• Type accommodatie

Reviews over Schoorl / Groet

Mooie omgeving, prima horeca

Gerrit van der Beek
    15-8-2018

Schoorl ligt bij een prachtig duinengebied en mooie schone stranden. Heerlijk om daar een paar dagen te vertoeven. Per fiets kun je ook naar Alkmaar of de Broekerveiling. Er zijn genoeg restaurantjes om elke avond iets anders te eten. We hebben ze bijna allemaal geprobeerd. De risotto van Honkie Tonk was overheerlijk!

Een fijne vakantiebestemming !

Sandra
    13-8-2018

Fijne vakantieomgeving voor jong & oud. Gezelligheid in beide dorpen, fijne stranden, leuke strandtentjes, verhuur van strandzaken. Ook in de omgeving voldoende leuke uitjes!

Fantastisch met je gezin of met zn tweetjes!

Deniece
    11-8-2018

Heerlijke omgeving met heel veel mooie natuur, de Schoorlse duinen welke afgewisseld worden met duinen, heide, bossen en polders. De stranden welke superschoon zijn en erg gezellig en wij hadden het gevoel dat we Spaans zeewater hadden! Zo schoon en warm, hoezo Noordzee! Voor kinderen de klimduin, leuke braderieën en de fietsroutes zijn top. Goede uitvalswegen, dagje Egmond aan zee, Alkmaar etc. Een heerlijke bestemming!!

Prachtige omgeving

Fam Land
    8-8-2018

Mooie omgeving met bos, duinen, strand en zee.

Erg gericht op fietsers.

Prachtige fietspaden door duin/bos gebied.

Mooie stranden en allemaal toch weer anders.

Voor kleine kids wel pittig want alles is behoorlijk heuvelig.

Veel fietsers op elektrische fietsen dus.

Wij gingen deze vakantie voor de zee.

Egmond aan zee, Bergen aan zee, Schoorl strand, Hargen aan zee en Camper Duin zijn we geweest.

Veel horeca dus genoeg te drinken en te eten.

Veel braderieën of andere soorten van markten.

Veel toeristen en alles op toeristen ingesteld.

Nadeel vond ik wel dat je echt overal betaald moest parkeren.

Zelfs op een afstands parkeer terrein bij zee kost het je 6 euro voor een dagkaart.

Er werd ook fanatiek gecontroleerd door parkeerwachters.

Nog ff extra cashen voor de gemeentes qua parkeren en parkeerboetes dus.

We hadden er ook nog eens prachtig weer bij dus ook prima strand/zwem weer.

Lekker relaxed en niet overlopen druk!

Kathy
    3-8-2018

Groet is heerlijk kleinschalig en rustig. Niet voor bruisend uitgaansleven, maar lekker relaxed een paar daagjes naar zee. Heerlijk eten kun je in Groet prima, en in t nabij gelegen Schoorl. Fietsen huren kan prima in de buurt. Wel even reserveren van te voren; dan heb je zeker n fiets. E-bike ideaal om door de duinenkilometers te maken.

Schoorl / Groet scoort een 8,6 uit 10, op basis van 597 reviews