Sorteren

Reviews over Schoorl / Groet

een aanrader

mvh
    28-4-2018
    Kom er al zolang, de natuur is er schitterend, heerlijk op het strand met de hondjes, zo genieten van de rust, vriendelijke mensen.

fantastisch

Ineke Dankers
    25-3-2018

prachtige ligging in de duinen, vlak bij zee. Licht gezellig groepsverblijf.

We zijn er al voor het derde jaar en het blijft steeds een mooi weekend met de familie.

Volgned jaar willen we weer boeken

Het ultieme vakantiegevoel in nederland

Fam de leng
    12-3-2018
    Er zijn in de omgeving tal van leuke dorpjes waar je heen kan ( fietsen) strandgebeuren is gezellig en er is zoveel te doen in de omgeving, bij slecht weer shoppen in overdekt winkelcentra heerhugowaard bv. Verder zit je echt super centraal.

Het was fantastisch en graag tot de volgende keer

Farm.Toorneman
    3-2-2018
    We vonden het écht alles hebben, wandelen, fietsen héérlijk door de bossen ,duinen en strand.hele leuke terrassen en heerlij eten.
Schoorl / Groet scoort een 8,6 uit 10, op basis van 591 reviews