vakanties Julianadorp aan Zee

Reviews over Julianadorp aan Zee

Prachtige week helaas ziek geworden toch mooi daar

Christina,
    9-11-2018

Voor een verblijf op een camping aan de kust met eigen tent is het belangrijk houten haringen te gebruiken bij het vastzetten van uw tent

Het was geweldig

Linda dijk,
    7-11-2018

We zijn met een caravan naar Julianadorp gegaan, meer heb je daar ook eigenlijk niet nodig. Er valt zoveel te beleven ook is Callantsoog maar 8km fietsen. Super mooie omgeving

Fantastisch, heerlijke locatie

Ans v Zantvoort,
    29-9-2018

Heerlijke huisjes, heel compleet ingericht, schitterende ligging op het strand, koffer en broodjes service,( broodjesservice is wel wat duur 2.50 per dag ongeacht het aantal broodjes) huisjes zijn schoon, de bedden opgemaakt, receptie op het strand goe bereikbaar en behulpzaam, 2 eetgelegenheden in de buurt, strandpaal 6 , en zee van tijd.

Marga,
    21-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad. Mooi park, erg rustig mooie omgeving, kortom wij hebben genoten. Hoop in het voorjasr als de bollenvelden bloeien hier weer terug te komen.

Paradijs aan de Noordzee!

Henk Kiel,
    10-9-2018

We verbleven op deze prachtige locatie aan de Noordzee in mei 2016. Alles tot in de puntjes verzorgd, evenals het weer. Je gooit je bagage op een kar en die brengt alles naar je huisje, waar de vooraf bestelde boodschappen al klaar staan. We hadden vooraf een lijstje ingevuld waarop je broodjes en een krant kon bestellen die elke morgen aan huis(je) werden gebracht. In de huisjes is alles wat je maar wensen kan aanwezig, inclusief het prachtige uitzicht over de Noordzee. Soms moest je echt even je ogen uitwrijven bij zoveel verwennerij. Zwembad en receptie zijn nogal een eind weg, maar als je zo'n huisje boekt dan kom je daar ook niet voor. Paar paviljoentjes liggen op loopafstand. Is er dan helemaal niks te klagen? Het is wel ontzettend duur, maar ja, zo veel van deze mooie plekjes vind je niet en het staat iedereen vrij om het te betalen, zo is het ook nog een keer. Alleen wat minder troep op het strand zou wel fijn zijn.

Julianadorp aan Zee scoort een 8,4 uit 10, op basis van 205 reviews