Tuitjenhorn

We hebben een aantal aanbieders voor Tuitjenhorn voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tuitjenhorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Tuitjenhorn

vaste bewoners zijn vreselijk en onbeschoft

een nette familie
    28-8-2009

we hebben voor een week een caravan gehuurd met 6 personen op de lokatie 1,en de kinderen hebben echt genoten. Alleen sávonds bij de caravans met de nummers 41-42en 44 was het altijd een rumoerig en dronken zootje ,soms wel tot 02.00 uur in de nacht . Dit hadden we niet verwacht van een 5 sterren camping en de bewaking liet het ook afweten.Dit is echt de laatste keer dat we op zo'n camping verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Super!!!

Familie
    28-5-2009

Mooie Camping, Super animatie, Heel mooi nieuw binnen zwembad, echt een camping voor jonge gezinnen. schone toiletten, minpuntje was de snackbar waar je heel lang geduld moest hebben, maar ja zo is er overal wel iets. GEWOON TOP!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

Wordt beheerd door vaste gasten.

Folkert
    22-11-2008

Eerste indruk was goed, van het sanitair ook. Maar willen de kinderen gaan vissen of zwemmen, dan worden ze hier getreiterd door de vaste gasten. De visstek is van hen, en de stoelen rond het zwembad wordt ook door deze families geclaimd. Feesten en bouwactiviteiten mogen vakantie gasten aan mee doen, echter het staat in teken van de vaste gasten. ook de leiding spreekt deze gasten die overal voorang in krijgen met hun naam aan. De camping met overigens loslopende honden is beslist geen 5 sterren waard.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn jongstleden juli 2007 op de bongerd geweest en is

baker
    9-8-2007

Wij zijn jongstleden juli 2007 op de bongerd geweest en het is beslist een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Animatie top en het personeel zeer klantvriendelijk. Ondanks het wat mindere weer een vet coole vakantie gehad.

het is een mooie camping ,maar op de seizoen plaatsen ,te

Hans
    9-8-2006

het is een mooie camping ,maar op de seizoen plaatsen ,te veel familie bij elkaar,die veel troep en speelgoed om hun tent laten slingeren. Er word te weinig aandacht geschonken door leidinggevend personeel,graag aandacht hiervoor voor deoverige campinggasten die zich hier aan ergeren, DIT IS GEEN VIJF STERREN CAMPING

Gereisd Met vrienden in juli 2006
Tuitjenhorn scoort een 7,5 uit 10, op basis van 19 reviews