vakanties Castricum

Reviews over Castricum

Super!

Jan-Willem en Linda,
    11-11-2018

Het is een geweldig verblijf! Ingrid en de rest van de crew zijn erg attent en gastvrij . We hadden weer een heerlijk weekend en een heerlijk ontbijt! Een aanrader!

Topweek met topweer en toffe vriendinnen gehad!

Joanca,
    28-9-2018

Was weer een topweek op Bakkum. Vriendelijke hosts, goede service en een prima strandhuisje. Wat wel beter kan is de (betaalde) wifi. Konden we maar met 4 apparaten op (6persoons huisje) en was erg traag.

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 30-11-2018

Beste Joanca,

Wat leuk om te horen dat u en uw vriendinnen een toffe week hebben gehad!

Wij hopen natuurlijk dat u een vakantie heeft gehad waar u veel herinneringen aan heeft overgehouden, ook al was de WiFi traag. Wij doen ons uiterste best om de WiFi te verbeteren.

Ik hoop u nog eens te zien op Camping Bakkum!

Met gastvrije groeten,

Denise Nijdam

Sr. Receptioniste

Fantastisch!

Willem,
    22-9-2018

Men komt in een warm bad! Aardige mensen achter de receptie en medewerkers op het terrein die je groeten als je ze tegenkomt.

Annette, Receptioniste, 28-9-2018

Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw geweldige review!

Wat leuk om te lezen dat u in een warm bad terecht kwam. Wij proberen onze gasten altijd een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Ik heb uw beoordeling gedeeld met het team!

Ik hoop dat wij u gauw weer mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Met zonnige groet,

Annette

Een echte aanrader!

Klompjan,
    19-9-2018

Voor de tweede keer dit jaar op deze mooie, goed onderhouden camping gestaan.

Een heerlijk ruime camping met schoon sanitair. Op een mooie locatie, de zee en het centrum Castricum op loop/fietsafstand. Ook ben je zo in Amsterdam of Alkmaar.

Kortom een super leuke boerderij camping met zeer aardige en flexibele campingeigenaren! Een plek om steeds naar terug te gaan.

Wilma, eigenaar, 2-10-2018
    Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Goede service.

B. Van de Kraats,
    12-9-2018

Wij hadden schoen laten liggen op kampeerplaats. Receptie gebeld en probleem

uitgelegd. Schoen was gevonden en werd door camping aangetekend per post opgestuurd. Wat een service!!

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 30-11-2018

Beste familie van de Kraats,

Goed om te horen dat de schoen is gevonden en teruggestuurd.

Ik hoop natuurlijk ook dat u een fijne vakantie heeft gehad!

Ik zal mijn collega die uw schoen heeft teruggestuurd vertellen dat u het een goede service vond.

Wellicht tot een volgende keer op Camping Bakkum!

Met gastvrije groeten,

Denise Nijdam