Castricum

Reviews over Castricum

U voelt zich welkom.

Bart,
    22-4-2018

Kamperen in de buurt van Castricum, dan zit je overal dichtbij. Het strand op 3 km en alle campings in de buitengebieden. Fietsen door de duinen kan je helemaal naar Schoorl en nog verder of naar Wijk aan Zee. En bij slecht weer is er in Castricum heel veel te vinden, veel winkels maar ook heerlijk terrassen en romantische eettentjes. Ook culinair genieten bij Sterrenrestaurant Apicius. Ook Alkmaar is op fietsafstand.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie natuur, bos, duinen en strand

Rosalie,
    7-6-2017

De natuur van Castricum is echt heel mooi. De duinen en haar bos zijn een wandeling of fietstocht zeker waard. Ook het strand is middelbreed en loopt heerlijk! Parkeer je auto aan het begin van de zeewegen loop stukje door het bos, over de duinen en dan als laatste het strand hebben wij als ultiem ervaren.

Gereisd met partner in juli 2016

Goede ligging en voorzieningen

Bart,
    18-1-2016

We vonden Castricum ideaal als uitgangspunt voor een weekje vakantie in Nederland. Natuurlijk liggen zee, strand en duinen naast de deur, maar ook zijn Amsterdam en Alkmaar makkelijk en snel bereikbaar per trein. Met de auto een dagje Zwarte Markt in Beverwijk is een aanrader.

Castricum zelf heeft alle winkels die je nodig hebt en ook genoeg keuzes in gezellige, goede en informele restaurantjes.

Castricum is dan ook een goede plek voor bijvoorbeeld een week vakantie in Nederland.

Gereisd met partner in september 2015

Mooie plaats!

Willem en Betty,
    6-6-2015

Genoten met partner. In het centrum , maar ook van winkelcentrum Geesterduin. Je kunt heerlijk fietsen in de prachtige natuur! Er zijn enkele kringloop winkels in de buurt, maar er zijn ook exclusieve winkels ,dus voor elk wat wils

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk dorp!

Marieke Borst,
    7-9-2014

Fijn vakantie dorp! Alle winkels die je nodig kan hebben zijn er. Er zijn zeer goede restaurants. En binnen 3 kilometer zit je op het mooie strand. Qua cultuur is er niet erg veel te zien. Al is het duinreservaat echt prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2014
Castricum scoort een 8,7 uit 10, op basis van 108 reviews