Vakantiehuis Aan Zee Slapen

9,2

319 reviews over Vakantiehuis Aan Zee Slapen in het Nederlands

P.J. Maassen
20-7-2018

Mooie en schone huisjes en hele goede service,koffie kan direct gezet worden want dat staat in de kastjes, met andere woorden perfect,wij komen zeker terug 🌞🌞🌞

Super ervaring, wat een uitzicht!

Bianca
2-7-2018

Het huisje is erg leuk ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Leuk welkomstkado. Je kijkt echt uit op zee en hoort de zee, heerlijk. Zelfs met dagje slecht weer geniet je hier. Heel aardige mensen. Centraal gelegen tov steden.

Prima verblijf voor herhaling vatbaar

Cees Markus
18-6-2018

Prima ligging. Vriendelijke ontvangst. En een prima ingericht huisje met alles wat je nodig mocht hebben.

Ontbijt bij strandhuis karig voor de prijs.

‘t Is gewoon fantastisch! Leuke huisjes aan zee! Fijn team, wij zijn er nu 3x geweest. Op verzoek in hetzelfde huisje, in 2019 zijn we weer aanwezig, zeker weten!

Omgeving ,duiven en vos heel mooi om in te fietsen

Henk Ruiter
17-5-2018

Goed hotel , maar de zee spoelde veel viezigheid aan. Veel vliegtuig lawaai! !

Sehr schönes Strandhaus! Sehr geeignet für Hunde

Josy & Owen ;-)
17-9-2017

Das Strandhaus ist sehr schön, sehr sauber und modern eingerichtet. Das Personal ist sehr nett und hilfsbereit. Wir haben uns sehr wohlgefühlt. Wir waren mit unseren Hunden dort und auch die haben sich wohlgefühlt. WLAN funktionierte einwandfrei.

Das Essen im Restaurant war sehr lecker und preislich sehr gut.

Vielen Dank!

Für Minimalisten bestens geeignet

Ideal zum Herunterkommen
13-9-2017

Alles war gut. Die Einrichtung, Sauberkeit, freundliche Menschen, die sehr serviceorientiert sind. In der Strandbude De Kust kann man hervorragend essen.

Der Ort selbst ist allerdings nicht empfehlenswert - in den 70er-Jahren stehen geblieben, ohne Leben und trostlos. Die Industrie im Hinterland erinnert stark an zuhause (wir kommen aus dem "Pott" :-)) Wenn man sich allerdings nur am Strand und in der herrlichen Dünenlandschaft, zu Fuß oder per Fahrrad bewegt, ist alles gut.

Heerlijk!

Roos
13-9-2017

Heel fijn dat er een pick-up service is vanaf de parkeerplaats.

Ondanks dat het niet hoeft, helpt Bart mee in- en uitladen. Ook na het uitchecken is Bart oproepbaar voor het terugbrengen naar de parkeerplaats. het contact is prettig.

Het huisje zelf is netjes, ruimtelijk ingericht, alles wat je nodig hebt is er. Wifi is matig, maar dat vind ik een pluspunt.

Mijn ervaring is wel dat het altijd er hard waait, een windscherm zou handig zijn zodat je toch lekker buiten kan zitten en wat kinderbestek/borden kan handig zijn.

Erg leuk!

Yvonne
12-9-2017

Mooie ligging direct op het strand. Perfect bij mooi weer. De laatste avond stormde en regende het. Daardoor schudde het huisje heen en weer, klapperde de deuren en voelde je binnen alles klam worden. Dat is een nadeel. Maar dat doet verder uiteraard niets af aan het huisje zelf. De inrichting was minimaal maar precies genoeg wat je nodig hebt. De bedden waren prima. En erg attent dat er bij aankomst een flesje rosé klaarstond. Dat zijn kleine dingen, maar doen veel voor de totale beleving.

De ontvangst door Astrid was heel hartelijk en warm en voor de rest was alles top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan Zee Slapen in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan Zee Slapen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Aan Zee Slapen scoort een 9.16 uit 10 op basis van 319 reviews.