Den Oever

Reviews over Den Oever

Leuke dag ondanks takkenweer

R.v.S.,
    27-6-2012

Den Oever is vooral bekend om zijn haven de visafslag en de spuisluisen, echter men kan ook vanuit Den Oever gaan zeevissen op het wad (Platvis)en/of marsdiep (makreel). Wij zijn met een groep van 14 personen op een storm en regenachtige dag met het schip de Dageraad gaan vissen op makreel, totaal hebben wij ondanks dat de regen met bakken tegelijk uit de lucht kwam toch nog 50 makrelen gevangen. Daarna was het vaak goed toeven onder in het schip. Het was takken weer die dag maar de vangst maakte een hoop goed. Je kan voor een bepaald bedrag om en nabij de 500 euro een gehele boot huren of opstappen op een boot die bij voldoende deelname uitvaart.

Gereisd met vrienden in Sun Jun 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het waddengevoel

Arija,
    29-9-2011

Fiets de Wieringenroute en stop in Den Oever. Eet een visje in de sfeervolle haven, met een drankje op een terras. Klim op de dijk om over het wad te kijken en op de Afsluitdijk. Hier begint het wadden-gevoel. De Wieringen is een mooi natuurgebied, de bossen en de polder, het water en de dijken. Leuke plek met goede horeca en accommodaties.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omdat je er moet zijn, meer niet

Maurits ,
    24-8-2011

Den Oever vonden wij erg saai. Als dorp, wel te verstaan. Interessanter is de haven, met veel vissersschepen (o.a. garnalenvangst). De vloot zou uit 35 schepen bestaan. Er ligt ook een vaartuig van de marine. Beetje maritiem sfeertje dus, zo aan de kop (of kont?) van de Afsluitdijk.

Gereisd met vrienden in Thu Aug 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

vooral dit schitterende natuurgebied is super ! achter de

mike,
    18-4-2007

vooral dit schitterende natuurgebied is super ! achter de dijk is een stukje echt puur natuur , niets waar de mens zich mee kan bemoeien. De mensen zijn erg gemoedelijk, en de accomondatie is ook goed. Toegangkelijk voor : auto, boot, fiets.Ook op zaterdag een Zeeverse Vismarkt !! UNIEK IN NEDERLAND!!!!

Gereisd familie in juni 2006
Den Oever scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews