was een super ervaring voor de eerste keer!!

Debby,
9-9-2017

De ontvangst door Astrid was heel hartelijk en warm en voor de rest was alles top!

Fantastisch verblijf, wat een geweldige plek!

Anneke Neele,
5-9-2017

Men mag van zand houden, echter het huisje is zo weer zand vrij, bezem en veger en blik aanwezig.Prima douche, fijne badhanddoeken. Kortom als je van het strand houdt is dit DE plek om te onthaasten, het geluid van de Zee, klinkt als muziek in je oren, heerlijk geslapen daar!!!Parkeerterrein zonder kosten op 250meter. De bolderkarren zijn te leen om je spullen uit de auto te vervoeren naar je huisje, echt top! Prettige ontvangst, flesje rosé stond koud, koffie en thee voldoende. Kortom een hartelijk welkom.Super kind vriendelijk, kort strand dus zo bij de zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan Zee Slapen in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan Zee Slapen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.