vakanties Enkhuizen

Reviews over Enkhuizen

Top stadscamping!!

Pieter,
    25-9-2018

Wat een top plek!! Locatie van de stadscamping nog binnen de stadsmuren van Enkhuizen. Binnen 5 minuten sta je in het centrum. Sanitair wordt elke dag netjes schoon gemaakt. Gras veld zag er op en top uit zelfs met alle droogte die we in zomer hebben gehad. Prima prijs!! was 20 euro voor twee personen, inclusief stroom btw en toeristenbelasting. Geen gekke prijs vonden wij voor zo een locatie. En misschien nog wel mooiste van allemaal vonden wij het personeel. De camping wordt namelijk gerunt door mensen met een beperking en hun begeleiders. Zo een mooi initiatief, je ziet ze echt genieten zo trots dat ze zijn op hun stadscamping. We gaan volgend jaar zeker weer heen. Er is ook genoeg te doen in Enkhuizen. We zijn naar het Zuiderzeemuseum geweest en heerlijk in de omgeving gefietst. Terrasjes, winkeltjes restaurants alles is er!

Perfectie bestaat toch!

Matla,
    9-8-2018

Het is ongelooflijk, perfectie bestaat misschien niet volgens sommige, maar B&B Enkhuizen komt wel erg dichtbij.

Alles is top, schoon, goede bedden, top ontbijt, vriendelijke mensen, enzovoort. Ga er zelf slapen en ervaar het ook.

Enkhuizen is top, je waant je in een oud Hollandse dorp, echt prachtig.

Leuke camping midden in de stad!

Nel,
    10-7-2018

Gezellige stadscamping achter de vestingwallen. Beheer wordt gedaan door jongeren die niet zo makkelijk aan werk komen, omdat ze begeleiding nodig hebben. Zo kan deze kleine camping betaalbaar blijven en hebben deze jongelui een leuke job.

Vriendelijk en aangenaam hotel op prima lokatie

familie stuijt,
    15-5-2018

Vriendelijk en aangenaam hotel, op een mooie lokatie tussen het winkelcentrum en de haven, rustig maar toch gezellig

Enkhuizen is een leuk stadje.

Dee,
    15-3-2018

Wij stonden met onze kleine camper op het tentenveld en hebben het erg leuk gehad. De andere velden waren overvol en vond ik niet leuk.

Er zijn heel veel muggen maar het zijn geen stekers gelukkig.

Enkhuizen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 90 reviews