We hebben een aantal aanbieders voor Velsen voor je op een rij gezet:

Reviews over Velsen

Prachtig.

Jeanne
    5-12-2016

Schitterende natuur, mooie fietsroutes, leuke stadjes. Min: parkeren is er erg duur, nodigt niet uit om mensen meer te laten genieten van de natuur.en vooral in de stad er om heen is parkeren erg prijzig.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sprookjesachtig!

mirjam
    22-11-2015

De omgeving is super mooi! De eerste dag zijn we gaan wandelen. De Kennemerduinen liggen vlakbij: werkelijk een uniek wandelgebied. En bij Santpoort-Noord ligt het landgoed Kruid en Duinberg is een mooi onderhouden oud landhuis waar we in n luxe entourage koffie hebben gedronken. De volgende dag gingen we naar Haarlem: parkeerden bij P en R van station Spaarnewoude en waren in 7 minuten in Haarlem. Ns fietsen gehuurd en door de stad naar de musea gefietsd. Moe en voldaan weer terug naar het hotel om te genieten van een lekker diner waarbij het personeel weer zo hartelijk en vriendelijk was. Wij hebben een kleine portemonee, maar kunnen hier met veel plezier 1x per jaar genieten van alle luxe.

Gereisd met vrienden in november 2015

zeer afwisselend en ontzettend groen

G. Rietveld
    7-8-2014

De gemeente Velsen en de aangrenzende gemeente Bloemendaal zijn schitterend. Mooie dorpen, gezellige terrassen, schone stranden en bovenal zijn de duinen schitterend. Hier heb je alles. Midden in de Randstad op een steenworp van Amsterdam en Haarlem en toch een heerlijk groene omgeving. Wat wil je nog meer...

Gereisd zakelijk in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Plaatsje Velsen-zuid is pittoresk

Miranda & Hans
    1-7-2014

Velsen heeft o.a in de omgeving: Santpoort, Driehuis en IJmuiden met een mooi strand met strandtenten, sluizen en havens. Voor het winkelen kan je naar Haarlem of naar Beverwijk. Er wordt veel georganiseerd in Velsen en omgeving zeker in het hoogseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jun 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek !

MW Swagerman-Bruijn
    22-5-2014

Mooie omgeving door recreatiepark Spaarnwoude, waar wij gefietst en gewandeld hebben, maar waar nog veel meer activiteiten zijn: je kunt er o.a. zwemmen, vissen, de enorme golfbaan.... er is een klimwand, een manege, modelvliegtuigenveld, een kinderboerderij, een leuk restaurant. Dus voor elk wat wils !!

Gereisd met partner in mei 2014
Velsen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 35 reviews