Sorteren

vakanties Schoorl / Groet

Reviews over Schoorl / Groet

naarschoorl niet meer vanwege bovenstaande

Joop kanon
    24-9-2018

er zijn vele en leuke restaurants maar geen enkele beschikt over een invaliden toilet'

Betoverend duingebied!

Beurskens
    7-9-2018

Werkelijk een prachtig gebied en van alles te doen voor jong en oud.

Mooie omgeving, prima horeca

Gerrit van der Beek
    15-8-2018

Schoorl ligt bij een prachtig duinengebied en mooie schone stranden. Heerlijk om daar een paar dagen te vertoeven. Per fiets kun je ook naar Alkmaar of de Broekerveiling. Er zijn genoeg restaurantjes om elke avond iets anders te eten. We hebben ze bijna allemaal geprobeerd. De risotto van Honkie Tonk was overheerlijk!

Een fijne vakantiebestemming !

Sandra
    13-8-2018

Fijne vakantieomgeving voor jong & oud. Gezelligheid in beide dorpen, fijne stranden, leuke strandtentjes, verhuur van strandzaken. Ook in de omgeving voldoende leuke uitjes!

Fantastisch met je gezin of met zn tweetjes!

Deniece
    11-8-2018

Heerlijke omgeving met heel veel mooie natuur, de Schoorlse duinen welke afgewisseld worden met duinen, heide, bossen en polders. De stranden welke superschoon zijn en erg gezellig en wij hadden het gevoel dat we Spaans zeewater hadden! Zo schoon en warm, hoezo Noordzee! Voor kinderen de klimduin, leuke braderieën en de fietsroutes zijn top. Goede uitvalswegen, dagje Egmond aan zee, Alkmaar etc. Een heerlijke bestemming!!

Schoorl / Groet scoort een 8,6 uit 10, op basis van 599 reviews