Hoorn

We hebben een aantal aanbieders voor Hoorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoorn

• 9Els Tiggelman05-04-2014

Verrassende plaats!

Had geen idee van de prachtig gerestaureerde stad, veelal aardige mensen ontmoet, lekker gewandeld, gevaren met de watertaxi, lekker gegeten.

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 7jannik12-08-2014

Mooi Stadje HOORN

Een gezellig stadje met een pracht van een haven waar veel zeevaardige jachten liggen. Cultuur en bezienswaardigheden zijn er zeker b.v. het Friese Museum, Oostereiland de voormalige gevangenis ook wel de Krententuin genoemd een mooi gebied om er te fietsen en veel terrasjes om gezellig te genieten zo ook genoeg eetgelegenheden met een aanrader n.l. Restaurant Lucas Rive een sterren kok met heerlijke gerechten.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Annie26-07-2017

Gezellige stad

Veel leuke terrasjes en eetgelegenheden.

• 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Elisa29-10-2006

Onwijs leuke stad om te winkelen, uit te gaan maar ook als fotografie achtergrond!! Altijd wat te doen / georganiseerd in de zomermaanden.. Kortom mijn Favo Stad!

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 8Maurits 24-08-2011

VOC-sfeer

Hoorn heeft de sfeer van de VOC. Tenminste, als je naar de gebouwen en straten kijkt. De Compagnien uit de 16e en 17e eeuw hebben hier hun sporen nagelaten en daar kunnen wij nu nog van genieten. De prachtige ligging van Hoorn aan het IJsselmeer geeft dit alles een extra dimensie. Mooie stad. Dus nu allemaal naar Hoorn: per boot, auto, trein of fiets. Trouwens, wist u dat Hoorn in de zomermaanden ook aan kaasmarkt heeft? (op donderdagen van 12.30-13.30 uur) Net als Edam. En Alkmaar, niet te vergeten. Hoorn was de eerste stad met zo'n kaasmarkt, maar stopte er in 1947 mee. Alkmaar ging (op vrijdagmorgen) door. Hoorn en Edam hebben de draad ook weer opgepakt.

• 7Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Sharon03-08-2017

Mooie historische stad

Heerlijke historische sfeer hangt er in deze stad met zijn scheve gevels en kromgetrokken muren. Paar fijne dagen doorgebracht. Leuke stadspeeltuin voor kinderen. Zeer lekker biefstukje gegeten bij de beiaard. Overnacht in het knusse hotel de magneet. Zeker een aanrader. Stadswandeling ook zeer de moeite waard. Wij komen zeker terug!

• 9Sfeer in stad

augustus 2017

• 6Rob19-03-2006

Binnenstad slecht te bereiken. parkeren lastig. Uitgaan? een paar kindercreches meer niet

• 6Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2006

• 10Arja19-12-2009

Prachtige stad

Afgelopen zomer op fietsvakantie 2 dagen in Hoorn doorgebracht, en erg genoten in deze prachtige oude stad. De haven is prachtig en er is veel winkelaanbod. Wij komen zeker terug!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in december 2009

• 8Robert en Inge10-04-2016

Leuke plaats met nostalgisch karakter

Het museum van de 20e eeuw erg leuk om te zien, lijkt klein, maar boven erg groot. Leuk aangekleed museum.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in april 2016

• 10John en Saskia09-09-2009

Bezoek meer dan waard

wij hebben afgelopen maand Hoorn aangedaan met de zeilboot, en hebben hier 2 dagen gelegen. De historische haven is werkelijk prachtig. Ook het plein 'de roode steen' moet je zeker met een bezoekje vereren. Er zijn veel leuke restaurantjes zowel in de haven, als in de binnenstad. Ook zijn er flink wat musea. Maar wij hebben enkel het Westfries Museum bezocht, wat zeker de moeite waard was. Er is een mooie ruime VVV waar alle informatie over de stad en regio te vinden is. Wij hebben ons prima vermaakt in deze prachtige VOC stad, en als we opnieuw in de buurt zijn, doen we Hoorn zeker weer aan!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in september 2009