Sorteren

Reviews over Hoorn

Een aanrader, ideaal voor gezinnen!

Familie van de Sande
    18-10-2018

Een gezellig familiehotel met schitterende kamers, ideaal voor gezinnen.

De kamer was ruim, netjes, schoon en bedden lagen erg lekker.

Het ontbijt was prima verzorgd en de service was fantastisch.

Een echte aanrader!

Alfred Peters
    4-8-2018

Uitmuntend ontbijt en zeer vriendelijk personeel, een van de betere Valken die we gehad hebben, inmiddels een stuk of vijftien.Hadden een hoog zomer arrangement.Fijne kamers met goede airco.Waren hier van 26 tot 28 juli, mooie omgeving om te fietsen en een gezellige stad Hoorn.Gisteren teruggekomen uit Hengelo,zelfde arrangement gehad.Vonden we vooral qua ontbijt minder, verder dezelfde kwaliteit.

Charlotte, Front Office Supervisor, Front Office Manager, 10-8-2018

Geachte heer Peters,

Wat fijn om te vernemen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We hebben de afgelopen zomerse weken inderdaad veel dankbare reacties ontvangen over de airco in het restaurant en de kamers.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Super.

Frans
    3-7-2018

Wat een geweldig hotel. Alles prima voor elkaar. Perfect gestyled. Super vriendelijk personeel, prachtige grote kamer met alles er op en eraan, heerlijk ontbijt en heel lekker gegeten in het restaurant.

Fantastisch.

Jan
    2-6-2018

Personeel super vriendelijk. Eten zeer goed. Zeer mooie en schone hotelkamer.

Komen zeker terug.

Goed maar, maak een buitenterras, met bloemen

josie
    30-5-2018

Gezellig lang weekend met familie. Gebruikelijke van der Valk kwaliteit, niets mis mee. Misten het buitenterras met bediening. Was er eerst wel, 4 tafels met stoelen, zonder bediening, later weer niet. Hangjongeren ( een bioscoop erbij kan ook nadelen hebben)waren met stoelen gaan smijten en dus was het terras op 1 tafel na verdwenen. Voor mensen die een zwembad belangrijk vinden, is echt heel klein, smal en een diepte van maximaal 1.20, voor echte zwemmers niet fijn. Geen badlakens, geen lockers. WIFI s' avonds wel erg moeilijk. Goed per OV te bereiken, met ieder half uur bus naar Hoorn. Moet je wel eerst een drukke weg met enorm tempo voorbij razende auto"s over zien te steken, zonder zebra, voetgangersoversteekplaats/ verkeerslichten.

Kan hotel niets aan doen, maar kan men aankaarten bij Gemeente Hoorn, ook om de struiken bij het zeer smalle bus "perron" te gaan snoeien, alsmede de weelderige brandnetels daar te verwijderen!

Hoorn scoort een 8,6 uit 10, op basis van 99 reviews