• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Wijk aan Zee

Reviews over Wijk aan Zee

echt een aanrader kom zeker terug hier

familie .Fonteijn
    27-7-2018

Was erg gezellig, maar ook niet te druk.Een klein dorpje waar je op verschillende plaatsen kon eten . ook als uitval punt geweldig we zijn naar Egmond aan zee geweest hier is ook altijd wel iets te doen . ook het strand word goed schoon gehouden dit is wel fijn met kleine kinderen . echt een aanrader als je voor je rust wilt gaan .

Hoop hier snel terug te komen!

marian Mulders
    5-7-2018

lMare Sanat het hotel aan de rand van de duinen. gezellig dorp. alles dichtbij. heerlijk gegeten bij de liefhebbers aan zee

Zeker voor herhaling vatbaar

Cees Markus
    25-6-2018

Wijk aan Zee heeft als plaats weinig te bieden.

Het strand is groot breed, prachtig en lekker rustig

Leuk dagje uit

Joke
    12-4-2018

De kofferbakmarkt op de dorspsweide is een echte aanrader,hier kun je de hele dag wel rondsnuffelen zo’n grote en gezellige rommelmarkt !!! Deze markt is op de 2de zondag van de maand!! Het strand is ook op loopafstand met goede strandrestaurants of het dorp zelf! Echt een dagje uit 😊

Fantastisch TATA schaaktoernooi

Simon van der Beek
    30-1-2018

Leuke en redelijk goedkope restaurants

Wijk aan Zee scoort een 7,8 uit 10, op basis van 213 reviews