vakanties Schoorl / Groet

Reviews over Schoorl / Groet

Echt een aanrader!

Fam v Diessen,
    14-12-2018

Wij hebben vier fantastische dagen gehad, waarbij we door Simon en Maritha heerlijk in de watten werden gelegd. Het ontbijt was elke ochtend een feestje, ook onze kinderen van 6 en 8 werden hier helemaal blij van! Maritha is heel creatief wat zich o.a. zowel in het ontbijt als in de inrichting van het appartement uit. Het ruime appartement is keurig verzorgd en van alle gemakken voorzien. Ook de omgeving leent zich perfect voor vele uitstapjes met kinderen.

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Joke,
    30-11-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Maritha en Simon. We werden heel hartelijk ontvangen. My Precious is een zeer ruim, gezellig ingericht en schoon appartement. Het appartement is rustig gelegen, maar toch zijn alle voorzieningen van Schoorl dichtbij. We voelden ons hier helemaal thuis en we komen zeker nog eens terug.

Enthousiast

Carol,
    30-11-2018

Een prachtig mooi weekend met enorm veel plezier kijken we terug op het verblijf

Fantastisch hotel

Irma Roos,
    19-11-2018

Wij waren 16 november '18 twaalf en half jaar getrouwd en daarom zijn wij er drie dagen even tussenuit gegaan. Helaas was ik herstellende van een longontsteking maar voelde mij toch nog wel enigszins ziek 😔. Maar hebben ondanks dat toch genoten van het hotel.

Bart Luning,
    13-11-2018

Heel goed bevallen. Het was maar een nacht maar zeker voor herhaling vatbaar.

Schoorl / Groet scoort een 8,6 uit 10, op basis van 600 reviews