We hebben een aantal aanbieders voor Heiloo voor je op een rij gezet:

Reviews over Heiloo

Mooi dorp

Harry
    19-2-2017

Heiloo (bekend van de slag bij Heiloo) is een gezellig dorp met veel uitgaansgelegenheden. Grote steden als Alkmaar liggen om de hoek. Ook om te wandelen en te fietsen is Heiloo een uitstekende uitvalsbasis.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ge-wel-dig!!

Bernadette van der Ende
    19-2-2017

Heerlijk gefietst in prachtige omgeving. Zo waren we in: Schoorl, Bergen, Castricum, Alkmaar en Haarlem. En dat allemaal vanuit Fletcher hotel Heilo. Kregen een lekke band maar aardige vrouw bracht ons naar het hotel nadat we de fiets naar de fietsenmaker hadden gebracht. Aardige mensen dus en prima vakantieoord! Ik zeg: DOEN!!

Gereisd met partner in juni 2015

Zeer mooie omgeving !

Jos de Beer
    18-9-2016

Heiloo is een hele mooie plaats vlak onder Alkmaar, in een bosrijke omgeving. Hier kan je heerlijk wandelen in het bos of door de omgeving die rijk is aan herenhuizen. Winkelcentrum heeft alles wat je nodig heb, maar als je toch meer keuze van winkels wil hebben ligt Alkmaar vlakbij.

Gereisd met partner in september 2016

heerlijk

j. van eersel
    13-6-2016

vielen met onze neus in de culinaire boter, culinair Heiloo weekend! Was heerlijk, veel keuze aan lekkere hapjes, goede wijnen en muziek. En gelukkig mooi weer! Heiloo zelf ligt zeer centraal, met auto of fiets. Zeer vriendelijk. Mooie velden met paarse 'uienbollen' , purple rain!

Gereisd met partner in juni 2016

was goed

Truus van Unen
    9-5-2016

We hadden onze eigen bezigheden en zijn naar het strand geweest, naar de zaanse schans en naar een kleine dierentuin in de buurt. Er is denk ik voor ieder wat wils omdat een stad als Amsterdam in de regio is met hun eigen kultuur

Gereisd met partner in mei 2016
Heiloo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 156 reviews