vakanties Wijk aan Zee

Reviews over Wijk aan Zee

Verouderd hotel geen 4 sterren

Welling,
    13-10-2018

Verouderd hotel. Is aan renovatie toe. Nu echt geen 4 sterren waardig. Ligging mooi. Personeel vriendelijk. Voor een 4 sterren hotel mag het ontbijt wel iets uitgebreide. Maar wat er stond was lekker en vers. In Wijk aan Zee is weinig te doen.

gezellig

Amber Janssen,
    31-8-2018

Ligging top! kamer iets gedateerd maar wel schoon. Personeel vriendelijk. Ontbijt mocht wat meer keuze.

Zeker voor herhaling vatbaar

Wouter,
    29-8-2018

We hebben genoten van een week op het mooie, schone, rustige en brede strand van Wijk aan Zee. Wakker worden met zicht op zee, even snel zwemmen om echt wakker te worden en dan ontbijten met de heerlijke warme broodjes die Kim elke ochtend vers bij ons huisje bracht. Wat wil een mens nog meer. Als kite surfer was het helemaal genieten want schuin voor het huisje mocht gekite worden. Het was de stevige huurprijs in het hoogseizoen zeker waard.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

CCvanderMolen,
    27-8-2018

Prima hotel, met fantastische ligging direct aan het strand. Nette schone kamer en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor strandliefhebbers. 👍🏻

Fantastische ervaring

Erwin,
    25-8-2018

Wat een fijne huisjes hebben ze daar bij aan zee slapen. Comfortabel en echt op loopafstand van zee. Wij zaten in de duinzijde huisjes. Deze waren splinternieuw en enigszins beschut wat wel fijn is. Wij kijken terug op een prima week dank jullie!!

Wijk aan Zee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 214 reviews