We hebben een aantal aanbieders voor Hoorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoorn

Mooie kamer, slecht eten

Alida,
    17-12-2018

Mooi hotel, makkelijk bereikbaar. Ligt langs de snelweg. Dit was goed hoorbaar op onze kamer omdat het raam niet goed genoeg sloot. Na melding bij de receptie is hier gelijk werk van gemaakt. We kregen uiteindelijk een andere kamer aangeboden. Hier was echter hetzelfde probleem wat we maar niet weer opnieuw hebben aangekaart. 'snachts geen last van gehad. Verder was de kamer erg mooi, ruim en schoon. Prachtige badkamer, lekker en goed bed.

De bediening in het restaurant is vriendelijk en attent. Helaas was het eten slechte kwaliteit. Rauwe diepvriesboontjes, echt niet gaar, echt vies. Verder geen groenten erbij. Vlees was ondanks (vies vettig) warmhoudplaatje behoorlijk koud. Erg jammer want het vlees was goed van kwaliteit. Er lag veel bieslook, taugé en selderij op de chateaubriand, waarom? Rare vieze combinatie. Wel lekkere champignons en uitjes erbij. De sausjes erbij waren niet erg smakelijk, kant&klaar spul. Gemiste kans.

Gereisd met partner in december 2018

Een aanrader, ideaal voor gezinnen!

Familie van de Sande,
    18-10-2018

Een gezellig familiehotel met schitterende kamers, ideaal voor gezinnen.

De kamer was ruim, netjes, schoon en bedden lagen erg lekker.

Het ontbijt was prima verzorgd en de service was fantastisch.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Alfred Peters,
    4-8-2018

Uitmuntend ontbijt en zeer vriendelijk personeel, een van de betere Valken die we gehad hebben, inmiddels een stuk of vijftien.Hadden een hoog zomer arrangement.Fijne kamers met goede airco.Waren hier van 26 tot 28 juli, mooie omgeving om te fietsen en een gezellige stad Hoorn.Gisteren teruggekomen uit Hengelo,zelfde arrangement gehad.Vonden we vooral qua ontbijt minder, verder dezelfde kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2018
    Charlotte, Front Office Supervisor, Front Office Manager, 10-8-2018

Geachte heer Peters,

Wat fijn om te vernemen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We hebben de afgelopen zomerse weken inderdaad veel dankbare reacties ontvangen over de airco in het restaurant en de kamers.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Super.

Frans,
    3-7-2018

Wat een geweldig hotel. Alles prima voor elkaar. Perfect gestyled. Super vriendelijk personeel, prachtige grote kamer met alles er op en eraan, heerlijk ontbijt en heel lekker gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch.

Jan,
    2-6-2018

Personeel super vriendelijk. Eten zeer goed. Zeer mooie en schone hotelkamer.

Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018